De acord cu dimensiunea o sa stea foarte bine pe strada. Abea astept sa o vad cum arata incaltata
Masina mea
Collapse
X
-
eu as fi preferat 205 , da astea au cel mai bun pret si nu se justifica cateva milioane in plus pentru un pic grosime .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ma bucur ca tu imi urezi asta, da n`am 200 cp sa scot timpul ala ...daca am 0-100 in 8.5 il scot direct pe groza pe intervalLast edited by Cristi_Xp; 30 March 2010, 20:29.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi spune te rog si la unchiu ce diferenta este intre filtru stock si filtru asta ce il ai tu? Daca ii dai aer de afara nu este mai rece? Poate imi spune Groza, de ce la liniute aveau aia filtru in loc de far.
No sorry daca nu am inteles de ce este mai bun un filtru de ala mai mic.
Uleiul se innegreste mai tare sau mai putin? Te rog explica-mi putin ce gaze recilculate .
Multumesc!Last edited by 1q Mitru; 30 March 2010, 21:06.
Comment
-
Originally posted by 1q Mitru View PostCristi spune te rog si la unchiu ce diferenta este intre filtru stock si filtru asta ce il ai tu? Daca ii dai aer de afara nu este mai rece? Poate imi spune Groza, de ce la liniute aveau aia filtru in loc de far.
No sorry daca nu am inteles de ce este mai bun un filtru de ala mai mic.
Uleiul se innegreste mai tare sau mai putin? Te rog explica-mi putin ce gaze recilculate .
Multumesc!
uleiu se innegreste daca filtru e de piata si nu filtreaza ca lumea .Gazele de carter normal se baga din nou in admisie unde sunt arse inca odata,ce se mai poate arde din ele .
La filtrul asta aerul vine de afar , se observa un pic pe poza a 2a ...de acolo isi trage aer prin grilaLast edited by Cristi_Xp; 30 March 2010, 21:13.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
intercoolerul raceste aerul ... si se foloseste la masinile turbo , la astea aspirate nu are niciun rost .La aspirate aerul tras de afara este cel mai ok , la turbo aerul de afara este incalzit de turbina odata cand il comprima si a doua oara ca sunt temperaturi foarte mari in turbina , ajuns in intercooler se raceste cu cateva grade bune , si apoi in admisie .Intercoolerul functioneaza ca un fel de radiator .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
poti sa o schimbi in 5 minute inainte sa mergi la service
ai de strans/destrans 3 suruburi .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment