If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Masinuta a primit azi ceea ce avea nevoie, adica discuri de frana Zimmermann, si placute de frana tot Zimmermann, si un burduf de planetara cu vaselina aferenta si kitul de montaj.
O sa radeti dar preturile sunt urmatoarete:
- Discurile - 360 ron perechea
- Placute cu senzor de uzura - 199 ron
- Burduf planetara cu kit de montaj - 40 ron
Aseara am vorbit cu fratele meu care lucreaza la WV in Germania si mi-a spus ca la el in reprezentanta ma costa 1050 euro ca sa schimb aceste piese la masina.
Posibil sa sufle cu aur masina de banii aia daca o duc la ei?
O sa mai dau la service 150 ron pe montaj si gata.
Ideea este ca si costul pieselor este mai mare. Pe piesele luate din Romania (discurile/placutele/burduful) scrie Made In Germany, si nu inteleg de ce la ei un set de discuri costa 240 euro si aici sub 100 euro.
degeaba scrie made in germany sau oriunde altundeva...
Si eu am luat placute si capete de bara si multe alte elemente de directie de RENUME, iar calitatea lasa de dorit! si fac pariu ca nu se compara cele care sunt in germania cu cele care le cumparam noi in romanica...
Piesele au fost montate pe masina si totul este bine, dar am o mica dilema.
Cand franez intra ABS-ul la viteza mica, adica undeva sub 20km/h . Am inteles ca masina are un senzor care masoara puterea de franare, si din cauza ca inca nu s-au format placutele pe disc baga abs-ul la viteza mica. Daca franez la 120/h nu intra deloc abs-ul.
Am reusit sa rezolv si o problema pe spate la sistemul de fanare deoarece placutele nu mai culisau bine si erau gripate. Am desfacut etrierul si am curatat bine suruburile culisante/suportul de etrier si placutele.
Am rezolvat singurel cu ABS-ul deoarece doar diagnosticarea costa 80 ron si am renuntat.
Problema a fost atunci cand am schimbat discurile ca au atins senzorul si acesta s-a indepartat nitel de inelul de pe planetara...distanta normala de citire este de 0,5-0,7 mm si l-am reglat si rezolvat singur.
Pe stanga am depistat burduful de la planetara puscat si arunca vaselina de nebun pe acolo.
Un burduf nou costa 40 ron, un cap de planetara cu burduf , coliere, vaselina costa 130 ron asa ca am luat un cap nou si l-am executat pe masina.
Capul vechi de planetara il duc la reconditionat si ramane ca piesa de rezerva.
Totusi caut e cineva care stie sa-mi spuna unde gasesc un tapiser in piele.
Am de schimbat cateva bucatele de pe scaunele fata si astia cer 2oo euro ca sa-mi una piele ecologica.
Pei cu 500 ron cumpar scaune si banchete din dezmembrari care arata bine dar nu sunt piele.
Eu totusi vreau sa schimb acele petice si va rog sa ma indrumati catre un atelier cu preturi rezonabile.
Am si eu nevoie de ajutorul vostru pentru a rezolva problema cu tapiseria.
Am 2 fasii de piele de pe scaun care sunt crapate/rupte deoarece fostul proprietar a avut grija sa unga scaunele cu creme speciale luate din comert.
Ideea este ca pe net sunt ceva firme care fac asa ceva dar costurile sunt enorme, adica imi cer 300 euro pentru 8 fasii de piele si in acelasi timp fac tapiserii de la zero pentru 500 euro.Eu nu inteleg genul asta de comert pe care il fac ei si costurile la care se arunca. Am gandit si altfel.......o geaca de piele costa 100 euro sau pe acolo si eu am nevoie de mai putina piele de cat intra intr-o geaca, dar ei profita de faptul ca tu vrei doar sa repari/schimbi anumite elelemnte.
Ideea si intrebarea este daca cunoasteti sau aveti cunostinte/prieteni care sa ma ajute la un pret corect.
O sa-mi spuneti si de cei care au atelier undeva pe Calea Rahovei care telefonic mi-au spus 350 ron si cand am ajuns acolo mi-au spus ca pun piele ecologica si nu naturala.....deci musama.350 ron era un pret corect pentru ce am eu de facut.
Revin cu rugamintea de mai sus si mai doresc sa stiu cu ce adeziv pot sa lipesc numerele de inmatriculare. Stiu ca exista ceva cauciucat dar nu stiu cum se numeste si unde il gasesc. Nu vreau sa apelez la Moment Expes Fix deoarece risc sa iau vopseaua daca vreau sa trag numerele candva de pe masina.
La mine a stat foarte bine lipit cu banda dublu adeziva, am trecut si iarna cu el. Cu vreo 2-3 role de-astea de banda cred ca rezolvi numarul.
Cand le dezlipesti tragi de ele mai usor, oricum iti doresc sa nu fie cazul prea des.
Incearca cu incredere banda dublu adeziva de la Bison(am atasat poza cum arata,gasesti in Baumax,Praktiker etc la 10-12 lei si iti ajunge pentru 3 placute daca lipesti exact cum ti-am explicat mai jos),cauta sa scrie Car Tape pe ea,este cea pentru interior si exterior,am placutele lipite cu asa ceva de vreo trei ani,fara nici un fel de probleme.Patru fasii de banda am pus la fiecare placuta la distanta cum am facut in Paint in poza de mai jos.Pentru a deslipi placutele fara sa le indoi cel mai simplu ar fi cu fir de pescuit cum se dau emblemele jos in filmuletul de mai jos.http://www.youtube.com/watch?v=CdgRvp_6U58
Recomand si eu banda Bison, am lipit eleronul de pe capota de la portbagaj cu ea, sta super.
Am avut si numerele aproximativ un an lipite tot cu aceasta banda, si nu am avut nici o problema.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment