Mikelangelo,ai dreptate ,dar dupa parerea ta, care ar fi solutia acestei probleme sau altfel spus,cum se poate cistiga aprox 4 cm in zona respectiva?
Masinuta Mea, "cu Bune Si Rele"
Collapse
X
-
In primul rand ele nu se misca deloc acum din pricina prinderilor de pe interior care nu permit miscarea.
In al doilea rand care ar fi problema daca in caz exceptional s-ar misca? Eventual s-ar deplasa maxim 2 cm pe directia inainte. Mai mult de atat e imposibil pentru ca atat e distanta dintre gauri.
Momentat pe mine ma preocupa imbinarea cu consola. Acolo vreau sa iasa perfect.
Multumesc oricum de idei si explicatii.Attached FilesLast edited by Alin0007; 12 May 2010, 10:34.
Comment
-
Nu m-am suparat deloc. O sa ma supar daca nu-mi iese cum vreau la imbinare. Bafta si tie la montaj. Si sper sa fur ceva idei si de la tine.
Si pentru cei care ar vrea sa-si puna: din punct de vedere al confortului la drum lung, se merita. E mult mai bun tunelul de pe laguna decat cotiera de logan, fie ea si originala. Si cred ca nici la aspect nu sta rau tunelul!Last edited by Alin0007; 12 May 2010, 15:17.
Comment
-
Poate pare overkill dar eu fara sa pun o placa de 2x40x380mm cu gaurile date exact pe dimensiunea surubului folosit (surub cu piulita autoblocare) nici nu ma-s fi apucat. Iar despre imbinare, se pare ca ai un plan ca altfel nu taiai cu bonfraieru din ea. Acolo este dificil da faci imbinarea fara sa folosesti ceva chit de fibra sau altceva sa acoperi. Eu ma gandeam la consola netaiata ca era posibila o contopire cu modelul de pe ph2 taiata si aia binenteles si sa ramana si spatiile de depozitare. Succes.Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.
Comment
-
Ceva poze mai noi. Am schimbat boxele stoc de pe fata cu unele alpine si in usile de pe spate pe cele care le aveam le-am schimbat cu unele sony. Am mai bibilit un pic si pe la cotiera si sambata viitoare o termin ca am facut rost de piesa lipsa. Am mai facut rost de o bara fata de mcv si una spate ph2. Astept sa le vopsesc si sa le pun.
Sa ne auzim cu bine!Attached Files- DSC01926.JPG (458.5 KB, 375 views)
- DSC01927.JPG (392.6 KB, 357 views)
- DSC01929.JPG (396.4 KB, 345 views)
- DSC01930.JPG (420.9 KB, 335 views)
- DSC01931.JPG (392.4 KB, 316 views)
- DSC01933.JPG (260.5 KB, 157 views)
- DSC01951.JPG (431.7 KB, 152 views)
- DSC01952.JPG (406.4 KB, 116 views)
- DSC01953.JPG (413.0 KB, 91 views)
- DSC01957.JPG (458.9 KB, 75 views)
Comment
-
Azi am pus colant mat pe stalpii de la usi. Ma bucur ca n-am gasit deloc rugina.
Si a sosit cel mai nou membru al familiei. Dusterul 1,6 16v laureat 4X2. Dupa un mic test drive azi prin oras, mi se pare mult diferit fata de logan. Accelereaza mai greu si franeaza mai prost. In schimb e mult mai silentios si nu se aude nimic inauntru. Revin cu detalii pe parcurs.Attached Files- DSC01976.JPG (302.9 KB, 180 views)
- DSC01977.JPG (358.1 KB, 188 views)
- DSC01978.JPG (286.4 KB, 181 views)
- DSC01979.JPG (313.3 KB, 174 views)
- DSC01980.JPG (303.2 KB, 170 views)
- DSC01964.JPG (289.3 KB, 143 views)
- DSC01965.JPG (279.9 KB, 109 views)
- DSC01975.JPG (329.8 KB, 100 views)
- DSC01960.JPG (313.5 KB, 91 views)
- DSC01961.JPG (333.7 KB, 84 views)
- DSC01962.JPG (309.9 KB, 100 views)
- DSC01963.JPG (326.8 KB, 118 views)
Comment
Comment