B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vrea sa faca un fel de Electric Turbocharger ) oricum ideea e una buna, trage aer de jos si il baga direct in admisie si pe drum se mai si raceste putin
    Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....sigpic

    Comment


    • aeroterma e de mult depasita de un motor de 1600cc la 6000 rpm

      explica cosmine ce faci cu ea ca asteapta oamenii si eu sunt curios de mor sa vad cum iese

      Comment


      • face cam ca la peugeot 206, ia aer prin capota di-l baga direct in corpul clapeta.

        Comment


        • 206 ia aer din capota si il baga il filtrul de polen si habitaclu. e la caterinca priza aia de aer. nu e pentru performanta ci pentru confort

          Comment


          • cilindrul aerotermei cu care am pus poze aseara va fi montat in locul vasului de servo cu buterele in sus si partea in care intra filtrul spre baterie ... cilindrul va fi fix si capota va avea o priza chiar in acea zona marcata cu negru

            Nu are nici o treaba cu aeroterma sau compresor electric .... am folosit cilindrul parte componenta a aerotermei(este partea de sus ce dezabureste parbrizul) ce are un sistem foarte eficient de deschidere si inchidere al gurii pe baza de garnituri
            Attached Files
            Last edited by cos_min_i; 22 June 2011, 09:04.

            Comment


            • la interior trebuie facuta o etansare a filtrului in cilindru ... aer cu forta nu va baga ,dar aer rece de afara va intra sigur ,iar cand ploua inchidem clapeta si va trage aer din compartimentul motor
              Attached Files

              Comment


              • Nu vreau s-a fiu rautacios,dar nu cred ca faci mare lucru,jos in ture poate,dar sus vei pierde,ventiliciu ala nu va da aer suficient ptr. o turatie de 4000-5000,si atunci va fi invartit de vaccum creat si va urca mai sus in ture decat a fost gandita aeroterma si se va incalzi,restu tragi tu concluzile.
                sigpic

                Comment


                • @GOLAN91 - golane, nu exista nici un ventiliciu ,nici un motoras care sa-mi produca aer ..
                  cilindrul va fi umplut de filtrul de aer , care va functiona ca un intake unde de afara prin priza de pe capota va intra aer ... nu este ceva de genul cum are fica (compresor electric)

                  "2.clapeta culiseaza centrifugal" are rolul de a inchide comunicarea cu exteriorul masinii in caz de ploaie ...

                  -traseul de admisie din filtru pana in corp clapeta va fi vin teava aluminizata foarte bine izolata
                  Last edited by cos_min_i; 22 June 2011, 12:02.

                  Comment


                  • Am prins ideia acuma,e ok,dar vezi unde ai loc sub capota sa il inghesui,muta bateria in portbagaj si bagal acolo si nu esti nici departe de admisie.
                    sigpic

                    Comment


                    • auzi turbocompresor electric dintro aeroterma
                      mie mia placut ideea da sa nu decupezi capota
                      poti trage un tub flexibil din priza aia de aer din bara mai bine
                      da e treaba ta daca vrei o priza in capota care sa capteze mai mult aer
                      poate o fii o prostie da sar putea sa mergi cu amestec sarac daca baga aer mult la viteza mare daca obtezi pentru o admisie directa


                      si ce mai primitiva aeroterma cu acelasi principiu de acuma 40 de anii)
                      Attached Files
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • era mult mai simplu cu carburator.
                        bagai aer cu japca tragea singur benzina cu japca. acum fa soft, soft custom, schimba ECU

                        daca ii dai macar 1100 milibari in colector la capat de a 2 a esti tare

                        Comment


                        • 1. nu este 100% pozitia perfecta si nici 100% decizia luata ... vreau sa masor si sa verific daca are loc in grila

                          2. ar mai fi o varianta care nu am ce sa le fac daca ploua
                          Attached Files
                          Last edited by cos_min_i; 22 June 2011, 13:21.

                          Comment


                          • Parerea mea, muta bateria in portbagaj, fa un air box unde era bateria cu o gaura si o grila in capota si iei de acolo aer exact cum am vorbit la telefon
                            Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....sigpic

                            Comment


                            • e buna ideea inclusiv cea cu priza in capota cu completarea ca priza aia de aer sa nu fie doar r19 16v style ci sa stranga un pic mai mult aer care sa-l bage cu japca in motor .Si de la 50-60 la ora o sa bagi ceva aer ca lumea si fortat
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • uite ca a aparut si varianta 3 ... sa vedem care o adoptam ,dar nu mai devreme de iulie cand masina schimba proprietarul ,nu vreau sa am probleme ...

                                Ieri mi-am schimbat rola de la alternator (am scapat de toate zgomotele pe decelerare) si am repozitionat cureaua de distributie ... era decalata cu 1 dinte de la punct

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google