Vrea sa faca un fel de Electric Turbocharger ) oricum ideea e una buna, trage aer de jos si il baga direct in admisie si pe drum se mai si raceste putin
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
cilindrul aerotermei cu care am pus poze aseara va fi montat in locul vasului de servo cu buterele in sus si partea in care intra filtrul spre baterie ... cilindrul va fi fix si capota va avea o priza chiar in acea zona marcata cu negru
Nu are nici o treaba cu aeroterma sau compresor electric .... am folosit cilindrul parte componenta a aerotermei(este partea de sus ce dezabureste parbrizul) ce are un sistem foarte eficient de deschidere si inchidere al gurii pe baza de garnituriAttached FilesLast edited by cos_min_i; 22 June 2011, 09:04.
Comment
-
la interior trebuie facuta o etansare a filtrului in cilindru ... aer cu forta nu va baga ,dar aer rece de afara va intra sigur ,iar cand ploua inchidem clapeta si va trage aer din compartimentul motorAttached Files
Comment
-
Nu vreau s-a fiu rautacios,dar nu cred ca faci mare lucru,jos in ture poate,dar sus vei pierde,ventiliciu ala nu va da aer suficient ptr. o turatie de 4000-5000,si atunci va fi invartit de vaccum creat si va urca mai sus in ture decat a fost gandita aeroterma si se va incalzi,restu tragi tu concluzile.sigpic
Comment
-
@GOLAN91 - golane, nu exista nici un ventiliciu ,nici un motoras care sa-mi produca aer ..
cilindrul va fi umplut de filtrul de aer , care va functiona ca un intake unde de afara prin priza de pe capota va intra aer ... nu este ceva de genul cum are fica (compresor electric)
"2.clapeta culiseaza centrifugal" are rolul de a inchide comunicarea cu exteriorul masinii in caz de ploaie ...
-traseul de admisie din filtru pana in corp clapeta va fi vin teava aluminizata foarte bine izolataLast edited by cos_min_i; 22 June 2011, 12:02.
Comment
-
auzi turbocompresor electric dintro aeroterma
mie mia placut ideea da sa nu decupezi capota
poti trage un tub flexibil din priza aia de aer din bara mai bine
da e treaba ta daca vrei o priza in capota care sa capteze mai mult aer
poate o fii o prostie da sar putea sa mergi cu amestec sarac daca baga aer mult la viteza mare daca obtezi pentru o admisie directa
si ce mai primitiva aeroterma cu acelasi principiu de acuma 40 de anii)Attached Filessigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
1. nu este 100% pozitia perfecta si nici 100% decizia luata ... vreau sa masor si sa verific daca are loc in grila
2. ar mai fi o varianta care nu am ce sa le fac daca plouaLast edited by cos_min_i; 22 June 2011, 13:21.
Comment
-
e buna ideea inclusiv cea cu priza in capota cu completarea ca priza aia de aer sa nu fie doar r19 16v style ci sa stranga un pic mai mult aer care sa-l bage cu japca in motor .Si de la 50-60 la ora o sa bagi ceva aer ca lumea si fortatPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
uite ca a aparut si varianta 3 ... sa vedem care o adoptam ,dar nu mai devreme de iulie cand masina schimba proprietarul ,nu vreau sa am probleme ...
Ieri mi-am schimbat rola de la alternator (am scapat de toate zgomotele pe decelerare) si am repozitionat cureaua de distributie ... era decalata cu 1 dinte de la punct
Comment
Comment