B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa iti traiasca albinuta.... MERGE GENIAL!!! pt. cateva secunde am crezut ca nu conduc logan.

    Comment


    • Albinutza ........Ieri la poarta 3 la mioveni.............
      Attached Files
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • trage bine albina ta cosmine...am vazut live.felicitari.
        Attached Files
        sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment


        • @DNF- ai ramas surprins cand ti-am intins cheile ...
          @lau- multumesc pentru filmulete, poze si incurajare ...
          ...masina trage bine pe 402 m chiar daca nu e in forma maxima ..avem destul timp de cumparaturi
          @ynp_46 - spune adevarul, cate gropi ai luat ? glumesc vecine

          Comment


          • Si mie imi place cum trage albinuta.
            Lasa Cosmin, ca se rezolva.Incearca treaba cu admisia stock.
            Ne auzim.BAftaaa
            AG 16 Y M A

            Comment


            • pai eu nu stiu ca nu m-ai pimbat
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • Ia incearca sa pui admisia normala, de plastic.. Cu cea de aluminiu, Megane 1 are putere maxima data de fabrica chiar la 5000 rpm, nu mai stiu unde vazusem aseara..

                Felicitari pentru prestatie, se poate si mai bine de-atat!
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Originally posted by cos_min_i View Post
                  @DNF- ai ramas surprins cand ti-am intins cheile ...
                  @lau- multumesc pentru filmulete, poze si incurajare ...
                  ...masina trage bine pe 402 m chiar daca nu e in forma maxima ..avem destul timp de cumparaturi
                  @ynp_46 - spune adevarul, cate gropi ai luat ? glumesc vecine
                  Nu e vina mea aia au drumuri proaste, acu` gluma gluma...dar.... te cam fac cu 1.4

                  Comment


                  • Felicitari Cosmine pentru prestatie, si atmosfera facuta, imi place albinuta si mai ales ambitia ta de a o face tot mai puternica si performanta !!!!! Respect si sper sa ne distram in continuare cum am facut-o la mioveni !!!!!!
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • Originally posted by aleXpeed View Post
                      Ia incearca sa pui admisia normala, de plastic.. Cu cea de aluminiu, Megane 1 are putere maxima data de fabrica chiar la 5000 rpm, nu mai stiu unde vazusem aseara..

                      Felicitari pentru prestatie, se poate si mai bine de-atat!
                      aici http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
                      Io sunt de parere ca diferentele alea unde face pmax sunt din axa supape etc .
                      Gandestete ca daca o masina face 90 cp mai devreme cu 500 rpm decat celelalte aia ar insemna ca v-ar rupe pe toti pe reprize , ma indoiesc ca modifica admisia asa mult unde se face pmax .
                      Last edited by Cristi_Xp; 27 June 2011, 15:49.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • cel mai ok cosmine faci niste teste de accceleratie cronometrate de 3 4 5 ori dupa schimbi admisia cu cea stok tragi concluziile

                        dupa parerea mea ar trebui sa incerci niste serpi cred ca galeria te limiteaza axa are nevoie de evacuare rapida a gazelor galeria o gatuie

                        ati spus ca admisia de megane limiteaza turele de ce doar ca motorul de megane are puterea maxima la 5000 rpm si aia de logan la 5500

                        explicati-mi si mie dace se poate sper sa nu deranjeze pe nimeni incompetenta mea
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • daca va uitati cu atentie si comparati forma galeriei din plastic cu asta de alu veti vedea ca e aproape aceeasi constructie . Diferenta dintre ele ca la una se infige o clapeta in mijloc si la cealalta clapeta vine in dreapta, asta dupa ce merge cu un traseu destul de de mare si o clapeta mai mare decat aia de logan .Imi explicati si mie , cum are debit galeria respectiva sa faca 90 cai la 5000 rpm dar la 5500 nu mai poate sa faca tot acei 90 cai ?Tot o dati cu galeria ca se pierde sus ca vezi doamne aia ar fi singura diferenta dupa voi dintre motoarele respective . La axa de megane si axa de logan nu se gandeste nimeni ? Eu mai degraba cred ca axa e in masura de mute asa mult turatia cu 500 rpm , si sa nu uitam ca meganeul respectiv avea 66 kw nu 64 kw ca la logan . Ca sa inlature orice discutie poate incerca sa se dea cel mai bine din mers de la o anumita turatie intr-o anumita treapta cu alta masina cu ambele galerii si atunci se vede care isi face treaba cel mai bine ,insa nu cred ca o galerie care iti da 90 cp cu 500 rpm mai devreme e mai restrictiva ca una ce iti da 90 cp cu 500rpm mai tarziu . 90 cp sunt 90 cp , motorul are nevoie de acelasi debit de aer pentru a produce caii respectivi fie ca sunt la 5000 fie ca sunt 5500.
                          Sa nu mai vorbim ca daca motorul este K7M inseamna automat ca este acelasi motor . Totusi e K7M 790 comparativ cu 710 sau 720 ce e pe logan , asa cum nu compari K9K de 65 cp de pe logan cu K9K de 105 cp de pe megane 2 1.5 dci .Ca probabil chiulasa este aceeasi la toate K7M cum e la fel si chiulasa de pe K7J cu K7M e o diferenta , dar axele sunt altele, si in principiu axa da regimul de functionare al motorului .
                          Ca a mers nu stiu cine cu masina si a vazut ca trage pana nu stiu unde si de acolo nu mai trage sunt pareri impresii care la o adica nu prea conteaza pentru ca fiecare percepem niste lucruri care la un moment dat sunt mai mult sau mai putin influentate de chestii pe care le-am vazut si le stim la fel si binecunoscutul efect placebo . Pana nu te compari cu alta masina sa incerci sa vezi ce si cum , simturile te mint
                          Din cate vad , nici serpii nu ii mai are pe masina ,deci tot cuplu pierdut jos din traseul gol nu il recuperezi deloc nicicum ...
                          Tu care faci serpi la toti , nu ai )
                          Last edited by Cristi_Xp; 28 June 2011, 11:00.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • ieri m-am convins ca nu admisia este de vina ...
                            RazvanYpo si-a montat aceeasi admisie dar cu cu corp marit la 60mm identic,axa de 253,serpi si traseu , compresie peste 10 egala ,masina are in jur de 30-40 mii cu AC ..trage foarte bine masina si admisia nu l-a ingreunat deloc ,ba chiar i-a extins spre 3000 plaja de turatii de la care incepe sa traga ...

                            La mioveni ,au fost multi factori ,cel principal soferul ...nu ma oftic , nu imi pare rau si nu vreau sa iasa discutii intre mine si Catalin ,suntem prieteni nu rivali ...

                            Masina va deveni stock , se vor incheia toate socotelile cu leasingul apoi voi aduce motorul in parametri normali

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google