Sa iti traiasca albinuta.... MERGE GENIAL!!! pt. cateva secunde am crezut ca nu conduc logan.
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Albinutza ........Ieri la poarta 3 la mioveni.............Attached FilesUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
brovo cgk-ule
pacat ca masina nu era in forma maxima si reglata blana
cgk vs 16v http://www.youtube.com/watch?v=WKNAa..._order&list=UL
cgk vs dnf http://www.youtube.com/watch?v=LU5VZ..._order&list=UL
fof vs cgk http://www.youtube.com/watch?v=XtmwX..._order&list=ULAttached Files- IMG_0340.jpg (98.3 KB, 262 views)
- IMG_0343.jpg (94.6 KB, 158 views)
- IMG_0349.jpg (93.2 KB, 127 views)
- IMG_0361.jpg (86.9 KB, 118 views)
- IMG_0363.jpg (110.7 KB, 122 views)
- IMG_0364.jpg (105.0 KB, 113 views)
- IMG_0375.jpg (111.4 KB, 115 views)
- IMG_0376.jpg (117.4 KB, 144 views)
- IMG_0371.jpg (101.6 KB, 139 views)
- IMG_0372.jpg (110.7 KB, 120 views)
- IMG_0379.jpg (135.9 KB, 143 views)
- IMG_0383.jpg (129.7 KB, 159 views)
- IMG_0381.jpg (131.4 KB, 167 views)
- IMG_0380.jpg (118.8 KB, 186 views)
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
@DNF- ai ramas surprins cand ti-am intins cheile ...
@lau- multumesc pentru filmulete, poze si incurajare ...
...masina trage bine pe 402 m chiar daca nu e in forma maxima ..avem destul timp de cumparaturi
@ynp_46 - spune adevarul, cate gropi ai luat ? glumesc vecine
Comment
-
Si mie imi place cum trage albinuta.
Lasa Cosmin, ca se rezolva.Incearca treaba cu admisia stock.
Ne auzim.BAftaaa
Comment
-
pai eu nu stiu ca nu m-ai pimbatsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Ia incearca sa pui admisia normala, de plastic.. Cu cea de aluminiu, Megane 1 are putere maxima data de fabrica chiar la 5000 rpm, nu mai stiu unde vazusem aseara..
Felicitari pentru prestatie, se poate si mai bine de-atat!
Comment
-
Originally posted by cos_min_i View Post@DNF- ai ramas surprins cand ti-am intins cheile ...
@lau- multumesc pentru filmulete, poze si incurajare ...
...masina trage bine pe 402 m chiar daca nu e in forma maxima ..avem destul timp de cumparaturi
@ynp_46 - spune adevarul, cate gropi ai luat ? glumesc vecine
Comment
-
-
ceva poze de la mine
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostIa incearca sa pui admisia normala, de plastic.. Cu cea de aluminiu, Megane 1 are putere maxima data de fabrica chiar la 5000 rpm, nu mai stiu unde vazusem aseara..
Felicitari pentru prestatie, se poate si mai bine de-atat!
Io sunt de parere ca diferentele alea unde face pmax sunt din axa supape etc .
Gandestete ca daca o masina face 90 cp mai devreme cu 500 rpm decat celelalte aia ar insemna ca v-ar rupe pe toti pe reprize , ma indoiesc ca modifica admisia asa mult unde se face pmax .Last edited by Cristi_Xp; 27 June 2011, 15:49.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cel mai ok cosmine faci niste teste de accceleratie cronometrate de 3 4 5 ori dupa schimbi admisia cu cea stok tragi concluziile
dupa parerea mea ar trebui sa incerci niste serpi cred ca galeria te limiteaza axa are nevoie de evacuare rapida a gazelor galeria o gatuie
ati spus ca admisia de megane limiteaza turele de ce doar ca motorul de megane are puterea maxima la 5000 rpm si aia de logan la 5500
explicati-mi si mie dace se poate sper sa nu deranjeze pe nimeni incompetenta measigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
daca va uitati cu atentie si comparati forma galeriei din plastic cu asta de alu veti vedea ca e aproape aceeasi constructie . Diferenta dintre ele ca la una se infige o clapeta in mijloc si la cealalta clapeta vine in dreapta, asta dupa ce merge cu un traseu destul de de mare si o clapeta mai mare decat aia de logan .Imi explicati si mie , cum are debit galeria respectiva sa faca 90 cai la 5000 rpm dar la 5500 nu mai poate sa faca tot acei 90 cai ?Tot o dati cu galeria ca se pierde sus ca vezi doamne aia ar fi singura diferenta dupa voi dintre motoarele respective . La axa de megane si axa de logan nu se gandeste nimeni ? Eu mai degraba cred ca axa e in masura de mute asa mult turatia cu 500 rpm , si sa nu uitam ca meganeul respectiv avea 66 kw nu 64 kw ca la logan . Ca sa inlature orice discutie poate incerca sa se dea cel mai bine din mers de la o anumita turatie intr-o anumita treapta cu alta masina cu ambele galerii si atunci se vede care isi face treaba cel mai bine ,insa nu cred ca o galerie care iti da 90 cp cu 500 rpm mai devreme e mai restrictiva ca una ce iti da 90 cp cu 500rpm mai tarziu . 90 cp sunt 90 cp , motorul are nevoie de acelasi debit de aer pentru a produce caii respectivi fie ca sunt la 5000 fie ca sunt 5500.
Sa nu mai vorbim ca daca motorul este K7M inseamna automat ca este acelasi motor . Totusi e K7M 790 comparativ cu 710 sau 720 ce e pe logan , asa cum nu compari K9K de 65 cp de pe logan cu K9K de 105 cp de pe megane 2 1.5 dci .Ca probabil chiulasa este aceeasi la toate K7M cum e la fel si chiulasa de pe K7J cu K7M e o diferenta , dar axele sunt altele, si in principiu axa da regimul de functionare al motorului .
Ca a mers nu stiu cine cu masina si a vazut ca trage pana nu stiu unde si de acolo nu mai trage sunt pareri impresii care la o adica nu prea conteaza pentru ca fiecare percepem niste lucruri care la un moment dat sunt mai mult sau mai putin influentate de chestii pe care le-am vazut si le stim la fel si binecunoscutul efect placebo . Pana nu te compari cu alta masina sa incerci sa vezi ce si cum , simturile te mint
Din cate vad , nici serpii nu ii mai are pe masina ,deci tot cuplu pierdut jos din traseul gol nu il recuperezi deloc nicicum ...
Tu care faci serpi la toti , nu ai )Last edited by Cristi_Xp; 28 June 2011, 11:00.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ieri m-am convins ca nu admisia este de vina ...
RazvanYpo si-a montat aceeasi admisie dar cu cu corp marit la 60mm identic,axa de 253,serpi si traseu , compresie peste 10 egala ,masina are in jur de 30-40 mii cu AC ..trage foarte bine masina si admisia nu l-a ingreunat deloc ,ba chiar i-a extins spre 3000 plaja de turatii de la care incepe sa traga ...
La mioveni ,au fost multi factori ,cel principal soferul ...nu ma oftic , nu imi pare rau si nu vreau sa iasa discutii intre mine si Catalin ,suntem prieteni nu rivali ...
Masina va deveni stock , se vor incheia toate socotelile cu leasingul apoi voi aduce motorul in parametri normali
Comment
Comment