If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Eu am ce am cu sincronul tau de a 2-a. Sa-l schimbi. Am luat gazul la plimbare in seara asta si nu mi-a carait de pe 1 in 2 absolut deloc, de o gramada de ori... retine ca schimb foarte violent. Eu zic sa verifici si cutia parerea mea. In rest trage foarte bine.
La mine caraie si 2 si 3...deci asa fac unele cu scame in sanga...pardon, ulei)
Cosmine, motorul arata precum merge cred...adica super bine
motorul tau arata ca in filme XXX. se vede frumos...rosu argintiu putin albastru. ce nu se incadreaza in peisaj deloc, este plasticul ala care inveleste filtrul.
o sa gasesti tu ceva si estetic si util...sunt sigur
Deci te-ai convins ca o bujie si o fisa buna fac niste diferente mici dar care conteaza.Azi am avut si eu ceva timp liber pe la garaj si mi-am pus inapoi NGK-urile cu fise Tesla(provizoriu pana ajung acasa) iar motorul merge mult mai silentios si rotund.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
In cazul meu care din soft am benzina data cat poate arde scanteia pe care o produce NGK-urile da s-a simtit diferenta.Cele pe care le-am inlocuit erau bujii Denso normale cu rulaj de 2500km iar in ralanti mirosea a benzina pe esapament si mergea innecat.Azi am pus NGK-urile la loc si a disparut mirosul de benzina iar motorul merge mai rotund si mai silentios.
pai si scanteia aia puternica de cine e data ? de fise sau bujii cumva?
sau de bobina ?
intr-adevar se simte diferenta la niste bujii de calitate cand le schimbi,in cazul in care alea dinainte erau praf
Si eu simt motorul mai silentios de fiecare data cand schimb uleiu,indiferent ce ulei bag,dar asta din cauza ca ala dinainte era deja vechi.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pai totul pleaca de la bobina dar daca pe "drum" ai pierderi poti sa ai tu si super iridium/plasma etc.La mine masina mergea intrerupt pe ralanti am schimbat bujiile s-a simtit o mica inbunatatire dupa care tot intrerupt mergea.Am schimbat fisele nu imi mai intrerupea insa mergea innecat,in final am pus vechile bujii inapoi si merge ceas.
Masina se aude "infernal " de frumos , raspunde brutal la acceleratie ......iar relantiu e criminal ,motorul da sa se opreasca (mie mi-a murit motorul de 4 ori )) ) daca nu o ti in sprituri ....si vrei sa mergi normal cu ea ,cum sant eu obijnuit ,motorul se opreste ....daca invarti volanul la relantiu ...motorul isi schimba sunetul zici ca trage in greu ....axa ii ia toata PUTEREA jos ....in schimb sus, e alta mancare de peste .....A 2-a ia scart de nu se mai opreste e agresiva ,te face sa iti stea zambetu pe buze si privirea dupa garda ....Chiar mi-a placut ,tine-o tot asa .
Mersi ca m-ai dat o tura
PS : motorul isi schimba sunetul in functie de treapta si turatie .....da este o schimbare majora de nu o mai recunosti
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment