B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 60 ron garnitura,antigel gratis, distributie... , ulei... ... prezoane chiulasa stranse a doua oara ... nu faci treaba asa

    Era si injectorul si supapa ...dracu sa le ia ...

    Comment


    • Asta e , mai distrugem motoare si le refacem ,le reparam ...acolo e pasiunea ........ia o pauza .....sa nu faci ca viteza
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Originally posted by cos_min_i View Post
        60 ron garnitura,antigel gratis, distributie... , ulei... ... prezoane chiulasa stranse a doua oara ... nu faci treaba asa

        Era si injectorul si supapa ...dracu sa le ia ...
        era pe psihic injectoru....
        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

        Comment


        • Originally posted by cos_min_i View Post
          Noaptea a fost sfesnic bun ...

          Pachet Axa 263+ Serpi 4-2-1 (inveliti) + admisie metalica,corp clapeta 65 mm , senzorii - 2600 ron ... nu se da nimic separat, pretul fix

          Pachet fise Magnecor+ Bujii NGK Iridium - 500 ron, nu dau separat (nici 500 km nu au)
          sincer cosmin eu nu te cunosc personal (te-am vazut doar in poze) dar apreciez si imi place munca care o depui pt masinuta ta si ar fii pacat sa incepi sa dezmembrezi sa o faci stock. crezi ca daca e stock nu o sa se strice?

          Parerea mea e sa stai sa te linistesti si sa continui acest proiect frumos
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • Firul de la injector era impuscat si atingea fix pe bloc si asa ramanea deschis
            Am fost pacaliti maxim de injector. Era prea metalic zgomotul
            Sper sa faci masina

            Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

            Comment


            • poate te mai incanta si te razgandesti. Toti am trecut prin perioade dinastea si am renuntat, dupa 2 luni ne gandeam si inca ne gandim ce sa facem in continuare. Microbul asta e scump dar dupa are si parti frumoase. Eu cand am facut motorul 1.6 eram cel mai fericit chiar daca batea motorul. Am mers 2 saptamani cu 1.6 facut cu ajutorul meu, murdarindu-ma si stand tot timpul cat se lucra la masina langa ea. Pentru mine acele 2 saptamani au meritat pierderea de bani 3000 lei si daca ar fi sa dau inapoi timpul cu siguranta as face la fel. Am aratat ca se poate doar ca trebuie putina atentie.



              link: http://www.youtube.com/watch?v=GOpXA...ature=youtu.be

              linkul de youtube se pune ce e dupa v= ... dupa atatia ai de forum nu stiti nici macar asta
              Last edited by Cristi_Xp; 18 July 2012, 17:50.

              Comment


              • vinde ma tot ) nu fii fraier) te astept la proiect din ala bun ...nu gainareala ceva cum imi place mie cu boost
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • Cred ca supapa s-a blocat doar la final, cand ramasese fara benzina

                  Comment


                  • julitura exact la pistonul 1 pe supapa de admisie ... nu stiu daca aia este cauza , mi se pare distanta prea mare pana la ghid ... dar asta e...

                    + un link foarte bun http://diagnosticare.8m.com/diagmot.htm
                    Attached Files
                    Last edited by cos_min_i; 18 July 2012, 11:05.

                    Comment


                    • Dujmane in primul rand vreau sa te felicit pentru prestatia de la Mioveni,data viitoare sper sa fii pe o treapta mai inalta.In legatura cu masina...imi pare rau sa aud asta...povestea e asemanatoare cu ce mi s-a intamplat mie in 2011 cand am avut numai ghinioane.Parerea mea ar fi sa iei o pauza,sa te mai calmezi iar in timp sa incerci sa rezolvi toate problemele.Succes!!!
                      sigpic

                      IL 1 3 MIU

                      Comment


                      • Originally posted by cos_min_i View Post
                        julitura exact la pistonul 1 pe supapa de admisie ... nu stiu daca aia este cauza , mi se pare distanta prea mare pana la ghid ... dar asta e...

                        + un link foarte bun http://diagnosticare.8m.com/diagmot.htm
                        cat sa fie acolo ? 10 mm ? mai mult vreo 15. in poza supapa era inchisa sau deschisa ?

                        sa presupunem ca era deschisa la maxim...tot nu urca 15 mm

                        Comment


                        • Ti-a lovit suspapa in piston si s-a strambat.

                          Vezi ca la axele sport, mai ales ca mergi in turatie mare si presupun ca nu ai pus arcuri mai tari, apare un fenomen numit popular "zborul supapelor".
                          Arcul nu apuca sa inchida la timp supapa, iar pistonul o prinde din urma o loveste si o stramba, drept urmare nu mai inchide bine.

                          De asemena jocul la rece al culbutorilor se face de obicei mai mare cu 0.05-0.10 mm decat cere fabrica la astfel de axe, daca producatorul nu face vreo recomandare explicita.

                          Comment


                          • eu am avut 4 supape strambe pe evacuare , probabil tot din cauza axei si a faptului ca mergeam 7000rpm... cu arcurile stock.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • cosmin nu da mai mult de 6000 niciodata. defapt pana acolo trage masina

                              Comment


                              • @Dujmanu care arunca cu sageti - pentru mine si pentru toti am fost pe locul 1 prin timpul care l-am scos ... pana sa se strice masina era cel mai puternic logan aspirat 8v si peste toate 16v (mai putin 1 )

                                @Alesandro- nu stiu cum era ... nu sunt sigur ca aia a fost cauza ... cand e sa se intample se intampla ... 6500 era limitarea ...cu ultimul soft tragea pana i se taia benzina

                                @ SGM - poate ai dreptate ,nu pot si nici nu vreau sa te contrazic ... e tare ciudat ce s-a intamplat ... masina pornea cu zgomot metalic si cand era inecat pistonul 2 ..apoi a pornit perfect,nu era nici un sunet suspect , nici macar nu am miscat-o de pe loc apoi s-a oprit singura ...am incercat sa o pornesc , a pornit cu acelasi zgomot metalic ... apoi a luat-o frumos , mergea si iar s-a oprit ... supapa aceea nu se poate stramba si indrepta in acelasi timp ,nu?! ... are geva pe ghid ... nu-mi explic ...

                                Masina fie ca o repar fie ca nu ... NU o MAI Conduce NIMENI ...
                                Last edited by cos_min_i; 18 July 2012, 18:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google