B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mama cat s-a scris ... nu s-a mai poluat atat de cand a luat MCD bataie de la masina lui Marx

    Razvan ...toate lucrurile se pot vorbi la telefon sau fata in fata sambata ...asta este flansa;

    @Fug - bine deci eu am mintit cand ai zis in fata blocului ca pe MCD l-ai batut la kiss
    Attached Files

    Comment


    • talent flansa aia, iti tine acum corpul clapeta mult mai ferm;), e copie de pe cel de la k&n cumva sorine???
      sigpic
      The MVP

      Comment


      • MVP ...ai un miel de dat ..da e asemanatoare cu cea de la K&N

        Noua admisie ...mai mult aer rece si mai mult aer fortat la viteza mare ... prima impresie trage mai bine pe ture mari

        Attached Files
        Last edited by cos_min_i; 29 July 2010, 20:03.

        Comment


        • imi place cum arata...te uiti la ea..si zici..."e daaa curseeee"...bravos Cosmine

          cand ne dam ?
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • si tot nisipu si praful unde il trage ??
            ma mir ca inca nu te`ai lamurit cu filtrele astea sport

            Comment


            • Imi place din ce in ce mai mult! Bravo Cosmin )

              Comment


              • Pana urca nisipul sus la filtru mai e, se simte mai bine masina oricum.

                Cosmine sa faci rost de o vuvuzea sa vedem cum s-ar auzi)).
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • praf si nisip intra si in compartimentul motor ..dar e filtru care isi face rolul...

                  Azi am desfacut filtrul vechi si nu era nici gram de praf in interiorul tubulaturii sau pe corpul clapeta ... poate confirma alex

                  Am avut pasaricile mele si le-am pus in aplicare... degeaba sau cu folos stiu doar eu

                  PS . Multumesc mult AlexSpeed pentru rabdarea care ai avuto sa stai langa mine

                  Comment


                  • hmm , is curios cum merge dupa ce schimbi galeria . De preferat fa un dyno before si after , ca sa fii sigur ca ai efectul cautat .
                    eu sunt de parere ca e prea lunga admisia , cel mai bine pentru atunci cand te dai e doar teava aia , fara filtru deloc ,ca nu moare motoru in alea 2-5 min cand te dai , si traseul nu foarte foarte lung.
                    Originally posted by al!n View Post
                    4-2-1 pentru ture mari adica 4 tevi se unesc in 2 apoi in 1 sau 4-1 pentru ture mici,adica toate 4 tevile se unesc intr-una mai mare.
                    Scz de off
                    e invers ... 4-1 e pt putere pe turele mari , 4-2-1 pierzi ceva din puterea aia pe turele mari , dar obtii cuplul undeva mai jos .
                    Last edited by Cristi_Xp; 29 July 2010, 21:17. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • ramanand si la serpi si admisii, xista deci o posibilitate de a "muta" cuplul cam cum iti doresti?

                      Cosmin: OAu! intr-adevar prima chestie "pe bune" si studiata de cineva. Dar la o adica acum nu ar fi mers sa pui teava aia direct in tulumba stock?

                      Comment


                      • pai in general un traseu de evacuare subtire iti tine cuplul jos , galeriile pe model 4-2-1 sunt pentru a tine cuplu
                        nu se pastreaza tulumba stock pentru ca se incalzeste prea tare plasticul , la fel nu se recomanda nici inox la admisii , ci aluminiu ,dar vad ca la el e din inox .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • am eu direct in tulumba stock si nu se incalzeste nici un plastic..ce i drept, aspira praf, nisip, muste, copii, tot ce e pe sosea...trebuie schimbat filtrul mai des ca de obicei, da in rest se simte schimbarea
                          sigpic

                          Comment


                          • Deci e ok imi place ce ai facut da sa faci o gura din aia si in partea dreapta si o sa arate bine rau. Bravo.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • Originally posted by xxxgeoxxx View Post
                              am eu direct in tulumba stock si nu se incalzeste nici un plastic..ce i drept, aspira praf, nisip, muste, copii, tot ce e pe sosea...trebuie schimbat filtrul mai des ca de obicei, da in rest se simte schimbarea
                              e mai special plasticul din care e facuta tulumba ta?)
                              normal se lasa si un filtru de aer pentru mersul de zi cu zi macar .
                              JOS cu servo ! )
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • e plastic aliat e normal numai ca nu mi se pare ca se incalzeste excesiv...
                                oricum sa nu poluam topicu omului cu offtopic..cosmine, nu era mai bine daca puneai si o plasa ceva fina la intrarea de jos, sa fii sigur ca nu tragi animale mici?)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google