cosmin poate ne explici o data ce diferenta este intre serpii 4-1 si cei 4-2-1? si zici ca se simte cuplu jos? nu mi-l dai si mie o tura?
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
lasati-o mai moale cu corpurile marite si recalibrari de soft .Cred ca mai mult castigi dintr-un filtru sport decat din corpuri marite )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Macs View Post@Cosmin, nu te bate un gand sa faci un test pe dyno? Chiar is curios care e castigul serpilor si a clapetei marite.
Comment
-
dar vezi tu mutatul curbei de cuplu spre 4500 inseamna mai multi cai pe finalul plajei de rpm.
acum am 148 Nm la 3750 iar la 5750 (pmax) am 120 de ex
daca se duce cuplul 148 Nm la 4500 nu voi mai avea 120 Nm la 5750 ci ii voi avea mai sus la 6000+ ceea ce inseamna putere crescuta si posibilitatea de a stoarce si ultimul rpm din plaja fara ca motorul sa se gatuie
Comment
-
fara catalizator si cu un traseu de evacuare bine gandit castigi cuplu mentinut de jos cu 300-500rpm iar sus in ture se ascute curba de cuplu tot cam pe acolo.corp marit fara sa umbli pe la senzori e vax,smecheria e admisie directa pe fiecare piston gen bmw m3...
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postinfluenteaza negativ puterea. ca sa ai cuplu mai mult la ture joase trebuie sa lasi catalizatorul..
vezi CGK vezi FUG vezi TBI toti au catalizator scos si au castigat pe plaja joasa de turatie. bineinteles se castiga si sus.
Comment
-
Culmea ca eu stiam ca este invers, scoti catalizator pierzi cuplu in ture mici si castigi putere in ture mari.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
finally cineva care zice corect. eu stiu ca atata timp cat nimic nu se mai "opune" evacuarii, motorul se va comporta mai rau la ture mici. de asta n-are loganul din fabrica evacuarea pe 60mm. ca sa poate merge si nea gheorghe care schimba la 2000 de ture..sunt tot 75 cai, tot 100 Nm, numai ca la alte turatii
Comment
Comment