B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic sa vorbiti cu cine a facut asa ceva sa va zica cum sta treaba defapt.
    cosmin are si cat scos si traseu. de ce ii trage asa bine jos ?
    FUG are cat scos si traseu stock. ii trage de rupe si jos si sus clar mai bine ca inainte

    @ razvan tu zici ca : "eu stiu ca atata timp cat nimic nu se mai "opune" evacuarii, motorul se va comporta mai rau la ture mici"
    explica si de ce. argumente nu ca asa a zis nu stiu cine.
    de ce 16v are cuplu mai mare decat 1.6 ? nu cumva are 2 supape pe evacuare si evacueaza mai usor ? nu cumva diametrul foecarui sarpe din galerie este mai mare ? iti zic eu ca sunt

    cand nu se mai opune nimic pistonului pe evacuare logic ca pistonul de compresie care misca motorul in momentul respectiv se va duce in jos mai usor.
    asa zisul backpressure este necesar pentru evacuarea in viteza a gazelor nu pentru cuplu. trebuie sa existe o medie ideala intre presiune mica pe evacuare si viteza gazelor.
    da nu imi mai bat capu sa explic pt ca nu are rost
    Last edited by alessandro; 5 October 2010, 09:55.

    Comment


    • Bre Alexe, nu faci bine ca pui ca rezultat obiectiv, ce simt altii...

      Comment


      • Originally posted by alessandro View Post

        nu cumva are 2 supape pe evacuare si evacueaza mai usor ? nu cumva diametrul foecarui sarpe din galerie este mai mare ? iti zic eu ca sunt
        alea 2 de admisie in plus le-ai uitat ?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • normal ca nu le am uitat. dar alea nu cred ca contribuie asa mult la marirea cuplului. poate doar la omogenizarea amestecului. cantitatile de benzina sunt sensibil egale chiar mai mici la 16v.

          @ cezar nu am inteles ce ai dorit sa zici. sau asa o fi. cu cat scos unii simt mai putin cuplu altii mai mult. depinde de perceptia fiecaruia.
          eu am terminat cu subiectul asta

          Comment


          • 1 zi nu m-am uitat si ati mai scris 2 pagini ...

            Daca vreti sa va convingeti ..astept sponsorizare si pun masian la dispozitie pentru Dyno

            - o fac stock si apoi pun una cate una modificarile care le-am adus ...

            Ce stiu pana acum este ca catalizatorul da 2 cai , traseul complet da 2 cai ,admisia sport 1 cal , sepisorii + AC -ul (date jos) reuperarea a 2 masini si ceva fata de MCD ...toate au dat diferenta de la 90 (sau sub) la peste 100 si ceva

            orice modificare aduce un + de putere ,+ de cuplu sau - la cuplu si + la putere , + la cuplu si - la putere ... vorbe , presupuneri dar putini sunt cei care fac aceste modificari, XP a facut multe modificari , Sebastian de la RC , AlexSpeed, MCD , RazvanIPO ... acesti au confirmat sau au infirmat aceste modificari ...


            @TBI - daca o sa faci tu adaptarea ca soft la acele clapete esti tare ...eu acum, ajut un baiat cu un Ford cu motor de 2.0 16v sa faca montajul unor trompete si vreau sa invat de la el reglajul si sa vad daca se poate ...

            In iarna o sa ma joc putin cu evacuare si admisia...
            Last edited by cos_min_i; 5 October 2010, 17:58.

            Comment


            • si eu am serpi 4-2-1 si traseu pe 50 din serpi fara catalizator, fara intermediara si trage super bine si de jos.Cel mai bine se simte cuplu jos pe a4a si a5a.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • cosmin optimizarea pentru trompe n-o vei face niciodata cum trebuie cu ecu stock sau luat de pe alta masina cica mai sport...un ecu haltech e smecheria poti sa reglezi cu el pana si scanteia pe care ti o dau bujiile...

                Comment


                • ms cosminache pt. short shifter.este ok si chiar nu am taiat mult din schimbator

                  Comment


                  • Originally posted by TBI View Post
                    cosmin optimizarea pentru trompe n-o vei face niciodata cum trebuie cu ecu stock sau luat de pe alta masina cica mai sport...un ecu haltech e smecheria poti sa reglezi cu el pana si scanteia pe care ti o dau bujiile...
                    halltechu e scump , exista standalone si mai ieftin ,cum ar fi megasquirtu . Totusi eu sunt de parere ca merge optimizat si pe ECU stock
                    Cel mai aiurea este relantiul , cel mai simplu de reglat este din cablu de acceleratie undeva la 1000-1100 rpm si ai rezolvat . La logan mai trebuie sa ii gasesti un loc pentru senzorul de temperatura aer ,si improvizat senzorul de pozitie clapeta .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Daca nu am postat nimic , asta nu inseamna ca nu am mai facut nimic pentru Albinuta ... sper ca zilele acestea sa fac rost de un aparat si sa fac 2,3 poze modificarilor

                      Comment


                      • asa un mester priceput fara un aparat foto? sau esti ruda cu razvanypo la care a trebuit sa pozez eu motoru sa stie lumea

                        Comment


                        • Azi dimineata masina a fost vazuta parcata in zona Ministerului Transporturilor

                          Comment


                          • unicul_sgm - nu i-ai dat o piatra in geam ? De maine reintra in circulatie ..am avut 2 zile un diesel care merge pe degeaba ..multumesc proprietarului

                            Comment


                            • multumesc si eu pt ajutor ! si raman dator
                              my ride - still under construction

                              Comment


                              • Dieselul este bun doar pentru consum si nu pentru altceva.

                                Vorbesc din propria experienta de la un DCI de pe logan nu prea ai ce sa ceri in afara de consum care intradevar este de apreciat.
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google