eu zic sa vorbiti cu cine a facut asa ceva sa va zica cum sta treaba defapt.
cosmin are si cat scos si traseu. de ce ii trage asa bine jos ?
FUG are cat scos si traseu stock. ii trage de rupe si jos si sus clar mai bine ca inainte
@ razvan tu zici ca : "eu stiu ca atata timp cat nimic nu se mai "opune" evacuarii, motorul se va comporta mai rau la ture mici"
explica si de ce. argumente nu ca asa a zis nu stiu cine.
de ce 16v are cuplu mai mare decat 1.6 ? nu cumva are 2 supape pe evacuare si evacueaza mai usor ? nu cumva diametrul foecarui sarpe din galerie este mai mare ? iti zic eu ca sunt
cand nu se mai opune nimic pistonului pe evacuare logic ca pistonul de compresie care misca motorul in momentul respectiv se va duce in jos mai usor.
asa zisul backpressure este necesar pentru evacuarea in viteza a gazelor nu pentru cuplu. trebuie sa existe o medie ideala intre presiune mica pe evacuare si viteza gazelor.
da nu imi mai bat capu sa explic pt ca nu are rost
cosmin are si cat scos si traseu. de ce ii trage asa bine jos ?
FUG are cat scos si traseu stock. ii trage de rupe si jos si sus clar mai bine ca inainte
@ razvan tu zici ca : "eu stiu ca atata timp cat nimic nu se mai "opune" evacuarii, motorul se va comporta mai rau la ture mici"
explica si de ce. argumente nu ca asa a zis nu stiu cine.
de ce 16v are cuplu mai mare decat 1.6 ? nu cumva are 2 supape pe evacuare si evacueaza mai usor ? nu cumva diametrul foecarui sarpe din galerie este mai mare ? iti zic eu ca sunt
cand nu se mai opune nimic pistonului pe evacuare logic ca pistonul de compresie care misca motorul in momentul respectiv se va duce in jos mai usor.
asa zisul backpressure este necesar pentru evacuarea in viteza a gazelor nu pentru cuplu. trebuie sa existe o medie ideala intre presiune mica pe evacuare si viteza gazelor.
da nu imi mai bat capu sa explic pt ca nu are rost
Comment