B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • super masina, sa bazaie sanatoasa si voioasa
    Megane II faza II 1.5dcI K9K

    http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

    Comment


    • cand sa pregatesc surpriza vine alta surpriza ... acum schimbam datele problemei

      saptamana viitoare sper sa intru in posesia ei ...

      jantele tot nu sunt gata
      Attached Files

      Comment


      • buuuuuuuuuuuuun
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • gata cu smecheria se schimba admisia
          are nevoie de vreo adaptare sau se potriveste ?
          arata bine si scoate si filtru de aer undeva in dreapta motorului unde e mai aerisit
          tineo tot asa Cosmine
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • pare a fi admisia de pe megane 1.6 , ar trebui sa se potriveasca perfect , sau ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • e admisia de pe megan 1 motor 1.6 k7m ...in seara asta primesc mai multe poze cu senzori cu tot ...teoretic ar trebui sa se potriveasca perfect

              Comment


              • cati bani e ?
                e fain ca poti sa o vopsesti ) ,sa-i faci un pic de port and polish si sa cauti o clapeta mai mare
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • partea meagra este tot de metal, sper, nu?
                  daca este bolt on pe motorul de 1.6 este o treaba.posibil sa necesite si alta pompa de benzina din cauza injectoarelor care in mod sigur au debit mai mare decat cele stock de logan.

                  Hai spor la idenificat!!!

                  Comment


                  • de ce in mod sigur ar avea debit mai mare ???
                    diferenta la rampa , se vede ca aia de megane are regulator de presiune in rampa ,si are si retur , spre deosebire de aia de logan care are regulatorul si returul in rezervor .
                    Last edited by Cristi_Xp; 7 April 2011, 17:59.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Cristi_Xp - in seara asta negociez ..initial mi-a cerut 200 ron si da tot motorul cu 250 ruro ..oricum e bine si sigur va fi polisata la interior ..admisia este deja mai mare

                      @cristiubs-toata este metalica

                      Comment


                      • nu e mult cu tot cu senzori si clapeta .Din germania doar galeria cu tot cu transport iasa undeva la 46 eur .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • nu e mult deloc..acum ma uit..unde imi intra senzorul de vacum si remperatura ?

                          Comment


                          • e un furtun subtire ce iasa din galerie ...ala e pentru vacuum ,la temperatura o avea vreo gaura in ea galeria ,sau vreo gaura pe traseul de admisie ...
                            L.E. Pentru temp aer cred ca se foloseste asta
                            Attached Files
                            Last edited by Cristi_Xp; 7 April 2011, 18:42.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              de ce in mod sigur ar avea debit mai mare ???
                              diferenta la rampa , se vede ca aia de megane are regulator de presiune in rampa ,si are si retur , spre deosebire de aia de logan care are regulatorul si returul in rezervor .
                              scuze pt greseala, am confundat codul de motor, cu cel de Megane 1.6 16V si din cauza asta spusesem ca ar avea debit mai mare.
                              Sunt sanse ft mari sa nu trebuiasca inlocuite injectoarele.
                              Acum mai vin si eu cu o intrebare.Admisia, avand regulator de presiune extern si retur, in mot teoretic ar trebui trasa o conducta in rezervor, nu?Iar pompa de benzina stock, avand incorporat regulator, nu trebuie si ea schimbata?

                              Hai ca tre sa iasa bine intr-un fel

                              Comment


                              • Se scoate regulatorul stock din pompa normala iar in locul lui se pune furtunul de retur.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google