super masina, sa bazaie sanatoasa si voioasa
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
cand sa pregatesc surpriza vine alta surpriza ... acum schimbam datele problemei
saptamana viitoare sper sa intru in posesia ei ...
jantele tot nu sunt gataAttached Files
Comment
-
-
gata cu smecheria se schimba admisia
are nevoie de vreo adaptare sau se potriveste ?
arata bine si scoate si filtru de aer undeva in dreapta motorului unde e mai aerisit
tineo tot asa Cosminesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
pare a fi admisia de pe megane 1.6 , ar trebui sa se potriveasca perfect , sau ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cati bani e ?
e fain ca poti sa o vopsesti ) ,sa-i faci un pic de port and polish si sa cauti o clapeta mai marePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
partea meagra este tot de metal, sper, nu?
daca este bolt on pe motorul de 1.6 este o treaba.posibil sa necesite si alta pompa de benzina din cauza injectoarelor care in mod sigur au debit mai mare decat cele stock de logan.
Hai spor la idenificat!!!
Comment
-
de ce in mod sigur ar avea debit mai mare ???
diferenta la rampa , se vede ca aia de megane are regulator de presiune in rampa ,si are si retur , spre deosebire de aia de logan care are regulatorul si returul in rezervor .Last edited by Cristi_Xp; 7 April 2011, 17:59.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
nu e mult cu tot cu senzori si clapeta .Din germania doar galeria cu tot cu transport iasa undeva la 46 eur .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
e un furtun subtire ce iasa din galerie ...ala e pentru vacuum ,la temperatura o avea vreo gaura in ea galeria ,sau vreo gaura pe traseul de admisie ...
L.E. Pentru temp aer cred ca se foloseste astaLast edited by Cristi_Xp; 7 April 2011, 18:42.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postde ce in mod sigur ar avea debit mai mare ???
diferenta la rampa , se vede ca aia de megane are regulator de presiune in rampa ,si are si retur , spre deosebire de aia de logan care are regulatorul si returul in rezervor .
Sunt sanse ft mari sa nu trebuiasca inlocuite injectoarele.
Acum mai vin si eu cu o intrebare.Admisia, avand regulator de presiune extern si retur, in mot teoretic ar trebui trasa o conducta in rezervor, nu?Iar pompa de benzina stock, avand incorporat regulator, nu trebuie si ea schimbata?
Hai ca tre sa iasa bine intr-un fel
Comment
-
Se scoate regulatorul stock din pompa normala iar in locul lui se pune furtunul de retur.
Comment
Comment