B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tu nu vezi ma ca alea sunt codurile de la axele normale ce le au majoritatea prin masini ?
    Asa scrie si pe site la Catcams ... aplication turbo
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • nu stiu la cine ai facut referire CristiXP , dar eu m-am luat dupa ce scrie pe site...

      Comment


      • la ala care a dat linkul cu catcams .
        Daca te uitai la coduri vedeai ca sunt axele folosite de majoritatea pe aspirat
        Asa arata la toate ... turbo .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • si crezi ca axa care tine supapele deschise mai mult pe admisie si evacuare este in detrimentul turbinei ?

          Aplicatie turbo scrie si la Renault 5 Turbo

          Comment


          • treaba este ca daca faci conversia pe turbo, nu se merita foarte mult investitia in axa.Cu banii de axa ii faci altceva care iti asigura un castig de putere asemanator.
            Parerea mea

            Comment


            • logic: o axa care tine supapele deschise mai mult timp pentru a intra amestecul la aspirat e OK intra mai mult amestec = putere mai mare
              dar la turbo se poate sa iti bage prea mult amestec supapele stau deschise amestecul intra fortat la o presiune.....bari deci baga amestec mai mult asta poate sa fie bine poate sa fie rau depinde de profilul axei pe care o alegi ....
              -cel mai bine e sa intrebi pe cineva care stie -Robert SGM cand a pus pentru prima data turbo pe dacie avea o axa "rea" si a fost nevoit sa-o schimbe din ce imi aduc eu aminte
              numai bine
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • intradevar laur ai dreptate , conteaza profilul axei , daca tine prea mult deschis supapele iti arunca benzina pe evacuare ... eu am precizat ca m-am luat dupa ce e scris pe CatCams ,dar asta nu inseamna ca achizitionam orbeste axa si apoi puneam turbo ...

                Ordinea operatiilor e stabilita :
                -de azi incep demersurile trecerii numelui meu in talon ce implica ceva cheltuieli si spre norocul meu nu este nevoie sa ma duc cu masina la RAR ;
                - polish admisie la interior si marirea corpului clapeta la 51mm ;
                - finalizarea jantelor ;
                - revizie completa la ambele masini ;
                - axa , distributie ,prima chiuloasa planata , scaune refacute , supape ;

                -apoi daca avem concurenta se trece la turbo cu a doua chiuloasa ;
                Last edited by cos_min_i; 26 April 2011, 13:12.

                Comment


                • Da, pusese o axa mai "pamanteana", avusese axa de 320 de grade pe aspirat daca nu ma insel, de pe vremea batranilor.

                  Daca ii arzi turbo, nu ii pune axa. Mai discutam pe tema asta sa ne sfatuim!
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • ori e chiulasa ori e planta decide-te si tu

                    interesanta treaba cu a 2a chiulasa, dar cu blocul motor ce faci ca trebuie si ala matrasit un pic, pt ungere pt senzori etc.

                    Comment


                    • Lla presiune exista riscul de a se face overlaping,prinde ambele supape deschise ,si in afara sa ai presiune in evacuare nu obtii nimic )(poate o masina euro 10 , care in loc sa sufle gaze, sufla aer) , pe o parte intra si iasa imediat pe cealalta )
                      Asta e motivul pentru care axele de aspirat nu pica bine pe aplicatii turbo , din cauza overlapingului .

                      Originally posted by cos_min_i View Post
                      si crezi ca axa care tine supapele deschise mai mult pe admisie si evacuare este in detrimentul turbinei ?
                      ti-am explicat ce si cum ma sus .
                      Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 13:38. Reason: Automerged Doublepost
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • @CristiXp - invatam , ne documentam , incercam ... eu am sustinut ce am vazut ca scrie , nu o idee proprie ...

                        @cristiubs - eu zic sa cauti nod in papura in alta parte ca aici nu e loc si sa vezi de clio 1.4 care de asta iarna ii tot faci serpisori, ii pui axa si comprimi chiuloasa sunand peste tot sa intrebi unde e mai bine la bani sa-l faci pe MCD...
                        -sa nu zici ca nu iti raspund blocul ramane acelasi , cu aceeasi ungere si cu adaptari pentru senzori daca este nevoie ( desi nu stiu despre ce multitudine de senzori vorbesti )

                        Comment


                        • cosmine hai sa lamurim niste lucruri:

                          intr-adevar am avut de gand sa fac clio capabil sa bata MCD-ul numai ca daca iti reamintesti ti am zis ca am renuntat la proiect din Z motive plecand de la ne-rentabilitatea investitiei, raportul investitie/performanta/fiabilitate, etc.
                          Tu te-ai atacat din momentul in care te-am intrebat de claculatia serpilor si mi-ai trimis pe messenger o schita cu serpii, aceiasi pe care ai postat-o si aici, incercand sa imi explici prin asta ca sunt calculati.Ti-am zis si atunci iti zic si acum, daca tu crezi ca niste amarati de ingineri cu departamente intregi in spate au intocmit zeci de pagini de calcule si documentatie iar tu cu o schita aruncata la repezeala faci treaba e problema ta.Niciodata nu ai acceptat ca sutn parametrii diferiti ce trebuiesc luati in calcul si dupa care se construiesc "serpii"...nu stie "ne-a caisa" din bucuresti sa sudeze 7 tevi si 5coturi si gata.
                          Revenind la subiect , te intrebasem de blocul motor si de modificarile aferente acestuia.Adica la circuitul de racire am motorului, la senzorul de detonatie, MAF senzor, etc.
                          In incheiere iti doresc numai "succesuri" in realizarea proiectului tau, si consider ca e bine si frumos sa ne purtam ca niste oameni mari, unii cunosc mai multe informatii, altii se documenteaza, invata din mers.Nimeni nu s-a nascut atotstiutor, nu?

                          Comment


                          • @cristiubs - imi cer scuze ca nu ti-am pus pe tava toate amanuntele legate pentru construtia serpilor ... nu am zis ca sunt cei mai buni ,dar din constructia lor s-a casigat , nu s-a pierdut ,asa ca nu au fost facuti degeaba si nu am vazut pe nimeni sa se planga ca a dat banii degeaba... adevarul este altul si nu vreau sa fac publica parerea mea!

                            Si pentru cunostintele tale Motorul K7M (care il ai si tu pe Clio) are deja senzot de detonatie si MAP sensor , nu MAF ,iar oricare alti senzori necesari pentru turbo nu au nici o legatura cu blocul

                            Comment


                            • era mai simplu un search inainte.

                              poftim: http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf

                              Comment


                              • singura chestie care trebuie improvizata esta o gaura in baie pentru ungerea turbinei si retur ,eventual la fel facut si cu circuitul apei in cazul in care turbina are racire pe apa .
                                Loganul nu are MAF (debitmetru), are MAP adica senzor de presiune care la logan este senzor de vacuum de fapt ,care nu stie sa lucreze cu presiune doar cu vacuum , la fel si calculatorul doar vacuum si acolo o sa apara majoritatea problemelor .
                                Trebuie un map sensor care sa se descurce si cu valori pozitive nu doar vacuum ,iar apoi trebuie prostit cumva ecu .
                                Cea mai simpla modalitate este standalone , cu costurile aferente .
                                cristiubs
                                daca te uitai cu atentie pe pdful acela , vedeai ca MAFul se afla dupa filtru de aer , inaintea clapetei , nu pe galeria de admisie cum e MAPul la logan .
                                Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 15:04.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google