B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cert e ca nu e bine sa traga aer fals, nici chiar asa ca nu e vreo masina de podium la drag racing(ma refer la topit ceva).

    Hai sa iti iasa bine ideile si tuningul
    Last edited by cristiubs; 28 April 2011, 13:40. Reason: LE

    Comment


    • Uite ca e .. Racing Code a refacut motorul de 2 ori pentru ca ii tragea aer fals pe la senzorul de vacum ...citeste la paginile 17 si 18 aici
      Last edited by cos_min_i; 28 April 2011, 14:42.

      Comment


      • Dap, asta asa e...dar mai si scrie undeva ca masina functioneaza in regimuri 4500-5000rpm.
        In fine, important este sa nu te lovesti tu de probleme tehnice!!!

        Comment


        • Mai baieti, inainte de orice un ceas de AFR wideband e obligatoriu, pe ceasul de afr vezi orice neregula, daca nu ma credeti si o sa continuati cu creatii fara a verifica amestecul o sa aveti surprize neplacute
          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

          Comment


          • Drace,nai fi dat un telefon,sa zici ca nu iti merge ragalia...ca ne uitam la ea,ca am avut si eu probleme cu ei.....S-a inteleg ca cat de curand va face fsss albinutza??Spor la treaba.
            sigpic

            Comment


            • de corpu clapeta mare vechi mai ai nevoie?

              Comment


              • @ Golan- acum merge ... am coborat clapeta sa inchide bine.. merge asa pana se vor polisha admisia si clapeta .. vorbim si iti dau sa-mi zici si parerea ta
                @razvanamza - oricum aveam si inainte ..acum am 2 corpuri ..vorbim daca vrei 1 chel
                @vgroza - ai dreptate ... dar e cam scumpicel
                Last edited by cos_min_i; 28 April 2011, 22:38.

                Comment


                • vreau ! da-mi un pm cu pretz...

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    hai infige cutitu in rana acum

                    caut clapeta aia de un an. este identica cu a mea doar ca are 65 mm in loc de 55.
                    Aia de laguna nu cred ca e asa mare ,sau probabil is la fel cu aia de RS are 62mm ... deci cred ca aia o cauti . Am avut eu una mecanica am vandut`o cu 3 mil .

                    24 lire transportu ,livrare in 10 zile max .

                    Originally posted by cos_min_i View Post
                    Uite ca e .. Racing Code a refacut motorul de 2 ori pentru ca ii tragea aer fals pe la senzorul de vacum ...citeste la paginile 17 si 18 aici
                    cred ca a refacut motorul , din cauza ca a bubuit map sensorul nu cred ca din cauza ca tragea aer fals ,d-aia i-am "recomandat" la marx sa incerce sa mearga fara map )
                    Last edited by Cristi_Xp; 28 April 2011, 22:58. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Originally posted by razvanamza View Post
                      vreau ! da-mi un pm cu pretz...
                      Iti faci de lucru..
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • @Cristi_Xp - cand am montat admisia dupa ce te-am sunat pe tine l-am sunat si pe el si mi-a spus sa am mare grija sa nu traga aer fals dupa clapeta ca se produc daune ...

                        A doua zi de incercari ..merge perfect .. scade la 850 tr , consumul instant in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie este 0.0, de tras trage bine ...

                        @AlexSpeed- sa ne vedem sa-ti "bibilesc" corpul si o sa vezi ca rezolvam problema
                        Last edited by cos_min_i; 29 April 2011, 07:44.

                        Comment


                        • nenea, eu corp clapeta marit vroiam, ca la alexpeed sau golanu'91...

                          Comment


                          • Originally posted by cristiubs View Post
                            Dap, asta asa e...dar mai si scrie undeva ca masina functioneaza in regimuri 4500-5000rpm.
                            In fine, important este sa nu te lovesti tu de probleme tehnice!!!


                            aaaa, crezi tu ca la noi e altceva? 4500-5000rpm era turatie de croaziera la noi, putem spune chiar turatie de consum... Ma rog, poate sa li se para turatii mari alora care-si maninca de sub unghie sau care au impresia ca daca au schimbat treapta la 3000 deja sunt piloti...
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • scuzele mele, am uitat ca "se merge" rally style...macar in competitii oamenii care alearga sunt apreciati si au si ceva mai mult de castigat., dar nah....
                              Pacat doar ca s-a umplut lumea de raceri si nu risti destul de mult cand iesi la o plimbare pe strazi, sa nu dea vreun Makkinen autohton peste tine...cu turatie de consum....

                              Comment


                              • Se pare ca te cam simti vizat, desi nu asta era intentia... Te ataci rapid.

                                Poti sa mergi cu viteza regulamentara la 5000 ture, sa stii. Si din ce-mi aduc aminte din vremea in care umblam pe strazile Bucurestiului cu motorul supraturat, nu prea am provocat accidente. In schimb, racerii de 3000 ture s-au atacat, au incercat marea cu degetul si au constatat ca poate fi fierbinte.

                                Te-ai bagat in discutia despre Sebastiaan fara sa gandesti un pic.

                                Adica: masina despre care vorbim este facuta sa urce pana la 6000 ture. Soferul poate alege sa foloseasca aceasta plaja de turatii sau poate alege sa mearga batraneste, nu-i impune nimeni chestiunea asta. Insa in momentul in care folosesti toata plaja de turatii (si unii dintre noi asta facem, asta vroiam sa spun), totul trebuie sa fie bine us la punct. Vorbind la subiect, se intelege ca NU trebuie sa ai aer fals dupa clapeta. Eram cu Cosmin la nenea care ne-a facut serpii cand ne povestea Sebastiaan ce a facut si cum a distrus 2 motoare bune.


                                Ah, inca o chestiee, ca vad ca la a te da cocosel nu te intrece nimeni, tot sistemul de evacuare de pe masina lui Sebastian a fost croit pe masina mea, este asemanator cu cel de pe masina mea si construit de acelasi om. Diferentele sunt date de niste diametre calculate pentru o masina care merge NUMAI la competitii sportive si este omologata ca atare si de traseul finaal, care la Seba se imparte in 2 si se termina inaintea rotilor din spate

                                Incearca sa fii cocosel cand vorbesti de motoare de 500 cai, nu de rajnite de 60 cai lesinati, cum avem noi pe aici. Pana atunci, mergi incet, sa nu te agiti ca faci spume, poate poate economisesti si te bagi la un Clio RS. Eu unul ma bucur pt fiecare coleg care accede...


                                EDIT: vezi ca unii de pe aici aau mai si participat la diverse competitii sportive, organizate, si au si obtinut rezultate. Iar cand vorbesti de competitii auto in Romania, important este sa participi... Nu se mai uita nici mama sponsorului la tine, poti sa fii copilul lui Schumacher, toata lumea te sponsorizeaza cu mult mumu. Asa ca vezi ca tocmai ai jignit oameni
                                Last edited by dsign; 29 April 2011, 15:07.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google