If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Lasati-l pe cristiubs.Imi da mie pm ca are axa pe "296" grade si multe aberatii ca isi face masina sa mearga blana, ca vrea sa il intreaca pe MCD etc.Si p-aci scrie ca merge la consum.
Bafta Cosmin.
iti recomand un doctor oftalmolog??? nu de alta dar incepi sa ai vedenii.
Ti am lasat si YM ai si PM la dispozitie daca ai nelamuriri.Ma bucur ca sunt asa important si pentru tine.
@ cristi xp nu aceea o caut. a pus cosmin o poza mai devreme cu clapetele comparate. 62 sau 65 are. este absolut identica cu cea de 16v. ce poza ai aratat tu s ar putea sa fie clapeta de F3R 2.0 8v 115 cai
racingcode a topit pistoanele pentru ca tzamburusul de la map care intra in galerie avea o fisura. pe acolo tragea aer fals incat sa il pacaleasca cum ca in galerie ar fi o persiune ok. dadea wot si mapu simtea vacum AFR 20 direct. era sa patesc direct la fel. se reteaza piciorusul care intra in galerie
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Renaultul e mai benga decat Dacia, nu se pune Cristi cu de-astea...
Pana la a "trece" de cineva mai bine s-ar intelege asa cum trebuie contexul limbii romane.E asa greu de priceput faptul ca "nu mai fac nimic la clio" si ca prefer candva in viitor sa iau o masina gandita sa fuga din fabrica(gen Clio RS)?????
Se pare ca unora talentul de "reisar" le-a afectat logica.
@ dsign - m-ai auzit pe mine spunand asa ceva???Sau doar iti place sa atingi cu degetele tastele????
referitor la DISTRIGAZ SI ZIF, tot respectul pentru munca depusa, in curand va aparea un clio capabil sa se razboiasca cu ele, nu neaparat sa le si dovedeasca,masina la care lucrez in prezent, si care -da domnu' ALIN are o axa de 296gr produsa de ungurii aia pt Master Tuner.
Hai sa isi vada toata lumea de treaba ei, mai ales pe topicul lui CGK, nu e frumos.Daca are cineva un sfat tehnic de dat, nu presupuneri,etc sa il dea(vezi cristi xp).
Tot respectul daca investesti in imbunatatirea performantelor, mai bagam si noi bani in tarabele astea si apoi ne-om lua Clio RS, vom trece la alt stagiu, insa pana acolo, p-astea le avem, p-astea le modificam.
@Cosmin: masina trage foarte bine cu noua admisie insa clar ai nevoie de serpi. Dupa 5800 adios, moare.. . Inainte cu serpi dupa 5800 se mai misca oleaca asa, evacua mai bine sus. Cu siguranta nu vei sta deoparte si vei face ceva si in privinta asta. Multam' mult pentru reglaje!
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
al tau e F4R rs. e alta mancare de peste sau cum s o zice. F4R 780 are 101 kw iar clapeta este de 65mm. este versiunea de strada. ala de 137 cai euro 4 cu clapeta in spate
s ar putea ca cea de 1.8 16v sa fie de 62mm. sunt deja foarte multe coduri si diferente intre ele.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment