B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cristiubs- Urat din partea ta sa vorbesti despre o legenda si sa-i pocesti numele Tommi Mäkinen

    @dsign - linisteste-te Dane si lasa-l sa fie in loc sa incerce pe pielea lui si sa vorbeasca din rezultate , concluzii , greseli ,realizari ...
    Last edited by cos_min_i; 29 April 2011, 15:33.

    Comment


    • @cgk eram cu gandul la alta legeda a motorsportului, tot finlandez , Hakkinen.In fine...e topicul tau , nu are rost sa "poluam".

      Comment


      • Lasati-l pe cristiubs.Imi da mie pm ca are axa pe "296" grade si multe aberatii ca isi face masina sa mearga blana, ca vrea sa il intreaca pe MCD etc.Si p-aci scrie ca merge la consum.
        Bafta Cosmin.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • iti recomand un doctor oftalmolog??? nu de alta dar incepi sa ai vedenii.
          Ti am lasat si YM ai si PM la dispozitie daca ai nelamuriri.Ma bucur ca sunt asa important si pentru tine.

          scz de OFF

          Comment


          • Pana la MCD sa treaca de Distrigaz, ZIF...))
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Renaultul e mai benga decat Dacia, nu se pune Cristi cu de-astea...
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • @ cristi xp nu aceea o caut. a pus cosmin o poza mai devreme cu clapetele comparate. 62 sau 65 are. este absolut identica cu cea de 16v. ce poza ai aratat tu s ar putea sa fie clapeta de F3R 2.0 8v 115 cai

                racingcode a topit pistoanele pentru ca tzamburusul de la map care intra in galerie avea o fisura. pe acolo tragea aer fals incat sa il pacaleasca cum ca in galerie ar fi o persiune ok. dadea wot si mapu simtea vacum AFR 20 direct. era sa patesc direct la fel. se reteaza piciorusul care intra in galerie
                Last edited by alessandro; 29 April 2011, 19:08.

                Comment


                • atunci nu se potriveste . Asa arata aia mea de clio http://farm3.static.flickr.com/2479/4071336177_65a25ea688.jpg
                  si tot F4R e
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by dsign View Post
                    Renaultul e mai benga decat Dacia, nu se pune Cristi cu de-astea...
                    Pana la a "trece" de cineva mai bine s-ar intelege asa cum trebuie contexul limbii romane.E asa greu de priceput faptul ca "nu mai fac nimic la clio" si ca prefer candva in viitor sa iau o masina gandita sa fuga din fabrica(gen Clio RS)?????

                    Se pare ca unora talentul de "reisar" le-a afectat logica.

                    @ dsign - m-ai auzit pe mine spunand asa ceva???Sau doar iti place sa atingi cu degetele tastele????

                    referitor la DISTRIGAZ SI ZIF, tot respectul pentru munca depusa, in curand va aparea un clio capabil sa se razboiasca cu ele, nu neaparat sa le si dovedeasca,masina la care lucrez in prezent, si care -da domnu' ALIN are o axa de 296gr produsa de ungurii aia pt Master Tuner.

                    Hai sa isi vada toata lumea de treaba ei, mai ales pe topicul lui CGK, nu e frumos.Daca are cineva un sfat tehnic de dat, nu presupuneri,etc sa il dea(vezi cristi xp).

                    Comment


                    • Tot respectul daca investesti in imbunatatirea performantelor, mai bagam si noi bani in tarabele astea si apoi ne-om lua Clio RS, vom trece la alt stagiu, insa pana acolo, p-astea le avem, p-astea le modificam.


                      @Cosmin: masina trage foarte bine cu noua admisie insa clar ai nevoie de serpi. Dupa 5800 adios, moare.. . Inainte cu serpi dupa 5800 se mai misca oleaca asa, evacua mai bine sus. Cu siguranta nu vei sta deoparte si vei face ceva si in privinta asta. Multam' mult pentru reglaje!
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • silent please..... pictures...
                        Attached Files
                        sigpic

                        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                        Comment


                        • ce misto arata galeria aia sub capota ,si filtru pare bine pozitionat ...
                          Nu va mai luati ma de ClioRs
                          Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2011, 13:00.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            atunci nu se potriveste . Asa arata aia mea de clio http://farm3.static.flickr.com/2479/4071336177_65a25ea688.jpg
                            si tot F4R e
                            al tau e F4R rs. e alta mancare de peste sau cum s o zice. F4R 780 are 101 kw iar clapeta este de 65mm. este versiunea de strada. ala de 137 cai euro 4 cu clapeta in spate
                            s ar putea ca cea de 1.8 16v sa fie de 62mm. sunt deja foarte multe coduri si diferente intre ele.

                            Comment


                            • tu nu intelegi ca nu este dimensiunea 65 mm la o teava ?
                              este 2.5" sau 2,75" ... care inseamna 63,5mm sau 70mm
                              eu cred ca au acelasi diametru ...
                              Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2011, 17:41.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • la ce tzeava te referi ? eu zic de diametrul clapetei.

                                uite aici pe la mijloc http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/Umbauengl.html
                                zice ca are 65 in loc de 55

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google