B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jokere pozele sunt vechi ... jantele late sunt acum pe fata
    sigpic

    Comment


    • Pana va hotarati cu diametre de tevi, map, boost, turbo etc hai sa va spun si eu parerea despre albinuta lui Cosmin.


      Ma urc in ea , e cam joasa de fel asa, dau sa plec. Cursa mica la schimbator, vreau marche arriere, am crezut ca n-a intrat, mai bag o data, ridic un pic piciorul de pe ambreiaj, ie-te la ea, se misca usor de spui ca o ia la vale. Frumos....
      Jantele late pe spate.
      A I-a, plec, el se uita dupa mine, eu ii spun stai linistit ca-i rup rotile . Ies de la el de la garaj, zic sa merg mai incet sa nu m-auda . Mai fac 100 de metri dau sa ies intr-o strada mai cu multe benzi asa si dai .
      Ce se-ntampla e misto.
      Ii dau a I-a, plec cu totul, scaune si tot ce mai are pe-acolo dupa mine, se-aude ceva prin portbagaj, 60 frate, fara sa clipesc, cand sa dau a II-a, ce sa mai dau ca am pus frana. A I-a iar, apuc si-a II-a, eram undeva la 100, frana again ca nu mai e loc. Dracovenia zic merge bine!
      Ma-ntorc si-i spun, bai imi place mult.
      La vreo o ora mai trebuie facut drum. El: ia masina si du-te. Ce sa mai fac acum? Sa nu ma duc?
      De data asta si mai fain.
      Ii mai dau de cateva ori de pe loc, masina e usoara, creste atat de frumos de n-am treaba, de pe loc sunt cam sef.
      Inca o data spun chiar trage bine.
      Ma apuc sa merg mai linistit. Aici raman placut surprins, poate cel mai placut.
      Masina are cuplu frate. Eu, posesor de diesel momentan, merg cu-a lui, benzina si ce observ: mergi potolit, esti totusi intr-o treapta superioara, la un 2000-2500 sa spunem, accelerez, masina pleaca ca lumea frate. Masina are cuplu la ture joase. Intru pe chei spre Vitan, merg tot potolit, ajung fara sa vreau de la 80 cu-a V-a la 120, era Dragos (Dragman) cu mine, ma uit la vitezometru si nu-mi vine sa cred sincer. Ii spun, bai eu cred ca nu-i indica bine .
      Plec din Vitan si-o iau iarasi, a III-a, A IV-a, fratemiu, deci ai cu ce. Eu am mers pana la 6000 cu ea, nu i-am dat mai mult, nu pot sa-mi exprim o parere ce face dupa, domnilor dar pana acolo masina asta creste exponential. Nu am simtit-o niciodata plafonandu-se, nu am simtit niciun prag de a stagna sau orice altceva. Ea tot se ducea! Mai mare dragul!
      Ajung inapoi, ce sa-i mai spun eu? Felicitations!
      Mai trece ceva timp si hai sa-i punem rotile late pe fata. Le punem, si ce spune el? Ia-o din nou si du-te si vezi!
      Eu: tot eu? Voi ce-ati fi facut? Ati fi refuzat? Eu n-am refuzat .
      O iau, ies iar pe strada, iar merg incet sa nu m-auda , iar ies in strada cea mare cu 3 benzi .
      Opresc la semafor, plec, a I-a, scart, tragem si-a II-a in curba la dreapta intr-un squar amenajat, sqart din nou, 8J, pe fata si masina era un intreg. Cum miscai de volan, cum te-asculta.
      La directie nu simt nimic in a misca mai greu. Iar plec si dai, la fel de usor urca fara nicio problema.
      Pleaca foarte bine de la semafor, castig de cuplu care te face sa fii uimit de un benzinar, sincer.
      Ma sicanez un pic si cu un domn cu o fabia, tot era in spatele meu si mi-a pus niste flash-uri in oglinda. Eram intr-a III-a la 40. Am accelerat de-acolo, fara sa schimb, s-a simtit imediat, masina a plecat frumos, n-a ezitat, am ajuns in ture si mai sus unde am lasat-o 2-3 secunde in frana de motor, a venit el din spate, si-apoi am accelerat puternic. M-am distantat ceva autobuze bune pe cateva sute de metri. Cand eram in cuplu si mai bun masina a zvacnit pur si simplu!

      Imi place si mai vreau! Felicitari Cosmin!
      Last edited by Eu4yas; 1 May 2011, 01:08.
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • daca mai puneai 2 propozitii ma lua somnu.....stim asta poate doar tu ai ramas in urma...
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • Ia-o ca pe-o poveste de seara Dane .
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by MCD View Post
            daca mai puneai 2 propozitii ma lua somnu.....stim asta poate doar tu ai ramas in urma...
            ))))))) adevarul e ca postul ala imi da impresia ca a mers cu nu stiu ce ferrari
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              ))))))) adevarul e ca postul ala imi da impresia ca a mers cu nu stiu ce ferrari
              Ma bucur s-aud, chiar aceasta impresie am vrut s-o las.
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • Sambata am pus diagnoza si imi vede senzotul de la clapeta ... masina functioneaza perfect , voi pune AFR-ul pe ea in mers sa vad pe ce amestec mergem ,dar parerea mea e ca mai trebuie putina benzina!
                Deci cine vrea admisie metalica, uite ca se poate si merita investitia ...
                Am mutat jantele pe fata si vor pleca la facut jantele pe spate 9J
                Am avut posibilitatea de a urca 2.0 16v (140 cp) de Laguna ,dar am zis NU dupa ce am tras linie la avantaje / dezavantaje ...desi era o evolutie...
                Last edited by cos_min_i; 2 May 2011, 11:31.

                Comment


                • foarte bine ca ai dat de cap la treaba cu admisia.Una peste alta cat a costat toata treaba?
                  Referitor la swamp-ul cu motorul de laguna, care erau dezavantajele?Inafara de:
                  - consum mai mare decat 1.6-le tau
                  - neomologarea lui de catre RAR

                  Comment


                  • tr 1 -60???tr 2 -100,fara sa treci de 6000...ceva nu e bine!sau nu povestesti ce trebuie...
                    un filmulet nu ne faci daca tot trage asa bine?
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • cine a debitat aia ?)
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by Eu4yas View Post
                        Ii dau a I-a, plec cu totul, scaune si tot ce mai are pe-acolo dupa mine, se-aude ceva prin portbagaj, 60 frate, fara sa clipesc, cand sa dau a II-a, ce sa mai dau ca am pus frana. A I-a iar, apuc si-a II-a, eram undeva la 100.....
                        nu ai citit povestea pt somn si vise placute?
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • A 2-a o tineam pana la 80-85). Nu stiu daca are limitare la 7000 dar dupa 6000 clar nu mai trage.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • ma dat si pe mine o tura cu masina se simte cuplul jos in ture masina trage bine pacat ca era ud pe jos , ca masina are potential mai mare .imi place de albinutza rigida , bazaietoare
                            dar in ture inalte cred ca ii da aer grupa mare si amestecul nu este perfect

                            "cu 2.0 16v si VR6 neam mai intalnit noi ") dar alta e sa modifici motorul asta de masina de spalat sa se ridice la nivelul alora
                            bv cosmine bafta la modificat in continuare
                            Last edited by lau911; 2 May 2011, 13:23.
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • "cu 2.0 16v si VR6 neam mai intalnit noi ") dar alta e sa modifici motorul asta de masina de spalat sa se ridice la nivelul alora
                              bv cosmine bafta la modificat in continuare
                              trezeste-te!!!

                              Comment


                              • Aveam 50 cu-a 17-a, la 156789 ture + NOS! Abia ce-am reusit sa depasesc pe unu care mergea cu bicicleta!
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google