B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosmin, ce compresie recomanzi maxim la 1.4 ce merge pe gaz? ma pregatesc sa las chiuloasa la facut si numerele de pe forumuri se cam bat cap in cap....

    Comment


    • eu din cate stiu compresia la 1.4 si 1.6 trebuie sa fie in jur de 13 bari ..daca compresia scade sub 7 bari avem o problema ,iar daca compresia sare cu mult de 13 bari atunci vorbim de detonatii ... normal ar trebui sa fie aceeasi valoare pe pei 4 cilinfri (cu mici abateri)

      La diesel avem compresie peste 20 bari

      A nu se confunda compresia unui cilindru cu raportul de compresie

      Comment


      • In week-end in timp ce eu impleteam serpii lui FOF, Cristi DVL muncea cu drag si spor la jantele Albinutzei ... splash-urile de pe cauciuc sunt din vina mea ,nu am lasat vopseaua sa se usuce suficient dar o voi curata
        Acum pot spune ca sunt multumit de toata lucrarea si nu regret ca mi-am facut jante dublate ...
        Multumesc lui Dsign (stie el de ce)...Multumesc lui FOF ca mi-a gazduit masina si multe altele...Multumesc lui Cristi DVL pentru toata lucrarea,drumuri......

        -Culoarea a fost ceva spontan si imi place cum a iesit si pentru a adauga efect voi pune o dunga subtire pe bandouri de culoare rosie , stickere rosii si vad ce mai pot face dar fara sa trec pragul spre "sorcova" sau mai stiu eu ce!
        -Diverse componente din compartimentul motor vor capata culoarea rosie

        In week end voi monta noua toba pentru a schimba sunetul Albinutzei si voi incerca sa termin si jantele pe fata

        9cm la pragul din fata si va urma spatele
        Attached Files
        Last edited by cos_min_i; 6 June 2011, 20:46.

        Comment


        • tu te misti usor si-al dreaq ) Arata bine jantele asa ;) keep going
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • Originally posted by cos_min_i View Post
            Multumesc lui Cristi DVL pentru toata lucrarea,drumuri......
            Sincer a meritat au iesit foarte frumos jantele, de mult vroiam sa vad un Logan cu garda mica si jante dublate in extrema

            In weekend o sa fac tot posibilul sa le terminam si pe alea de pe fata sa fie tot tacamu:-P si deabea atunci sa-mi multumesti

            p.s. sa vi cu feonu de la sotie sa uscam vopseaua
            Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....sigpic

            Comment


            • Bravo arata foarte bine imi place cum da.

              Si toba bamuiesc ca o sa se auda super dar sa o pui la fel ca FOF adica gen SUBARU.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • ba va ia mama subarului acuma
                si 2 poze din week , scuze pt intarziere.
                Attached Files

                Comment


                • cosmine am o problema. nu stiu cum vine flansa pe motor.
                  ce avem noi este o flansa facuta dupa garnitura galeriei de admisie. este la fel cu cea de evacuare numai ca are o gaura in plus.

                  uite te pe poza facuta de mine si pe threadul asta la pagina 9.

                  Attached Files

                  Comment


                  • arata foarte bine jantele astea

                    Comment


                    • Idee in completarea jantelor maestre!

                      Arata bine jantele!
                      Attached Files
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Originally posted by cos_min_i View Post
                        iar daca compresia sare cu mult de 13 bari atunci vorbim de detonatii ... normal ar trebui sa fie aceeasi valoare pe pei 4 cilinfri (cu mici abateri)
                        A nu se confunda compresia unui cilindru cu raportul de compresie
                        exact aia confundasi mai sus
                        detonatiile incep la raport volumetric mare ... adica de la 13:1
                        Un motor sanatos are 13-13.5 bar compresia pe cilindru ,si nu are voie diferente mai mari de 0.5bar pe piston .
                        Last edited by Cristi_Xp; 7 June 2011, 00:19.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • felicitari pentru ce ai realizat ,masina arata f bine . spor in continuare

                          Comment


                          • scoatei bandourile lu`Fof punele la tine sa vezi da nu da prea bine

                            buza aia rosie e draguta dar e greu de asortat ceva la ia poate un stiker cat juma de masina
                            ori cum e "fitza " jantele
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • cred ca ma refeream la raportul ala volumetric, nu la compresie. cel care creste prin subtierea chiulasei..

                              Comment


                              • raport volumetric volum cilindru PMI supra/impartit volum cilindru PMI

                                cel mai mare volum supra cel mai mic volum

                                compresia este presiunea masurata in cilindru

                                planearea chiuloasei le creste pe amandoua. daca inainte aveam raport 10:1 acesta va fi 10.5:1 de ex si compresia va creste de la 10 la 11 de ex

                                p.s. inte raport volumetric si compresie exista o legatura dar nu prea se pot calcula una in functie de cealalta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google