tii minte cand ai pus o ca ti am cerut graficele alea ?
doar din grafic o mirosi ca e pentru ture joase. megane desi are catalizator mai permisiv are puterea mai mare dar la ture mai mici.
motorul cere galerie de admisie custom. scurta si groasa . asta a ta iti da suficient cuplu cat sa mareasca puterea dar la ture mai mici. tie iti trebuie cuplu mai mic dar lungit mult in ture.
http://www.angel-works.co.uk/ vorbeste cu astia. sau inspira te de la ei si gasim noi sa o facem pe undeva. adaptezi o clapeta de 2.0 16v de 65 mm faci un soft custom si dai drumu la ture pana in 7500 .
sau 4 clapete individuale tziganite din 4 clapete de 1.4 sau 16v cu o galerie in capul lor. fa ceva smecher
iti pun si poze cu o lucrare a lor
sau uite te aici. asa ceva poti sa faci cu costuri destul de mici. http://www.cliosport.net/forum/showt...-project/page2
gandeste te sa nu mai folosesti galerie stock. toate sunt pentru low/mid rpm
doar din grafic o mirosi ca e pentru ture joase. megane desi are catalizator mai permisiv are puterea mai mare dar la ture mai mici.
motorul cere galerie de admisie custom. scurta si groasa . asta a ta iti da suficient cuplu cat sa mareasca puterea dar la ture mai mici. tie iti trebuie cuplu mai mic dar lungit mult in ture.
http://www.angel-works.co.uk/ vorbeste cu astia. sau inspira te de la ei si gasim noi sa o facem pe undeva. adaptezi o clapeta de 2.0 16v de 65 mm faci un soft custom si dai drumu la ture pana in 7500 .
sau 4 clapete individuale tziganite din 4 clapete de 1.4 sau 16v cu o galerie in capul lor. fa ceva smecher
iti pun si poze cu o lucrare a lor
sau uite te aici. asa ceva poti sa faci cu costuri destul de mici. http://www.cliosport.net/forum/showt...-project/page2
gandeste te sa nu mai folosesti galerie stock. toate sunt pentru low/mid rpm
Comment