B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tii minte cand ai pus o ca ti am cerut graficele alea ?

    doar din grafic o mirosi ca e pentru ture joase. megane desi are catalizator mai permisiv are puterea mai mare dar la ture mai mici.
    motorul cere galerie de admisie custom. scurta si groasa . asta a ta iti da suficient cuplu cat sa mareasca puterea dar la ture mai mici. tie iti trebuie cuplu mai mic dar lungit mult in ture.

    http://www.angel-works.co.uk/ vorbeste cu astia. sau inspira te de la ei si gasim noi sa o facem pe undeva. adaptezi o clapeta de 2.0 16v de 65 mm faci un soft custom si dai drumu la ture pana in 7500 .

    sau 4 clapete individuale tziganite din 4 clapete de 1.4 sau 16v cu o galerie in capul lor. fa ceva smecher

    iti pun si poze cu o lucrare a lor

    sau uite te aici. asa ceva poti sa faci cu costuri destul de mici. http://www.cliosport.net/forum/showt...-project/page2
    gandeste te sa nu mai folosesti galerie stock. toate sunt pentru low/mid rpm
    Attached Files
    Last edited by alessandro; 12 June 2011, 11:27.

    Comment


    • capace nu ai gasit ?

      Comment


      • Cu admisia propusa de tine alex , spun PAS , eu am tot incercat si vreau sa las randul altor "ingineri" , deocamdata sunt foarte multumit de masina
        Azi CristiDVL mi-a vopsit jantele pe fata, are mana si rabdarea suficienta... cred ca voi renunta la capace , dau un aspect de plin jantei ,ceea ce nu ma avantajeaza...

        Am testat axa ...
        -pierderea de cuplu jos (sub 3000 tr) pe treptele 3,4
        -trage liniar de la 3000 tr pana la 6500 pe treptele 1,2,3 ( limitarea mea este la 6500 tr) pe 4 nu am apucat sa-i dau mai mult de 4000 tr
        -relantiul nu are fluctuatii cand se incalzeste motorul, iar balbaitul nu este deranjant
        Last edited by cos_min_i; 12 June 2011, 20:33.

        Comment


        • pai si trage mai bine de la 3000 la 6500. trebuie soft sa scoti maxim din ea

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            tii minte cand ai pus o ca ti am cerut graficele alea ?

            doar din grafic o mirosi ca e pentru ture joase. megane desi are catalizator mai permisiv are puterea mai mare dar la ture mai mici.
            motorul cere galerie de admisie custom. scurta si groasa . asta a ta iti da suficient cuplu cat sa mareasca puterea dar la ture mai mici. tie iti trebuie cuplu mai mic dar lungit mult in ture.

            http://www.angel-works.co.uk/ vorbeste cu astia. sau inspira te de la ei si gasim noi sa o facem pe undeva. adaptezi o clapeta de 2.0 16v de 65 mm faci un soft custom si dai drumu la ture pana in 7500 .

            sau 4 clapete individuale tziganite din 4 clapete de 1.4 sau 16v cu o galerie in capul lor. fa ceva smecher

            iti pun si poze cu o lucrare a lor

            sau uite te aici. asa ceva poti sa faci cu costuri destul de mici. http://www.cliosport.net/forum/showt...-project/page2
            gandeste te sa nu mai folosesti galerie stock. toate sunt pentru low/mid rpm
            modelul ala de admisie ar scoate 3-5 cp mai putin decat ITB pe un Clio sport ,desi sunt un pic sceptic ...
            Cu itb Clio Sport ia undeva la 25-30 cp ...mai degraba ai putea implementa tu modificarea asta, ca si asa ai in plan schimbarea galeriei de admisie .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • va fi si softul ... momentan trebuie sa remediez scartaitul de pe decelerare pentru care suspectez pompa de apa (chiar daca am pus distributia , pana in 5000 km pot interveni asupra ei) , ulei , antigel , bujii (le am de la 40 mii ) , chiuloasa rectificata, balaurii noi si abia apoi softul ...

              La exterior mai fac doar dungile rosii de pe bandouri , unesc grila fata , vopsesc bara spate , micsorez garda ,poate o priza de aer pe capota sa-mi raceasca admisia si atat...

              O sa fac un film cu noua evacuare la relanti si sarcina

              Pacat ca din ce in ce mai putini sunt pasionati de tuning la motor ...
              Last edited by cos_min_i; 12 June 2011, 21:41.

              Comment


              • @ cristi xp pai am in plan sa imi fac admisie dasta
                ma mai gandeam la ITB facut din 4 clapete ori de 16v ori 1.4 ori stock. unite in capat de un plenum mare .
                admisia aia e destul de aproape de un ITB si cred ca face suficienta treaba. cu plenum /galerie si clapeta mare in capat e mai usor sa pui si un filtru de aer bun

                singura problema teoretica in implementarea admisiei ar fi injectoarele. unde la bag in tevile alea acolo.
                daca ma ajuti cu idei scrie la mine pe thread ca sunt personal interesat.
                Last edited by alessandro; 12 June 2011, 21:37.

                Comment


                • Originally posted by cos_min_i View Post
                  Pacat ca din ce in ce mai putini sunt pasionati de tuning la motor ...
                  Ce vrei sa spui? Pentru multi probabil ca "nu merita", dar cativa maniaci care nu vor "sa inteleaga" isi vad de ale lor. Unii sunt cu audio, estetica, noi sa umblam la mecanica. Pe mine unul n-ai sa ma vezi ca-mi fac Borbeturile pana la anul, chiar nu ma intereseaza estetica). O sa mai invie si Distrigazul cel putin, vreau sa vad cum stau cu Miu la final, va fi foarte interesant, full cu full.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Si cu mine Alexe
                    Cosmin..astia care suntem cu motorul..e bine ca ne tinem de ele.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • ma bag si eu mai mic mai nepriceput da asta imi place la o masina sa aibe ceva sub capota

                      superb inca un logan "dezAXAt" pe strazi Albinutza dezAXAta
                      Last edited by lau911; 13 June 2011, 00:16.
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • @ cosmin de ce zici ca sunt din ce in ce mai putini pasionati de tuning la motor ?

                        Comment


                        • din post in post ce gasesc pe patru tuning ..asta m-a lasat masca ...ce pot face rusii ... am vazut ca Laur911 are un post acolo in care ii cere poze ,dar vad ca rusnacul nu a pus poze ...

                          @alessandro - iei foc...acum te-ai apucat si tu de treaba
                          @al!n - pai nu poti sa nu te tii Aline , ca odata ce simti gustul vrei mai mult , si mai mult
                          @alex - strange cureau ca o sa fie bine ...
                          Attached Files

                          Comment


                          • cand ai dat aerul jos de pe masina am zis ca esti nebun.

                            nebun sunt eu ca nu il dau jos.

                            foarte tare admisia aia dar tot este un pic prea lunga. pentru ture trebuie scurt si gros. si este gatuita de corpul clapeta stock.

                            nu iau foc. o sa merg pana la capat. axe itb chiuloasa porturi supape. si la exterior stock stock stock

                            Comment


                            • dracovenia asta de admisie nu e a lui ca asta vrea sa isi faca
                              mie unu imi place masina rusului

                              dar admisia aia e ingenioasa dar nu PREA adica se pputea face ceva gen 4 clapete mult mai adecvate pentru un aspirat
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • la evacuare nu e musai sa fie toate bratele egale. la admisie cam e.

                                la 1.6 mpi cum functioneaza motorasul pas cu pas ? la mine la 16v ia aer din filtru trece pe langa clapeta de acceleratie si il baga in galeria de admisie.

                                la motoarele cu clapeta electronica ralantiul se face din motorasul clapetei ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google