B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosmin poate ne explici o data ce diferenta este intre serpii 4-1 si cei 4-2-1? si zici ca se simte cuplu jos? nu mi-l dai si mie o tura?

    Comment


    • nu-s dresati inca, daca nu le place cum conduci te SSSS-asaie si te musca ))

      Comment


      • lasati-o mai moale cu corpurile marite si recalibrari de soft .Cred ca mai mult castigi dintr-un filtru sport decat din corpuri marite )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by Macs View Post
          @Cosmin, nu te bate un gand sa faci un test pe dyno? Chiar is curios care e castigul serpilor si a clapetei marite.
          Mai pune si traseul fara catalizator si admisia aceea.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • eu cand ziceam de filtru meu ca am "ceva" mai mult cuplu sareau toti la gat ca cica visez. sunt curios de combinatia filtru+corp mare+serpi "de cuplu"+toba stock (teoretic mai mult cuplu ca una sport dar slab la putere), bineinteles pastrand catalizatoru'

            Comment


            • confundati mutatul curbei de cuplu cu castigul de cuplul .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Da razvane, visezi cu mai mult cuplu...

                Comment


                • toba stock influenteaza negativ cuplul. catalizatorul la fel. e cel mai mare dusman al meu.

                  Comment


                  • il muta ... nu mai e cuplu maxim la 3000-3500 , e la 4500 ,dar nu scade :P
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • dar vezi tu mutatul curbei de cuplu spre 4500 inseamna mai multi cai pe finalul plajei de rpm.
                      acum am 148 Nm la 3750 iar la 5750 (pmax) am 120 de ex
                      daca se duce cuplul 148 Nm la 4500 nu voi mai avea 120 Nm la 5750 ci ii voi avea mai sus la 6000+ ceea ce inseamna putere crescuta si posibilitatea de a stoarce si ultimul rpm din plaja fara ca motorul sa se gatuie

                      Comment


                      • influenteaza negativ puterea. ca sa ai cuplu mai mult la ture joase trebuie sa lasi catalizatorul..

                        Comment


                        • fara catalizator si cu un traseu de evacuare bine gandit castigi cuplu mentinut de jos cu 300-500rpm iar sus in ture se ascute curba de cuplu tot cam pe acolo.corp marit fara sa umbli pe la senzori e vax,smecheria e admisie directa pe fiecare piston gen bmw m3...

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            influenteaza negativ puterea. ca sa ai cuplu mai mult la ture joase trebuie sa lasi catalizatorul..
                            @ razvan ti am mai zis de 1000 de ori. catalizatorul scos si un traseul marit imbunatatesc cuplul in ture joase.
                            vezi CGK vezi FUG vezi TBI toti au catalizator scos si au castigat pe plaja joasa de turatie. bineinteles se castiga si sus.

                            Comment


                            • Culmea ca eu stiam ca este invers, scoti catalizator pierzi cuplu in ture mici si castigi putere in ture mari.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • finally cineva care zice corect. eu stiu ca atata timp cat nimic nu se mai "opune" evacuarii, motorul se va comporta mai rau la ture mici. de asta n-are loganul din fabrica evacuarea pe 60mm. ca sa poate merge si nea gheorghe care schimba la 2000 de ture..sunt tot 75 cai, tot 100 Nm, numai ca la alte turatii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google