gata ..configuratia intermediara .. trebuie coborat relantiul putin mai jos ...
B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
sant curios cum se aude si mai curios daca ar merge pe 1.4 (desi nu vad de ce nu ar merge )
alea sant jantele pentru fata nu?sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Sper sa incerci niste piese pentru etrieri in we urmator
Despre admisie : am studiat si eu una de-asta, arata mult mai bine decat saracia aia de plastic de la noi. Nu stiu cum te impaci tu cu filtrul de aer tras acolo, dar banuiesc ca e pus doar de proba.
Ca veni vorba: ce satana-i cu clopu´ ala de filtru acolo ma?
Comment
-
e provizotiu ..va urma acest model dar alungita pe toata suprafata cat are loc deasupra radiatorului astfel incat la viteza sa bage putin fortatAttached Files
Comment
-
K7M 702/703 66KW (90 hp) 5000rpm 1995–1999 Renault Megane
K7M 702/703 66KW (90 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane Scenic
K7M 720 55KW (75 hp) 5000rpm 1995–1999 Renault Megane
K7M 720 55KW (75 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane Scenic
K7M 790 66KW (90 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane
K7M 744/745 66KW (90 hp)5250rpm 1998–2003 Renault Clio II
K7M 710 64KW(87 hp)5500rpm 2004–present Dacia Logan
de pe modelul inrosit provine admisia ... aluminiu,temperatura scazuta , posibilitate de port&polish si mai scurta ..clapeta nu am masurato dar ochiometric e mai mare
la ploaie,apa ..am o idee dar inca ma gandesc si studiez ... dau cu untura de rata pe filtru
Comment
-
daca iti cer si 2 grafice de cuplu si putere e mult ? unu de logan si unu de megane ?
din cai si turatie megane are ceva mai mult cuplu de la 0 la 5000 si la o anume turatie ii pica mai repede in jos
loganu il are mai mic dar il mai lungeste un pic in ture, mai dreapta curba
la 5000 megane are mai mult cuplu iat la 5500 egal sau loganu are mai mult
pentru performante optime ori soft custom sau ECU de megane
ideea e ca vreau si eu sa fac ceva de genu. vreau sa imi dau seama in ce sens sunt modificate motoarele de logan fata de originalele de renault. te doare mintea daca stai si analizezi difetentele sa vezi ce traznai de combinatii sinistre le au trecut prin cap astora de la dacia renaultLast edited by alessandro; 18 April 2011, 17:08.
Comment
-
Tu apuca-te de studiaza K4M - ul de la S1600, lasa vrajeala cu diagrame si curbe de cuplu... Daca omul a zis ca se simte ceva, sa-l credem. Degeaba pune diagrama de la modelul de atunci, cu o galerie de admisie nu l-a trecut la configuratia aia...
Comment
-
de la acelasi tip de motor )
marxule iar ai inceput cu curbe de cuplu la 5000-6000 rpm unde te caci pe el de cuplu ?
daca voiai sa spui ceva care merita remarcat , spuneai frumos ca pmax la meganeul dinainte e la 5000 rpm comparativ cu loganul care are la 5500 pmax ,mai nou vad ca loganul nou are 85 cp la 5250 .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment