B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gata ..configuratia intermediara .. trebuie coborat relantiul putin mai jos ...
    Attached Files
    Last edited by cos_min_i; 17 April 2011, 15:22.

    Comment


    • Imi plac cum vin jantele pe spate dau bine ..... cat de modificarile la admisie tu trebuie sa fi multumit ... Bafta
      ABS+ 1.6

      Comment


      • s-a reglat relantiul..nu mai ramane turata ...

        Sunetul imi place cel mai mult si ca am castigat cuplu ...de la 2000 pana in 5500 trage liniar ..nu mai are praguri

        Comment


        • sant curios cum se aude si mai curios daca ar merge pe 1.4 (desi nu vad de ce nu ar merge )
          alea sant jantele pentru fata nu?
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • merge pe orice k7m fie 1.4 fie 1.6 ... trebuie doar mici modificari ... voi incerca o filmare week-endul urmator

            Comment


            • Sper sa incerci niste piese pentru etrieri in we urmator

              Despre admisie : am studiat si eu una de-asta, arata mult mai bine decat saracia aia de plastic de la noi. Nu stiu cum te impaci tu cu filtrul de aer tras acolo, dar banuiesc ca e pus doar de proba.

              Ca veni vorba: ce satana-i cu clopu´ ala de filtru acolo ma?
              Last edited by dsign; 18 April 2011, 16:01. Reason: Automerged Doublepost
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • e provizotiu ..va urma acest model dar alungita pe toata suprafata cat are loc deasupra radiatorului astfel incat la viteza sa bage putin fortat
                Attached Files

                Comment


                • Cum rezolvi cu apa care poate sa intre spre admisie in anumite conditii (ploaie, spalare etc.)?
                  I don't ride low, I fly high...

                  Comment


                  • te intreb si eu ceva.

                    1.6 de megane ce cai/kw avea ? in ce fel difera galeria asta fata de cea de logan stock ? ce diametru ai la clapeta ?

                    Comment


                    • K7M 702/703 66KW (90 hp) 5000rpm 1995–1999 Renault Megane
                      K7M 702/703 66KW (90 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane Scenic
                      K7M 720 55KW (75 hp) 5000rpm 1995–1999 Renault Megane
                      K7M 720 55KW (75 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane Scenic
                      K7M 790 66KW (90 hp) 5000rpm 1996–1999 Renault Megane
                      K7M 744/745 66KW (90 hp)5250rpm 1998–2003 Renault Clio II
                      K7M 710 64KW(87 hp)5500rpm 2004–present Dacia Logan

                      de pe modelul inrosit provine admisia ... aluminiu,temperatura scazuta , posibilitate de port&polish si mai scurta ..clapeta nu am masurato dar ochiometric e mai mare

                      la ploaie,apa ..am o idee dar inca ma gandesc si studiez ... dau cu untura de rata pe filtru

                      Comment


                      • daca iti cer si 2 grafice de cuplu si putere e mult ? unu de logan si unu de megane ?

                        din cai si turatie megane are ceva mai mult cuplu de la 0 la 5000 si la o anume turatie ii pica mai repede in jos
                        loganu il are mai mic dar il mai lungeste un pic in ture, mai dreapta curba
                        la 5000 megane are mai mult cuplu iat la 5500 egal sau loganu are mai mult

                        pentru performante optime ori soft custom sau ECU de megane

                        ideea e ca vreau si eu sa fac ceva de genu. vreau sa imi dau seama in ce sens sunt modificate motoarele de logan fata de originalele de renault. te doare mintea daca stai si analizezi difetentele sa vezi ce traznai de combinatii sinistre le au trecut prin cap astora de la dacia renault
                        Last edited by alessandro; 18 April 2011, 17:08.

                        Comment


                        • Tu apuca-te de studiaza K4M - ul de la S1600, lasa vrajeala cu diagrame si curbe de cuplu... Daca omul a zis ca se simte ceva, sa-l credem. Degeaba pune diagrama de la modelul de atunci, cu o galerie de admisie nu l-a trecut la configuratia aia...
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • daca dai banii pentru DYNO si muncesti cu mine 2 zile sa schimbam admisiile iti pun si acele grafice ... nu am de ce sa mint , doua persoane au mers si astept si parerea lor pe forum

                            Comment


                            • masina trage foarte bine nu trebuiesc grafice doar pt o admisie montata de la alt tip de motor
                              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                              Comment


                              • de la acelasi tip de motor )
                                marxule iar ai inceput cu curbe de cuplu la 5000-6000 rpm unde te caci pe el de cuplu ?
                                daca voiai sa spui ceva care merita remarcat , spuneai frumos ca pmax la meganeul dinainte e la 5000 rpm comparativ cu loganul care are la 5500 pmax ,mai nou vad ca loganul nou are 85 cp la 5250 .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google