B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jantele au iesit foarte bine, chiar imi place cum arata...

    hmm ce-mi place admisia aia ... mi-o dai si mie la un test ?

    carcasa aia de la filtru nu e asa greu de facut ...
    sigpic

    Comment


    • @ all nu am zis si nu am contestat niciodata ca masina nu trage mai bine. foarte bine ca trage.

      eram curios sa vad un cuplu stock de megene si un cuplu stock de logan. ma interesa mai exact de unde apar diferentele de cuplu .

      nu trebuie sa mi dati in cap pentru asta.

      @ xp de ce te caci in el de cuplu la 5000 ?

      - sunt simplu de ramarcat puncte maxime de putere si cuplu. iti poti da seama din curba cum a fost gandit motoru. de ex daca ma uit la k4m u meu se vede clar din curba de cuplu s a dorit punerea in valoare a turelor mici si medii. profilul de axa zice acelasi lucru.
      - eu vreu sa aflu de unde e modificata curba de cuplu din soft din admisie din axe din toate 3
      - am pasarici pe creier

      @ dsign crezi ca nu am incercat. dar nu am de unde sa iau informatii. am intrat pe tot felul de forumuri obscure de clio si megane din franta irlanda si germania si nimeni nu zice nimic. m am milogit de ei si nimic.
      a trebuit sa mint ca am clio sa ma bage in seama
      Last edited by alessandro; 18 April 2011, 21:41. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by cos_min_i View Post
        s-a reglat relantiul..nu mai ramane turata ...

        Sunetul imi place cel mai mult si ca am castigat cuplu ...de la 2000 pana in 5500 trage liniar ..nu mai are praguri
        Confirm! Talpa mea dreapta in colaborarea cu fundul au facut un test si masina trage foarte bine, pacat ca de pe la 5000-5500 nu mai e asa vioaie.
        Era si de asteptat, galeria de admisie e mai scurta si cu conducte mai mari: plus de cuplu la turatii mici si medii.
        Masina cere axaaaa ;)
        sigpic
        ^Logan turbat (WIP)^

        Comment


        • mai sa fie. raspunsul pe care il asteptam. mersi VRN ule

          Comment


          • vin si senzorii originali ai clapetei ...multumesc inca odata CORY!

            Multumesc VRN pentru sustinere ; Va primi axa !
            Attached Files

            Comment


            • Impresii: sunetul este total schimbat , trage la fel cum tragea cand aveam serpi , un plus de cuplu jos ... urmeaza port and polish
              de curiozitate, portingul il faci doar pe galeria de admisie, sau si pe traseele de chiulasa?
              Daca il faci si pe chiulasa, care anume este rationamentul- sa il numesc asa -dupa care maresti traseele chiulasei?Ai de gand sa iei in calcul caracteristicile axei actuale, sau ale cele pe care o vei pune pe masina in viitor.
              Sper ca esti constient ca daca nu te bazezi pe anumiti parametrii ce influenteaza pozitiv "flowul" aerului mai mult pierzi.
              In cazul in care vrei te pot ajuta cu ceva documentatie pentru calcule & etc.

              Comment


              • nu e nevoie de documentatie ... am deja o chiuloasa completa care o dau la facut , nu o fac eu...

                Comment


                • se castiga si din portarea galeriei , nu neaparat a chiulasei , dar ca sa fie totul ca lumea facut ,ar trebui sa fie portata si chiulasa ..De pierdut din portare nu prea ai ce pierde , doar daca iei mult din partea de evacuare o sa fie mai lenta in turele mici ,sau daca iei prea mult din chiulasa pierzi chiulasa cu totul )
                  Nu e necesar sa iei de pe evacuare, mai ales ca se depune la loc funingine ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Ma bag si eu aiurea : portarea nu cumva se facea pentru a elimina rugozitatile rezultate in urma procedeului de turnare a chiulasei?
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • ba da.
                      plus ca marirea diemetrelor orificiilor aduce un aport de curgere a aerului aspirat.tehnic, portarea chiulasei + portare admisie, eventual un colector de admisie mai lung, face macar cat axa.

                      Comment


                      • hai nenea cu masina sa dau si eu o tura...doua, trei,patru...

                        Comment


                        • Originally posted by dsign View Post
                          Ma bag si eu aiurea : portarea nu cumva se facea pentru a elimina rugozitatile rezultate in urma procedeului de turnare a chiulasei?
                          ala e polish ... portarea inseamna largirea gaurilor , la unele garnitura are gaurile mai mari decat chiulasa, si atunci prin portare le aduci la aceeasi dimensiune .La logan nu cred ca e cazul .
                          Tot procedeul se cheama port and polish )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • iti dau eu axa mea ,are 3 cp in plus garantat
                            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                            Comment


                            • gata razvan, cand o urcam pe masina?

                              in legatura cu portarea ... sunt la aceeasi dimensiune noua galerie si chiuloasa ... asa ca voi face doar polish interior si exterior la galerie pentru inceput !
                              Last edited by cos_min_i; 21 April 2011, 08:59.

                              Comment


                              • axa veche ma tu ce credeai )
                                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google