B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. eu cu MIU am vb de 2ori in viata mea....imediat dupa ce si-a facut el soft, si la cateva zile dupa cand m-a sunat sa ma intrebe de jocul la culbutori.

    2. eu eram ferm convins ca cerusem axa de 263, insa am dat copy/paste cu codul de 255.

    Cred ca ideal ar fi sa imi spui ce am vb eu cu tine, nu sa jucam telefonul fara fir...poate altu' a inteles gresit....

    Nu e problema cu puterea...asta e se mai intampla si la case mai mari....oricum nava cosmica din 1.4 nu o sa iasa in veci.

    Comment


    • Pai daca te astepti sa iasa nava cosmica din 1.4 clar nu o sa iasa in veci, aici gresesc multi care spera enspe mi de cai din motoarele astea.
      Scz de offtopic Cosmin.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • decat 255 de grade speram un 295 sau 300 cu un relantiu balbait la 2500 rot/min glumesc
        ori cum e super buna sigur face treaba mai trebuie niste serpalai ca la carte si ceva pe la chiulasa mai dam jos 2 kg din volanta niste reglaje de finete si gata
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • am vazut Mergane Coupe 1.6 16v cu axe de 305 si ralanti stabil la 980 990 rpm.

          parca e altceva. tragea ca o fiara masina asta e partea a doua dar se putea merge linistit cu ea

          Comment


          • Tocmai ca pentru MPI sunt disponibile la CatCams si axe mai agresive, eu unul as incerca ceva pe la 276 sau 293 de grade... 300 cred ca e deja nebunie, schimbi foaarte sus.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • si daca nu dai drumu la turatie nu faci nimic. 300 grade cere 7500 8000 rpm daca te tin bielele

              Comment


              • Evident, mult peste turometru, sa o ii pe a 2-a pana la 110.

                Sunt curios cum se va comporta 1.6-le cu axa pe 255.. nu stiu daca e o imbunatatire apreciabila, axa standard de MPI cate grade are? Stiam de 240 si ceva.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Originally posted by cristiubs View Post
                  eh, sunt multe de zis si de dezbatut...partial ai dreptate, incepusem bine, poate ca partea tehnica m-a tras inapoi, dar nah - unde o facusem a fost gratis, in plus teritoriu nou(renault) se pare ca 0.6mm a fost mult prea mult la mine, la Logan se stie ca nu este....
                  ce a fost prea mult , ca nu inteleg ?)
                  motorul e acelasi ... n-are ce sa nu mearga .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • am schimbat toba ... am schibat si "plaja de turatii" ...mai tarziu voi reveni cu poze ... sunt in dubii cu admisia ...

                    Comment


                    • tocmai spuneai ieri seara ca admisia asta e fenomenala, ca trage bine etc etc....

                      Comment


                      • "ca admisia asta e fenomenala" - oare chiar asta am zis ? iti mai dau o sansa sa reformulezi!

                        Comment


                        • ai vazut ma mesaju care ti l am dat ? fa le asa . vreau sa vad cat de criminal arata

                          axa cum e ? de ai dubii asupra admisiei ?

                          Comment


                          • @alessandro - nu fac decat sa scot in evidenta jantele mai mult (o alta culoare pe langa negru si rosu ?) , doua tipuri de anvelope ?
                            cu admisia o suspestez ca nu ma lasa sa urc mult in ture ... o sa verific dupa ce o pun pe ce-a stock la loc sau mai montez una pe o alta masina cu axa ... oricum maine ,azi vreau sa o polishez
                            AXA trage foarte bine de la 3000 la 6000 ... sunt mai multe motive din care tind sa cred ca nu urca mai sus de 6000 tr , le voi elimina rand pe rand ... oricum sunt foarte multumit
                            Last edited by cos_min_i; 12 June 2011, 10:34.

                            Comment


                            • Spor la teste, vezi cu admisia mai ales sus, oricum de cand nu mai ai serpii nu mai trage pana sus de tot, se plafona la 6000 asa. Hai ca mai poti modifica la ea.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google