B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 45BoG View Post
    Eu propun ca dl. Cosmin nu isi vanda nimic de pe masina. Ba dimpotriva, cred ca trebuie sa fim mandri ca avem un asa membru avangardist alaturi de noi in club, care a investit o gramada de bani pana acum in cercetare si dezvoltare. Fac precizarea, ca sunt convins ca oridecateori cineva aflat in nevoie i-a cerut sfatul, a gasit un sprijin in opinia de tehnician a lui Cosmin.
    Motiv pentru care, propun, ca fiecare din noi sa donam o suma simbolica, in limitele putintei noastre financiare, pentru ca CGK sa se poata dezvolta si mai departe, repet, aspect de pe urma caruia cu totii noi, cei pasionati, avem de castigat.

    Eu propun un calcul simplu:
    30 oameni de calitate x 70 lei = 2.100 lei (ar trebui sa fie in zona reparatia)

    [sunt service-uri care cer mai mult de 70 lei pentru diagnoza, dar daca il suni pe cosmin si ii ceri parerea, garantat primesti un raspuns mai pertinent]

    Logan Club Iasi saluta Logan Club Bucuresti!

    Cosmine, da-ne un nr. de cont, si incepem treaba!
    Eu unul ma bag. Daca e pana in 1000 RON toata reparatia cum spune Cosmin, ar fi o nimica toata daca ne adunam multi membri.

    Gandeste-te bine ce faci. Daca reparatia este simpla si ai certitudinea ca apoi nu o sa crape iar, fa-o. Daca nu, vinde tot si schimba motorul cu unul mai puternic, este cel mai usor.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Cosmin daca te pot ajuta cu ceva sa imi spui.Cu orice..
      Nu are rost sa scriu regrete sau sfaturi pentru ca tu stii cel mai bine ce vrei sa faci si ce e in sufletul tau.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Posturile anterioare confirma ceea ce banuiam: sunt oameni de calitate care inteleg fenomenul.
        Pentru cealalta categorie: "sponsorizarea (sau, cred ca mai potrivit e investitia in cercetare) e diferita de miloaga"!

        Evelueaza, fa cum vrei dar cred ca e bine sa pui un cont pe aici!
        ÃŽntotdeauna purtați centura de siguranță și supuneți-vă legilor drumului!

        Comment


        • in cel mai trist caz iei alta chiulasa si e bine asa daca nu mai vrei sa te complici.
          Oare gripatul supapei nu putea fi influentat de putin span de cand ai polisat prin chiulasa?
          Arcuri tari se pot comanda tot de la catcams,costa undeva la 80-90 eur(arc supapa 11.9 Euro incl.TVA / buc) parca daca imi aduc bine aminte,desi Nicu zicea ca nu sunt necesare la axa de 263 de grade,am vrut eu sa comand dupa ce am strambat alea pe evacuare.Dar mai bine am dat jos axa si asta a fost.Spre deosebire de tine am avut o gramada de probleme si bani investiti si tot nu am reusit sa o fac sa mearga ca lumea,de cedat am cedat dupa mai mult de 1 an de nemers conform asteptarilor ,totusi tu ai avut ceva rezultate,chestie care o sa te ajute probabil sa continui .Din pacate eu am ales varianta mai usoara si cu banii ce i-am luat de pe tot ce am vandut de pe logan mi-am luat jumate de clio
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • cosmine. asta nu e mila, e un gest pe care noi l-am face pentru a te ajuta. pentru a te sustine in continuare. ai depus multa munca si multi bani au fost investiti in albinutza, nu ar trebuii sa te opresti acum.
            ar trebuii sa-l asculti pe bog si sa pui un cont pe aici

            Comment


            • @Dnf - stai linistit ca nu m-am referit strict la tine ... masina a trecut prin multe maini ,nu pot sa spun ca imi pare rau ... este un sentiment placut sa fii apreciat
              @Alex_MIU - e o diferenta ...
              Unii iau piesa care au mai pus-o inca 10 si au siguranta ca e buna ... "bought not built"
              Eu (nu ca vreau sa sufar) dar am adus pe forum multe artenative low cost la multe piese si am avut curajul sa incerc lucruri noi pe costuri proprii ,sa platesc daca am gresit ceva si sa dau sfaturi ,idei pentru oricine m-a contactat ... exemple sunt foarte multe
              @Alin - stai linistit ca nu ma sfiesc sa-ti cer ajutorul
              @CristiXP - nu stiam ca exista arcuri speciale , inca nu sunt sigur de ce s-a intamplat dar cel mai bine este sa previi ... cat despre recuperat banii , putini se mai baga in motor

              Multumesc pentru sustinere si incurajare ... apreciez si sincer nu ma asteptam
              Last edited by cos_min_i; 23 July 2012, 09:00.

              Comment


              • cosmin da-mi un pm cu nr tau de tel.vreau sa discutam.
                sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

                Comment


                • Originally posted by cos_min_i View Post
                  cat eram eu de darnic, acum voi fi opusul ...
                  mai e timp de ragaz, luni marti o desfac sa evaluez exact situatia
                  Bre, trebuia de la inceput sa nu dai masina! masina si femeia.....stii tu Acum lasa, nu deaia s-a bulit...s-a bulit ca e nasoala dacia asta, ia si tu un bmw din 93, de-o seama cu Al!n si gata treaba...
                  Last edited by FloNZN; 23 July 2012, 12:40.
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • Imi pare rau sa aud asta,dar din pacate din punctul meu de vedere era de asteptat.
                    Daca eram in locul tau 3 lucruri mai faceam,schimbam arcurile,maream debitu pompei de ulei si schimbam suruburile rampei cu culbutori.
                    Supapa aia dece sa blocat??a lovito pistonu si a strambat tija??sau alt motiv??Pastilele din capu supapei erau la locu lor ok?
                    Eu sper sa nu renunti asa usor,cand am vrut eu sa ma apuc de asa ceva aveam in cap 4 clapete si dece nu si un pinion reglabil pentru axa cu came si un soft pacut pe dyno nu pe branci...Hai sus sus sus...
                    Ps:stau si ma gandesc supapa blocata e cea cu injectorul blocat??eu as verifica si blocu daca e in regula,daca ai uleiu la indemana vezi miroase rau a benzina??si cat de subtire e,cat ulei mai ai etc.sunt curios.
                    Last edited by GOLAN91; 23 July 2012, 18:21.
                    sigpic

                    Comment


                    • Eu zic sa vinzi totul si sa iti iei bicicleta, e mai sanatos. Ce dreacu aveti toti ma, zici ca numai are picioare, a murit, hooo ca o sa isi faca masina, nu e un capat de tara si la 1500ron alt motor nu stiu ce e asa dramatic, are omu masina, are ce sa mearga se descurca, nu sta in baza ei, cred ca mai rau ii era daca ramane fara permis vrodata decat ca i s-a stricat masina. M-ati facut sa plang, cata drama aveti in cuvinte, bv tipilor.
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • eu zic ca ar trebui sa evaluezi bine situatia si daca intradevar ai dezvoltat o pasiune in a face dintr-o dacie logan o masina interesanta, atunci ar trebui sa nu te opresti si sa continui cu modificarea unui motor cu 16 v. sa fie tot autohton, sa fie tot pe benzina, bagat tot intr-un "frigider", cum spun unii, dar sa aiba 16v. probabil ar iesi o treba minunata daca vei investi macar la fel de multa pasiune si bani ca la primul proiect. ar fi pacat sa se inchida thread-ul asta pe care multa lume il citeste cu placere.
                        My ride

                        Comment


                        • poate sa aibe si 50v ca tot nu ii ajung.

                          16v nu este o solutie fericita. bani multi, foarte multi si cai putini.

                          Comment


                          • Posibil. nu ma pricep foarte bine la mecanica, logica mea a fost ca obtinand multi cai dintr-un motor cu 8v se pot obtine si mai multi cai dintr-un motor cu aceeasi capacitate dar cu 16v.
                            My ride

                            Comment


                            • E o logica buna, insa se joaca in alta liga dpdv al finantelor. Au avut exemplul in fata : 1.6 16v aspirat de ~190 caluti. O masina care acum valoreaza cel putin dublul pretului de noua
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Care e diferenta intr-e cosmin si un 16v?Marea diferenta e ca il poti exploata la maxim orcand si de orcine...Eu pe clio voi merge pe 16v cea mai buna varianta din punctul meu de vedere cu putin ajutor nici nu are ce discuta cu cosmin,16v trage mai liniar nu te bucuri de putere duar sus,mai placut la condus zic eu...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google