la casco masina mea este evaluata la 4700 euro pret de asigurare la grupama unde este facut casco in prezent ( cel mai ieftin casco ) 4700 *4.29 =20163 pret evaluat pe masina . daca aia dau un stfel de pret la casco eu cat pot cere pe piata ? dupa cum spunea mumus cate 10% pe an inseamna 46% depreciere . din 8600 euro ar fi cam 4600 val e piata cam cat au spus si la casco de ce se ofera un 3500 si ala cu indulgenta . fac pariu ca toate masinile voastre indiferent de cat de bine arata sunt subevaluate de samsari pe piata. va invit sa le dati la vanzare nu va costa decat 2 euro dar o sa traiti cele mai tari senzati + o groaza de nervi . spor la calmante.
Pretul Corect
Collapse
X
-
Originally posted by tataieb12 View Postma intelegeti gresit nu vreau sa vand masina , vreau sa stiu un pret corect pentru masinile noastrea ...Originally posted by tataieb12 View Post... fac pariu ca toate masinile voastre indiferent de cat de bine arata sunt subevaluate de samsari pe piata. va invit sa le dati la vanzare nu va costa decat 2 euro dar o sa traiti cele mai tari senzati + o groaza de nervi . spor la calmante.
Samsari sau nu cam asta e pretul.Si eu am fost dezamagit cand am vandut Loganul.Spor la calmante...Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
nu stiu ce sa zic, dar preturile la loganuri si la alte masini in general au scazut foarte mult.eu zic ca piata-i suprasaturata de masini si poate si asta este cauza.in 2006 imi cumparasem un ambiance la mana 2 care aveaa o cotiera si un cd cu 5000 euro .m-am apucat si i-am pus jenti, stopuri , folie paravanturi etc, si cand am fost cu el in targ abia am primit 5200 euro.in schimb anul acesta am cumparat un laureat second cu 3500 euro.vedeti ce diferente mari sunt din 2006 pana anul acesta. eu cred ca preturile la loganuri cam pe aici se-nvart 3500 maxim 4500 ce-i peste cred ca nu se vand
Comment
-
Este dreptul fiecarui membru sa-si dea cu parerea,eu sunt membru,deci...imi dau si eu cu parerea.
Legat de pretul celor de la asigurari: mecanismul de functionare si stabilire al cotatiilor la firmele de asigurari se bazeaza pe STATISTICA.Daca in statistica va creste nr de accidente (deci si banii cheltuiti pt daunele asiguratilor) vor creste si valorile platilor facute de asigurati.Firmele de asigurari,urmarind statistica,isi iau intotdeauna o marja de siguranta ca incasarile sa depaseasca (cu mult,as completa) cheltuielile cu reparatiile asiguratilor.
Apoi,TEORETIC SI STATISTIC exista mai multe sanse ca asiguratul sa plateasca periodic cota pt asigurare fara a folosi polita de asigurare decat ca acesta sa o foloseasca,ori ca suma platita de asigurat sa depaseasca sume cheltuita de asigurator pt reparatii pe perioada contractului .Deci firma de asigurari va avea tot interesul si castigul sa-ti supraevalueze masina pt a-ti stabili o polita de asigurare cat mai mare.
In concluzie,evaluarea asiguratorului nu este un etalon pt pretul masinii.
Dupa parerea mea,singura care poate stabili pretul de vanzare a unei masini SH (uneori chiar si a uneia noua) este PIATA.
Pot da exemplul de pe piata americana:o masina japoneza (honda,toyota)veche de 10 ani va costa cat un Ford de 3-5 ani,desi noi aveau preturi asemanatoare si trec prin aceleasi grile de evaluare oficiale,insa pe piata,preturile difera.
Deci,oricare ar fi pretul unei masini pe piata la un moment dat,indiferent daca convine sau nu partilor,este pretul corect al momentului.Iar ca pret,se face o medie la scara cat mai larga a vanzarilor modelului respectiv in acea perioada.
Comment
-
piata este ca la bursa . adica cine da cel mai putin pe un lucru prin devalorizare fortata ala castiga prin revanzarea lucrului la valoarea reala ceea ce nu este corect pentru ca unii vor face bani frumosi din treaba asta speculand criza economica . acest lucru se intampla si in parlamentul romaniei acum cine ramane pune mana pe ciolan si profita de .........
ps rog moderatori sa inchida acest thread .
Comment
-
Originally posted by tataieb12 View PostSalut de cateva zile incoace nu am avut ce face si am postat masina pe internet pe autovit la vanzare . care poate fi pretul corect al unui autoturism 1.6 mpi laureat 2005 cu 54000 pe bord foarte reali nu reali , al doilea propietar.toate ofertele facute de mine plus toate emailurile date la toti cei care vroiau variante auto indiferent de marca autoturismului lor mi-au facut pentru acest logan un pret apropiat de 3500 euro. la o combinatie cineva vroia sa dea un cielo din 1997 -180000 km ful option si ala pus la aproape 3000 euro putin negociabil . o alta varianta a fost un hyundai accent modelul vechi facut taxi cu 120.000 km si cu gpl si ala pus in vreo 3000 si ceva simai datea 3 -4 sute de euro pentru logan .
toata lumea dispretuieste loganul ca masina ca este proasta toata lumea depreciaza pretul unui logan dar in acelas timp toata lumea cauta un logan bun ca sa faca treaba cu el .este un paradox toata lumea vrea un logan ieftin pe moaca daca se poate dar bun fara km multi fara sa fi fost lovit si ........
Sincer, nu ti-ai ales momentul optim sa vinzi masina.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Nu conteaza ca lumea dispretueste loganul..tu stii ce fel de masina este si cum merge ...daca nu vrei sa o vinzi cu atat mai bine... cum spun toti pretul masinilor a scazut foarte mult in perioada asta... masina ta valoreaza in jur de 4000-4500 euro... nu te mai gandi daca nu vrei sa o vinzi...numai bine !
Comment
-
nu am starnit rahat. am fost cu cineva in targ sa cumpere un auto si am ramas stupefiat de preturi cerute pe masini depasite mult la ani si km comparativ cu un logan 2005-2006 chiar si 2007 mai sarac in dotari , iar la o negociere cu un smenar acolo am avut pe masina mea 3600 euro si aia in scarba obtinuti dupa negocieri ca vroia sa dea mai putin . surprins am fost de faptul ca ala efectiv vroia masina pentru ca incepuse sa numere la bani dupa ce a privit pe ici pe colo dar pe masina lui cerea bani frumosi . si asa au inceput nervii mei si am vrut sa aflu un pret corect la o masina .
Comment
-
Parca te plictiseai si ai pus anunt pe Autovit.....oricum,ca in bancul:
''-Nu va suparati,caut str. Forumului...
-Nu ma supar ,cautati-o!''
Poti cauta in continuare,insa doar cat iti va oferi clientul va fi pretul masinii,altfel nu mai are loc tranzactia si nu poti stabili un pret de vanzare ;)
Comment
-
Asta e piata de masini in ziua de azi.Nu e vorba doar de Logan.Eu am cumparat Loganu 1.5 dci in vara lu 2006 si l-am dat anu trecut la 7000 euro , nu am mai insistat la pret pentru ca daca nu o dadeam atunci nu mai luam poate nici jumatate din bani astia si aveam cu ea in jur de 40.000 km.Dar pot sa-ti spun ca am fost prin pietele de masini de la arad timisoara deva si m-am speriat la ce preturi se dau loganurile , nu stiu din ce motiv oarecare Loganu nu se tine la pret.Asta e piata momentan si nu ai ce face.Parerea mea e sa mai astepti cel putin un an pana sa scoti masina la vanzare , avand in vedere perioada in care ne aflam nu o sa iei un pret corect pe masina.Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
-
Salut ,am observat si eu ca dacia se devalorizeaza mult chiar si intr-un an dupa ce ai luat-o noua, eu zic ca daca vrei sa-ti iei o masina noua si s-o vinzi dupa 3-4 ani chiar e o pierdere de bani, asa ca tine-o pana incepe sa cada,sau adu-i modificari care sa-ti placa :suspensie,jante etc. Iar asta cu devalorizarea cred ca si din cauza conceptiei una care cand aud de logan stramba din nas dar nici nu au condus unu, totul se rezuma la marca (conceptia romanului daca era made germany ...nu conta ca mergea mai rau si avea o varsta dubla)
Comment
-
Regalcobra, vezi tu,e cam anapoda si gresit cum pui tu problema,pt ca esti foarte subiectiv.In mod normal,zic eu,produsele trebuie sa se adapteze cerintelor pietei si nu piata dupa produse.Daca pietei ii place mai mult un unumit lucru sau mod de prezentare si functionare a unui lucru,atunci acel lucru care se incadreaza cerintelor va fi traficat pe piata.
Si e normal ca dacia sa se devalorizeze mai repede decat alte marci.Nu face comparatie in sume concrete ci in procente.Vezi cat e o dacie cu un anumuit nivel de echipare ( sa zicem prestige) si vezi cat e o masina care ii face concurenta pe piata ,de alta provenienta,la acelasi nivel (maxim ca in cazul prestige) ambele la pretul oficial de vanzare la reprezentanta,noi.
Apoi,vezi care e pretul mediu dupa 2,3, 5 ani vechime,pe piata,la ambele masini comparate ,insa nu in moneda ci in procente,adica: dupa 3 ani vechime,loganul se vinde cu 60% din pretul de vanzare noua iar marca cu care se compara se vinde cu X% din pretul initial de vanzare.Abia atunci poti spune care se devalorizeaza mai mult sau mai putin.
Trebuie tinut cont si de imeginea pe care o are dacia pe piata,una nu foarte buna, pe care si-a castigat-o binemeritat in timp,pt a trecut putin timp de cand a intervenit renault care are tot interesul sa o tina in viata pe linia de plutire,LOW COSRT,ENTRY LEVEL.Mai are mult de dovedit dacia pana a capata increderea pietei.
Am observat ca pe fiecare forum al unei marci anume,e ca in zicala:''copilul meu e cel mai frumos si mai destept''.Deocamdata eu nu detin nici o masina care sa se incadreze in aceste forumuri din Romania,insa m-am inscri pe 3 dintre ele ,tocmai pt a-mi face o idee cat mai clara despre ce mi se va potrivi mai bine cand ma voi intoarce in tara.Cele mai multe ''puncte adunate'' pana in prezent le are Loganul 1.6 sau 1.6 16V ,SH,pe la 4 - 5000 de euro,de preferat din 2007-2008.As da 5000 euro pe un Logan SH,daca propietarul reuseste sa ma convinga ca masina merita.Mai mult nu cred ca merita un logan,pe care il voi plati cash.Iar sa-l cumpar nou.....nu cred ca merita,decat daca nu ai posibilitate decat in rate,insa eu ma ''chinui'' acum tocmai pt a ma incadra aici.
Spor!
Iar sa dau cash 9000 de euro pe un logan....am alte variante mai ispititoare.Si nu cred ca toate masinile SH sunt epave,pt ca si voi la un moment dat o sa le vindeti si mai toti fac valuri pe aici sa le tin in palme si la bibilesc.Cei cu masini noi sustin ca SH-ul e capcana,dar am auzit destui cu masini noi cu probleme si mi se pare mai ofticos decat sa ai probleme cu una SH.Si de garantie si de calitatea service-ului am auzit destule cantece,chiar aici pe forum.Daca tu duci legat la ochi sa o cumperi,da,e riscul mare,insa daca te documentezi (pe forumuri ;) ) ,sunt destule sanse sa faci o afacere buna,mult mai buna decat cumparand masina noua.
La orice masina noua,odata ce ai iesit pe poarta service-ului,s-au dus cel putin 10-15% din pret din start.
Parerea mea,argumentati daca gresesc.
Comment
-
bobo ai dreptate dar faceam referire doar ca un 16v dupa un chiar 1 an ajunge parca prea repede la un pret mai mic,ajunge sa aiba pretul unei masini de 200.000km dar germana, dar cum zici totul e de marca iar legat de preturi apropiate un ex e opel astra g care nu se devalorizeaza la fel chiar daca e 1.4benzina asta in decurs de un an.Iar neajunsurile daciei le stim printre care si baietii de la unele sevice la revizie nu acepta sa faca schimbul cu uleiul adus de tine desi e tot 5w40 cum scrie cartea dar nu e al lor...(bineinteles ca tu mergi cu un ulei de calitate) deci nu prea am cu ce sa te contrazic devalorizarea se datoreaza lipsei unor mici detalii dar importante si servicilor oferite si offtopic chiar e o diferenta intre sevicile oferite de altii in comparatie cu dacia...cei de la dacia sunt draguti pana le cumperi masina dupa se leaga la revizie de orice...Sper ca nu am spus ceva gresit.
Comment
Comment