Originally posted by matheo66c
View Post
Golan "BRABUS" Ilfovean : Castigator Best Logan Club Car 2011 si Level 3 2012
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
Originally posted by igeorge View Post
salut.stopul din stanga jos l-ai cumparat asa sau ai pus vreo folie? ca arata bine rau.
Originally posted by alessandro View PostCare este diferenta de inaltime dintre iarna si vara ? Jumatate de metru ?
Ai facut treaba buna. Sunt curios cum sta pe curbe
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Pe curbe sta, daca le abordezi cum trebuie!
Originally posted by RAZVAN-005 View Postce facusi nea matheo ? toata vara ai lucrat cu manusi iar acum in miezul iernii o dai cu mainile goale...
Coleg de aici de pe forum caruia ii multumesc
Originally posted by vitriol View PostAsta nu e "suspensie drumuri grele", ci e "suspensie drumuri foarte grele".
Acum chiar poti sa zici ca "te urci" in masina!
Originally posted by FloNZN View Post) da-mi voie te rog)
Originally posted by mc_alienu View Postti-ai batut joc de ea...
firar mama ei de iarna...
Originally posted by soboBN View PostNu inteleg de ce asa inalta. Nu era suficient sa o inalti cu arcurile stock?
Asa ca am facut stoc++Last edited by matheo66c; 8 December 2012, 21:53.sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
vezi sa nu zgarii pragurile cand te sui in ea ;))
Comment
-
@ Matheoo Pai iarna trecuta cu suspensia stock, nu erai "stock" fiindca masina ta are barile si pragurile prelungite in jos. Eu unul cu masina stock, iarna trecuta cu zapezile care au fost in Bucuresti nu am avut nici un fel de problema. Chiar mi-a fost mila de niste oameni cu Cielo si Opel Astra care ramasesera pe burta suspendati.
Sincer nu as fi crezut sa vad Loganuri cu suspensii "suprainaltate". Era moda aia Dacia 1300 (in special Break) care isi montau tampoanele alea de cauciuc sub arcurile de la puntea spate sau mai erau altii cu niste inaltatoare de arcuri, tot pentru puntea spate, facute din 2 discuri si 4 picioruse din fier-beton de 10 sau de 12.
Una peste alta, cu Loganul stock, poti pleca la drumuri de mii de km, fara nici un fel de grija... poti trece si de portiunile unde "nu mai exista drum" (sau chiar drum forestier)... sunt lucruri pe care nu poti sa le prevezi cand pleci de acasa la drum. Nu stiu cate berline sunt asa de pregatite de drum (nu vorbim de SUV sau Crossover)
Totusi ar trebui sa faci geometria pe fata, ca sa nu prapadesti anvelopele prematur.Last edited by ion_R5; 8 December 2012, 23:32.
Comment
-
Nenea e prea de tot sincer..acu na asta e o dambla a ta nu ca ramai iarna....io anul trecut am trecut nameti si viscol lcu H&R dapoi stock...daca ai anvelope noi sau bune si esti sofer nu ramai intepenit...cum o ai tu de inalta si nu ai anvelope tot ramai..anvelopa te scoate nu garda...da na cum am mai zis asta e un proiect al tau nu ca sa poti merge..Timpul trece si vine ia la locul ei cum ii place.sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Matheo vorbeste prostii... Eu am trecut iarna cu suspensia de vara, lasata blana.... Sperios tare Matheo asta.
@darkside, am un flex indemanatic acasa, il pun la treaba. Chiar acu ma duc sa...
Comment
-
baieti aici e vorba de praguri ( costa reparatul lor ) , decat sa le refaci in fiecare primavara si sa le vopsesti.....deci ce e mai costisitor )
Comment
Comment