Golan "BRABUS" Ilfovean : Castigator Best Logan Club Car 2011 si Level 3 2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    matheo felicitari pentru idee si pentru initiativa. imi place, sper sa iasa bine la sfarsit , abia astept sa o vad. Din cate observ, numarul ramane definitiv acolo nu ? sau doar mi se pare mie
    vopseste bara albastra, dar lasa grila neagra ca sa fie " in ton " cu grila de la bara :P
    bafta multa!
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #62
      Am vazut masina la Mihai in curte! Nu pot spune ceva de ideile omului mai ales ca treaba nu este inca finalizata! In schimb , am incredere in cel care i-o face si la final sper sa iasa ceva frumos si cat mai unicat !
      citez versurile care ma inspira mereu cand ma gandesc la cum as face masina :
      "Imi place genul de masini cu prezenta scenica,
      dramatica, enigmatica, singuratica, animalica
      inca de mic ??
      mi-am dorit ceva special
      cum sa explic??
      ai un Passat (stiu)
      2003 (stiu)
      V6 TDI cu tot ce vrei pe el ; stiu
      da mai stiu ca sunt catva sute ca a ta
      parc-ati fute toti aceeasi piz*?
      nu te supara frate.
      dau pe spate mai repede
      cand vad un Golf3,,,,,,,,bla bla !!!


      Keep going "LOW"!
      sigpic

      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

      Comment


      • #63
        GXG pot jura..asa m-am gandit si eu....deocamdata suntem 2 ..PS grila V-ul..te-ai referit partea din interior ce inchide v-ul si bara cromata de sus?

        Originally posted by Tudor View Post
        matheo felicitari pentru idee si pentru initiativa. imi place, sper sa iasa bine la sfarsit , abia astept sa o vad. Din cate observ, numarul ramane definitiv acolo nu ? sau doar mi se pare mie
        vopseste bara albastra, dar lasa grila neagra ca sa fie " in ton " cu grila de la bara :P
        bafta multa!
        multumesc pentru parere domnul TUDOR..deja suntem 3 pe aceeasi ideea..se pare ca asa va fi ...si numarul va ramane acolo...JOS ( LOW )....danke!!...

        Originally posted by Thejock3r View Post
        Am vazut masina la Mihai in curte! Nu pot spune ceva de ideile omului mai ales ca treaba nu este inca finalizata! In schimb , am incredere in cel care i-o face si la final sper sa iasa ceva frumos si cat mai unicat !
        citez versurile care ma inspira mereu cand ma gandesc la cum as face masina :
        "Imi place genul de masini cu prezenta scenica,
        dramatica, enigmatica, singuratica, animalica
        inca de mic ??
        mi-am dorit ceva special
        cum sa explic??
        ai un Passat (stiu)
        2003 (stiu)
        V6 TDI cu tot ce vrei pe el ; stiu
        da mai stiu ca sunt catva sute ca a ta
        parc-ati fute toti aceeasi piz*?
        nu te supara frate.
        dau pe spate mai repede
        cand vad un Golf3,,,,,,,,bla bla !!!


        Keep going "LOW"!
        omule.....e superba melodia....sper sa o "infig" cat de curand la el in garaj iar..sa "dea" cu barile de pamant....multam pt versuri...RESPECT ..promit sa vin sa facem o sedinta foto dupa finalizare .
        Last edited by matheo66c; 19 November 2009, 00:24. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • #64
          Ca si sfat (acum ca te-am incercat sa vedem cat rezisti la stres pe forum ) incearca sa-ti pui suspensia INAINTE de spoilereala... Altfel, vei avea surprize mari de tot. Unii abia mai merg pe strazi cu suspensia sport si bara normala de MCV
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #65
            mai pot adauga sa-ti alegi talonul si marimea cauciucurilor pe care le vei folosi in viitor ! ( asta in cazul in care nu vrei sa pastrezi dimensiunile stock.. )
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #66
              Originally posted by dsign View Post
              Ca si sfat (acum ca te-am incercat sa vedem cat rezisti la stres pe forum ) incearca sa-ti pui suspensia INAINTE de spoilereala... Altfel, vei avea surprize mari de tot. Unii abia mai merg pe strazi cu suspensia sport si bara normala de MCV
              Multam pentru sfat...ideea e ca nu vreau sa o cobor PREA mult...vreau doar un set de arcuri h&r sa coboare 3-4-4,5 cm acolo....amortizoarele ma mai gandesc..Poate ma indrumi si pe mine cu omologarea rotilor.......PS..cum m-am prezentat la factor de STRES pe forum ?

              Originally posted by Thejock3r View Post
              mai pot adauga sa-ti alegi talonul si marimea cauciucurilor pe care le vei folosi in viitor ! ( asta in cazul in care nu vrei sa pastrezi dimensiunile stock.. )
              am gasit cateva configuratoare....probabil...latimea va fi ceva de genul 195 sau 205.. la talon un pic mai mici....asta in ideea k va trage mai usor de ele..iar R-ul...va fi 17
              Last edited by matheo66c; 19 November 2009, 18:41. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • #67
                205/45/17 ! in cazul in care fol 17 "...nu mnai trebuie sa iei chiar asa in considerare! daca bagai 205/50/15 , era o problema ca ti se lasa masina prea mult...
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • #68
                  cu dimensiunea asta care mi-ai dat-o ajung la aceeasi inaltime ca si 185/65/15?
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • #69
                    Cam da. Asa am eu pe alea mari ale mele.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Multam dsign....acum..ramane sa ma documentez despre oz-uri...ma poti ajuta cu omologarea?...ca ti-am vazut cartea ..fac cinste
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • #71
                        se pare ca sunt chiar mai mici ca si inaltime..dar nu cu mult
                        Attached Files
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • #72
                          Din cate stiu, nu se poate omologa nici o alta dimensiune a anvelopei decat cea trecuta in carte! ( cu specificatia de a fi si in baza RAR ). La momentul actual ai putea apela la schimbarea talonului masinii , in care, mai nou, nu mai este trecuta dimensiunea anvelopei. Nu stiu cat inchid politistii ochii la faza asta...
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • #73
                            Dud..eu am talon deasta nou ...dar ...oameni cu alb pe cap..io stiu ce le mai traznesc mintile
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #74
                              dud...esti tru daca ai dinasta nou ! El nu are calitatea de a-si da cu " presuputza " referitor la dimensiunile cauciucelor. In schimb daca e un filtru cu RAR.....
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • #75
                                atunci merg "pa burta "...si cu cashu la indemana...la prima interventie pe cord deschis ..dau cu infectia pe ei..si dupa aia..incerc sa ma legalizez,...hihihihi
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google