S-o stapanesti sanatos! Faine poze si masina de asemenea. Am o intrebare: E cumva crapat stopul dreapta in partea superioara?
Sora geamana a lui Lilu
Collapse
X
-
bravo....cea mai faina descriere....cred ca poti face fata oricarui jurnalist....asta daca nu esti deja....
sa o stapanesti sanatos...si cu bautul in stanga si in dreapta....fii fericit...ca de asta dai de baut....eu dupa un an inca mai beau...nu la volan
Comment
-
Multumesc inca o data pentru urari. Sub nici o forma nu sunt jurnalist dar tind sa-i dau dreptate lui sora'mea cand mi-a zis ca mi-am gresit vocatia in momentul in care am dat admiterea la aviatieIar stopul din dreapta nu are nici cel mai mic defect... mai mult ca sigur o fi reflexia unei "chestii" din peisaj
I don't drive fast...I fly low !!!
Comment
-
Deoarece azi am prins un rasarit superb am zis sa-l imortalizez in cateva clisee alaturi de Crystynyk si cu ocazia asta sa va arat si "micile upgraduri aftermarket" pe care i le-am adus.De masina sunt din ce in ce mai multumit. Am avut ce-i drept un greieras micut in usa din dreapta, localizat undeva prin dreptul oglinzii, dar probabil ca nu i-a placut ce muzici ascult, s-a suparat si a plecat...Consumul e situat undeva la 4,7 % si de multe ori am mers si cu AC cuplat pt o dezaburire mai rapida a geamurilor, ce-i drept pt cateva minute. La drum lung se comporta mai mult decat onorabil de multe ori parandu-mi rau ca am ajuns la destinatie asa repede
As mai lauda-o, dar fiind dimineata si avand stomacul gol, gandesc cu incetinitorul, plus ca trebuie sa ajung la o intalnire, asa ca...
I don't drive fast...I fly low !!!
Comment
-
Vad ca i-ai pus antifurturi de capace si covorase, alte modificari nu mai vad.
Sau am uitat ceva?
Comment
-
) Covorasele au fost puse la o saptamana dupa ce-am luat-o. Nu gaseam ceva sa-mi placa, as fi vrut de alea originale si cum erau destul de piperate la pret am renuntat la idee pana le-am vazut pe astea cu marginea rosie si am zis ca se asorteaza fain cu tapiteria. O alta "imbunatatire" mai putin vizibila ce-i drept era chederul din fata si de pe laterale de la compartimentul motor
Iar cerneala de pe certificatul de inmatriculare e mai mult decat uscataI don't drive fast...I fly low !!!
Comment
-
Salutare la toata lumea
dupa cum spuneam si la intalnirile din Iasi, se pare ca iepurasul a fost destul de darnic cu Crystynyk. Am zis ca o sa dezvolt putin subiectul asta pentru ca as avea nevoie si de o parere sau un sfat de la voi. Mai exact a primit in avans, de la un unchi de-al meu din Spania, cheile si certificatul de garantie de la un portbagaj de pavilion THULE Vision 850. Portbagajul in sine e undeva la 3500 de km distanta, inca nu am intrat in posesia lui...dar ce vreau eu sa va intreb...: la o lungime de 2,3 m a portbagajului, comparativ cu cea de 4,2 m a masinii...nu o sa arate cam disproportionat? As fi tentat in prima faza sa cred ca mai bine s-ar potrivi pe un break decat pe o berlina. Totodata as avea si timp sa ma razgandesc daca sa-l iau sau nu, dar cum actele si cheile sunt deja la mine, e ca si al meu. Oricum nu o sa-l folosesc decat la iesirile in afara si cand situatia o va cere pentru ca nu-mi propun sa-l pastrez tot timpul pe masina. L-am studiat pe toate partile, e foarte fain si are destule "optiuni" ca sa zic asa si cred ca e compatibil si cu sistemul de prindere al barilor de pavilion de pe Logan la cate reglaje am vazut ca avea pe el, plus ca e foarte aerodinamic fata de alte modele. Din cate am observat pe site la Dacia, portbagajul de pavilion care-l au ei in lista de accesorii are 1,85 m lungime. Deci ar fi jumatate de metru in plus...
Intrebarea mea e : sa se potriveasca precum nuca in perete pe masina? Sau exista riscul sa mi se para si sa fac prea mult caz pe tema asta pentru un simplu portbagajI don't drive fast...I fly low !!!
Comment
-
Se potriveste pe barele originale si nu o sa arate urat. Posibil nici sa nu iasa in afara plafonului, cam atat are si plafonul, 2,0-2,5 m, nu mai stiu exact.
Comment
Comment