Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    off:..cu cinstea se rezolva..probleme sa nu fie
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #47
      mai dau tarcoale pe acolo romexpo security niste panarame,o sa vb. eu cu un baiat care lucreaza la hyundai sa vad ce si cum daca se poate sa-i cinstim pe aia de la intrare sa numai fie probleme,de intrat intri acolo te invurti da dupa maxima juma de ora te pomenesti cu aia peste tine si cum toba lu' mcd si a lu inca cativa paraie cam tare dupa 5-10 minute se strica distractia
      sigpic
      :sofer1:you can run but you can't hide:boxing2:

      Comment


      • #48
        cred ca toti am plecat de la ceva gen capace
        dar cel mai important e unde am ajuns si ce mai vrem sa-i facem :P
        MCD respecte pentru bolid, multi km cu ea in continuare fara probleme, si multam ca apar si eu in a 3-a poza postata de tine pe prima pagina...si eu acolo aveam cate ceva pe masina gen capacele tale
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • #49
          @bolo: merci bolo ...alea nu sunt capace sunt jante
          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

          Comment


          • #50
            OO...domnu' McD...
            Ma mai stii??
            Trebuie sa ma stii...
            Attached Files
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #51
              Ai o masina foarte misto Dane, sa o alergi in continuare si fara alte incidente, pentru un 1.4 trage foarte foarte bine. Nu stiu de ce, poate o sa radeti de mine, dar modelul ala de jante pe 15" pe care le-a avut MCD imi plac foarte mult, ii da un aer clasic, nu stiu, sunt misto rau.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #52
                Andrei sigur ca te tin minte...si alex le gasesti in vitan si acuma
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • #53
                  faina masina domnu...griji de ea in continuare....bafta pe mai departe;)
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • #54
                    Am masurat masina si ghici am 75CP la roata si 104 Nm msurata de domnul Sebastian la RACING CODE, si pe langa asta mai am o masuratoare la MAsterTunar unde masina a scos 107CP si un cuplu 134Nm.....
                    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                    Comment


                    • #55
                      Cam dubioasa diferenta asta de la o masuratoare la alta....dyno-ul de la Master Tuner, l-ai facut tot acum recent?

                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        asa mare diferenta nu e. ce fata are bolidu` in poza). I-a dat si lui Sebastian cu virgula...dar cam mare virgula...

                        Comment


                        • #57
                          ehh - asa este mai plauzibil
                          B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                          Comment


                          • #58
                            frumoasa masina...te asteptam la regionala la mioveni cu noi modificari
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              master tunar firara`i al drq de raisar
                              ti`am zis ca e ceva la mijloc , dar lasa ca vb afara.

                              Comment


                              • #60
                                frumoasa masina....ce nu inteleg eu este.... de ce e scris cea mai tiganita masina?..nu mi se pare tiganita deloc.....
                                sigpicLogan-Club-Ploiesti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google