Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ti-au mai spuso multi si ti-o mai zis si eu inca odata ...

    -felicitari esti ce-l mai "tiganit" loganar..
    -nu trebuie sa te intereseze ce e pe hartia aia (a fost ceva la mijloc) si al doilea rezultat pare mai plauzibil ...oricum conteaza ce stim toti si ce am vazut toti cum ajungi primul dupa 402 metri fata de multe masini .

    Felicitari inca odata ,esti un exemplu unicat si demn de urmat pentru cine vrea sa scoata ceva caluti dintr-un motor stock de logan fara sa-l distruga !

    Hai cu softul!

    Comment


    • #77
      Originally posted by Octavian___31 View Post
      Daca vezi totul materialist, cu un rezultat clar urmarit, probabil ca sunt multi bani cheltuiti.
      Eu nu vad asa
      Un 1.4 stock nu stiu daca are vreo 60-63 cp la roata.

      Rezultatele le vad spectaculoase, adica se bate de la egal la egal cu 1.6 si mai da si fum. Nu cred ca asta a urmarit in mod special, dar e o treaba buna pt un 1.4 aspirat.
      Sper ca ai inteles faptul ca eram ironic. Chiar merita sa investesti intr-un Logan cat sa te multumeasca personal.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #78
        Originally posted by Octavian___31 View Post
        Daca vezi totul materialist, cu un rezultat clar urmarit, probabil ca sunt multi bani cheltuiti.
        Eu nu vad asa
        Un 1.4 stock nu stiu daca are vreo 60-63 cp la roata.

        Rezultatele le vad spectaculoase, adica se bate de la egal la egal cu 1.6 si mai da si fum. Nu cred ca asta a urmarit in mod special, dar e o treaba buna pt un 1.4 aspirat.
        la raport raport greutate/cp e egal la egal cu un 16v.
        Prima valoare mi se pare realista,cred ca sunt o idee mai mult de 90 cp la motor .

        Originally posted by unzomby View Post
        Felicitari pentru rezultatu dyno MCD , bafta multa la ce ti-ai propus cu performantele in continuare ;) si apropo dyno de la master tuner merge fff bine dar iti arata puterea la volanta nu la roata!!!! ( pe probate)
        Daca imi spui tu mie cum masoara puterea la volanta ...fara sa dea motorul jos de pe masina esti tare
        Caii ii masoara la roata,aia de la motor sunt calculati dupa formula adaugand pierderea specifica in transmisie ,deci sunt calculati /aproximati .
        Daca ar fi 107 cp, la greutatea MCDului , nici 16v softat nu are ce sa ii faca.
        Last edited by Cristi_Xp; 6 February 2010, 20:50. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #79
          azi MCD a scos pe dyno (iar) tot la master , 113 cai....dar a intampinat unele probleme ...
          Tavi , nu ca bate un 1.6 , il devoreaza la propiu , si 16V la fel...

          mrfler , daca citesti threadul , o sa afli ce a facut.. go for it !

          Comment


          • #80
            pfffff ... cum sar inorogii
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #81
              FIsa dyno cu 113 CPhttp://www.loganclub.ro/forum/newattachment.php?do=manageattach&p=
              Attached Files
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • #82
                felicitari

                Comment


                • #83
                  Merci frumos...
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • #84
                    sa inteleg ca ai puterea maxima in jurul valorii de 6500 rpm , si ai cuplul maxim in jurul valorii de 4500 rpm ?
                    cat iti consuma masina la un mers normal in exterior si in oras?
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #85
                      consum oras 10-15 , extern mers cox 10 mers linsitit max 120 km/h 7-8
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • #86
                        si la turatii mici...pana in 3000 mai trage? comparativ cu una stock.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #87
                          Asa da... felicitari si la cat mai multi cai...

                          Comment


                          • #88
                            Dupa cum a spus FOF: probleme intampinate de mcd pe dyno: pompa ulei, vibrochen, cuzinetii....totul ca a cedat pompa de ulei( numai facea presiune)...daca doriti si aveti cum sa ma ajutati dati pana maine searea duminica mesaje pe topicul asta sau PM unde gasesc o pompa de ulei noua inafara de reprezentanta......ca nu gasesc nicicaieri e trist....
                            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                            Comment


                            • #89
                              suna la aia cu piesedaciash
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #90
                                Mie mi se pare ca proprietaru e cel mai "tiganit" ...... dar are si cu ce.. sa se tiganeasca Bravo ma romane ca lai facut tare de tot
                                Salut Miezule daca mai traiesti
                                MotorSport pentru 402ml.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google