Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by mumus View Post
    si la turatii mici...pana in 3000 mai trage? comparativ cu una stock.
    de la 2000rpm , tasneste de tu nu apuci sa deblochezi ambreiajul

    Comment


    • #92
      io stiam ca axele astea iti dau cuplu undeva mai sus in ture , vad ca la voi trage de jos din ture
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #93
        Sa stii ca trage destul de bine si de jos
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • #94
          MCD-ule..lasa masinile.... hai la femei )))
          Last edited by FANE_CLK; 9 February 2010, 00:02.
          sigpic
          Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

          Comment


          • #95
            Originally posted by MCD View Post
            Sa stii ca trage destul de bine si de jos
            Sa faci o linie cu un 1.4 stock asa pana in 3000 si atunci te vei convinge.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #96
              Cand mergem fane...
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • #97
                Originally posted by aleXpeed View Post
                Sa faci o linie cu un 1.4 stock asa pana in 3000 si atunci te vei convinge.
                Alexe alexe...pui masina in joc ?

                Comment


                • #98
                  Ai rezolvat ceva cu pompa de ulei??? Poate am cum sa te ajut eu .....ca am niste colegi care au relatii pe la Dacia si poate gasim ceva mai ieftin si nou
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by CataFOF View Post
                    Alexe alexe...pui masina in joc ?
                    Vin cu dieselu' si ne dam pana in 3000, atunci da).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Originally posted by MCD View Post
                      Cand mergem fane...
                      Stai cuminte ca te rupe Simona
                      Zi si tu..... de ce a cedat pompa de ulei sau din ce cauza ?
                      MotorSport pentru 402ml.

                      Comment


                      • @fica..din cate am inteles de la MCD el zicea ca nu mai are debit de ulei suficient undeva mai sus de 6000 de ture.
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • da...foarte probabil...trebuie o pompa de ulei tuning cu presiune mai mare ca sa reziste la turatii de 6500 rpm
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • A reaparut pe strazi MDC-ul ....cu mici probleme tehnice .....dar important e ca se misca
                            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                            sigpic

                            Comment


                            • si`o pus pompa de ulei tuning ? Ca cine stie cat il tine si asta la turatii peste 6000
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • nu-i musai sa mearga la peste 6000
                                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google