Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pentru MCD e esential sa traga masina peste 6000 ..el schimba undeva in jur de 6800

    Comment


    • Nu vreu sa deschid un conflict de contraziceri dar si eu am aceiasi parere.... peste 6000 nu cred ca tine nimeni ambalata masina mai mult de 2-3 max 4 secunde deoarece cere motorul alta treapta superioara de viteza datorita plafonarii,.... poate sa urci pe munti ca sa o tii intruna peste 6000
      Pentru un mers sportiv cu loganu mie mi sa parut ca merge bine intre 3000 si 6000 cel putin asa e la mine 1.6 8v fara a lasao mai jos de 3000 si trepte schimbate pana in 6000 undeva intre 5500-6000 , limitarea o am la 6500 sa ne zica MCD la cat mai are limitarea la el , oricum va intra pe forum si ne lamureste el mai bine
      MotorSport pentru 402ml.

      Comment


      • deci masina functioneaza la putere maxima undeva pe la 6200-6300 rot/min......si plafonarea in momentul de fata e de 6500. am sa reduct din plafonare la 6300 exaxct unde imi cade puterea
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • E bine si asa ca sa nu ai mai dai ture aiurea
          MotorSport pentru 402ml.

          Comment


          • asa am zis si eu...
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • MeCe..era masina in fata blocului...ai rezolvat..gata?...hai cu nervoasa pe sosele
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • nu am rezolvat a intervenit sonda lamda aia de la motor ...care nu face amestec cu trebuie si masina nu merge aproape deloc..o sa o rezolv si pe asta si pe urma vb...nu mai dureaza mult....
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • Pai nu era anulate din soft?
                  MotorSport pentru 402ml.

                  Comment


                  • din soft se anuleaza sonda 2 aia dupa catalizator....prima sonda functioneaza pe masina aia iti face amestecul(aer-benzina)..la mine era in felu urmator ..pe testar masina datea avarie la prima sonda sau scurtcircuit, ii scoteam mufa numai dadea nimic..
                    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                    Comment


                    • Mergi cu mufa scoasa???
                      MotorSport pentru 402ml.

                      Comment


                      • Scuze de off: sa traiesti fica, nu te-am mai vazut de mult.

                        Comment


                        • adauga detalii ...spune ce ai mai facut la masina ...

                          Am mers aseara cu MCD si ii trage cum ii tragea inainte de problemele cu pompa, sonda...

                          Comment


                          • asa e cosmin sa vedem de maine cum se misca masina..normal in bine trebuie ...
                            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                            Comment


                            • eu imi cer scuze daca te am jignit sau suparat cu ceva. gandeste te si tu: am vazut ce ai scris acolo si m am uitat la motorizare. e logic ca la prima vedere sa ti se pare ilogic ca un 1.4 sa fac alea. nu citisem threadul de aici.

                              Comment


                              • cu permisiunea lui DAN ..poze .. restul il las sa zica el ...
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google