pentru MCD e esential sa traga masina peste 6000 ..el schimba undeva in jur de 6800
Logan 1.4 "Stock"
Collapse
X
-
Nu vreu sa deschid un conflict de contraziceri dar si eu am aceiasi parere.... peste 6000 nu cred ca tine nimeni ambalata masina mai mult de 2-3 max 4 secunde deoarece cere motorul alta treapta superioara de viteza datorita plafonarii,.... poate sa urci pe munti ca sa o tii intruna peste 6000
Pentru un mers sportiv cu loganu mie mi sa parut ca merge bine intre 3000 si 6000 cel putin asa e la mine 1.6 8v fara a lasao mai jos de 3000 si trepte schimbate pana in 6000 undeva intre 5500-6000 , limitarea o am la 6500 sa ne zica MCD la cat mai are limitarea la el , oricum va intra pe forum si ne lamureste el mai bineMotorSport pentru 402ml.
Comment
-
deci masina functioneaza la putere maxima undeva pe la 6200-6300 rot/min......si plafonarea in momentul de fata e de 6500. am sa reduct din plafonare la 6300 exaxct unde imi cade putereaNu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
MeCe..era masina in fata blocului...ai rezolvat..gata?...hai cu nervoasa pe soselesigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
nu am rezolvat a intervenit sonda lamda aia de la motor ...care nu face amestec cu trebuie si masina nu merge aproape deloc..o sa o rezolv si pe asta si pe urma vb...nu mai dureaza mult....Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
din soft se anuleaza sonda 2 aia dupa catalizator....prima sonda functioneaza pe masina aia iti face amestecul(aer-benzina)..la mine era in felu urmator ..pe testar masina datea avarie la prima sonda sau scurtcircuit, ii scoteam mufa numai dadea nimic..Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
cu permisiunea lui DAN ..poze .. restul il las sa zica el ...
Comment
Comment