Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam plictisitor cu intepaturile astea...... eu zic sa treceti la treaba sa vedem si noi care e mai bun
    MotorSport pentru 402ml.

    Comment


    • catalin....cand vorbesti de masinisi stock sunt total deacord cu tine...dar uitate la prima pagina si vezi acolo despre ce 1.4 e vorba
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • maaaaaaaaama, inchideti ma ride-ul !

        Comment


        • Mda,mi-au fost sterse ambele mesaje care le aveam pe topicul tau.
          Ideea e ca ai o masina frumoasa,bravo,chiar imi place!

          Comment


          • Pentru masuratori recomand Dynolicious, este mai precis decat PocketDYNO si este cam la fel cu un Gtech. Cine doreste aplicatia sa ma contacteze Doar ptr. Iphone si ITouch !!!
            Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

            Comment


            • Noi intamplari fericite si nefericite petrecute astazi....:"nefericita" :dimineata ma intorceam spre bucuresti de la buzau si la 170 km/h bum un cauciuc pe fata......am oprit, am asteptat masina de la bucuresti.( merci FOFOANE ca fara tine cine stie cu ce plecam de acolo, poate cu trenu) si vestea "fericita" m-am incaltat cu Pirelli P Zero Nero 195/45/16...
              inainte cu maragoni zeta linea la 3000 ture dupa loc rupeam aderenta foarte usor..acuam sa sa rup aderenta si ca turometru sa nu scada la plecare dupa loc trebuie sa plec la 4000-5000 clar aderenta maxima in seara o sa fac o plecare de la 6500 rot/min sa vad acolo cum se comporta.
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • incredibil ! atatea sute de cai cu greu tinuti in frau .
                parerea mea e ca vorbesti tampenii cu plecarea din 6500 ,dar n-ai tu de unde sa stii .

                Comment


                • Ar fi bine sa taci... intai ia-ti masina si pe urma vorbesti (tastezi)...
                  ON: sa stapanesti sanatos noile gume... ne vedem pe km

                  Comment


                  • nu zic in nume de rau...dar la 170 sa ai explozie pe fata...hai sa fim seriosi...
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • Originally posted by GGI78 View Post
                      Ar fi bine sa taci... intai ia-ti masina si pe urma vorbesti (tastezi)...
                      ON: sa stapanesti sanatos noile gume... ne vedem pe km
                      filmeaza te rog plecarea aia din 6500 sa vedem daca se poate plecare mai penala ,si apoi mai vorbim .
                      Te astept cu filmuletul .

                      Comment


                      • e prea mult 6500 nici un AWD nu pleaca din 6500. tocmai aia si este ideea sa iti scartaie cat mai putin, nu e rau deloc daca nu scartaie, inseamna ca pui toata puterea jos si nu sunt pierderi.
                        Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                        Comment


                        • am plecat din limitare dar nu pleca foarte ok....nsuh ce sa zic...da undeva la 4000-5000 plec OK.....si stig ti-am zis parerile tale sunt decamdata si vor fii inutile..asa ca nu mai posta unde nu e treaba ta........nu a fost explozie a fost doar pana pur si simplu sa dasunflat roata.....ROG pe CAnto sa puna poze cu cauciucu rupt..
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • Ce sa mai........ ai masina capabila , se ve de clar diferenta de acum si ultima data cand.....sti tu mai bine
                            MotorSport pentru 402ml.

                            Comment


                            • tot tigan ai ramas....sper ca acuma numai lasat...da?
                              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                              Comment


                              • atunci e alta treaba
                                uh ai zis mai sus "BUM"...
                                oricum,felicitari pt masina...bafta pe mai departe!
                                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google