Logan 1.4 "Stock"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un fundal negru cu masina mea
    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

    Comment


    • imi place cum arata ceasurile ...frumos.bafta incontinuare
      sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

      Comment


      • m am uitat pe toate fisele dyno.

        am vazur ca in majoritatea masina scoate intre 105 si 110. intr una singura a scos 113 cai si tocmai in poza aia nu ai pozat tot graficul si curbele.

        ai cumva poza in care scos 113 cai in care sa se vada si curbele pe grafic ?

        Comment


        • imi pare rau marx aia este doar o poza facuta cu telefonu dupa dyno....fisele scoase sunt doar alea intre 105-109
          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

          Comment


          • eram curios sa vad curba de cuplu la aia.

            din pura curiozitate o sa trasez peste al tau curba de Nm la 16v stock si sa vad daca imi iese si curba de putere calculata in functie de cuplu

            Comment


            • iti dai seama ca este facuta in paint cu valori aproximate dar eu cred ca in proportie de 90 95 % este exacta.

              puterea cade cam pe acolo la amandoua. ai avantajul ca stai mult mai bine in cuplu dupa 5500 unde conteaza cel mai mult.

              normal ar fi la linie unde se lucreaza in 4500 6500 rpm sa bati 16v avand in vedere si greutatea mai mica.
              si normal ar fi ca din 2000 rpm sa fiu eu in fata . as fi curios sa incercam odata cu a 2 a si a 3 a din 2000 pana la capat sa vedem daca realitatea confirma graficele.

              eu zic ca mi a iesit destul de bine graficul. fix la rpm unde se inverseaza cuplul se inverseaza si puterea. perfect logic
              Attached Files
              Last edited by alessandro; 6 August 2010, 10:38.

              Comment


              • ai perfecta dreptate din 2000 rot/min sunt bomba sunt stock aproape...dupa 3500 stau mai bine eu......
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • pai marxule ... tu vrei sa pui o masina fara catalizatoare , fara tobe , cu axa cu came sport sa se dea din 2000 rpm ?) cand cuplu maxim il are undeva la 4500
                  la 2000 esti mai slab ca stock )
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • nu esti mai slab ca stock. imposibil. orice i ai face. axa serpi catalizator etc etc nu pierzi cuplu fata de stock. este ilogic. castigi doar ca nu castigi asa mult ca sus in ture.

                    din graficul original MCD vs 1.4 stock se vede o imbunatatire clara pe ture mici.

                    la fel si catalizatorul scos si serpii. chit ca nu iti mareste valoarea maxima de cuplu dar iti indreapta curba si sus mai mult si jos mai putin.

                    eu nu imi explic fenomenul prin care foarte multi zic ca o masina cu serpi si fata cat pierde cuplu pe ture mici. eu zic ca este invers. castiga

                    p.s. facem si din 2000 si din 4000. sunt pur si simplu curios daca realitatea respecta graficele. din 2000 sigur castig. la 4000 si 4500 inca am mai mult cuplu ca el. acum nu stiu exact cat cuplu iti trebuie pentru a anula kg in plus

                    cuplul lu MCD in ture mici e la jumatate intre 1.4 stock si 16v care sta bine fiind DOHC(admisie si evacuare pe 2 supape) deci de ce s ar pierde cuplu fata de stock ?
                    Last edited by alessandro; 6 August 2010, 11:54.

                    Comment


                    • marxule permite-mi sa-ti spun dar esti pe langa subiect tare ...
                      daca masina are cuplu maxim la 3000 rpm , si dupa toate tiganelile astea il are la 4500 ... ce intelegi tu prin asta?
                      axa este de asa natura facuta , ca sa pierzi in turele joase si sa obtii mai sus , ori tu daca ramai la cuplu maxim la 3000 , in niciun caz putere maxima nu mai faci aproape de 7000,o faci tot in 5500 catre 6000 ... vrei sa iti dau exemplu o masina de rally cu care nu poti merge de nicio culoare in oras sub 4000 rpm ? oare de ce ? oare de ce n-au si alea axe pentru cuplu si mers la piata ?tot o ardeti aiurea cu un ****t de cuplu , cuplu e pentru mersu la piata. In momentul in care tu renunti la catalizator , intermediara , toba finala , sau un traseu mai gros de evacuare nu mai ai aceeasi viteza cu care scoti gazele , pe langa backpressure iti trebuie si viteza a gazelor ,care nu se poate obtine decat printr-un traseu de evacuare foarte bine calculat , traseu de evacuare nu foarte gros, dar nici nu foarte subtire ... si automat ti-ai mutat cuplu maxim cu 1000 rpm mai sus , chestie care te dezavantajeaza la turele mici ,si te ajuta in turele mari avand cuplu maxim undeva mai sus . Graficul ala dyno e porcarie,tu compari niste date tehnice date de dacia , cu un dyno care numai precis nu e .Mai au ei si un logan de 1.6 de 130 sau 140 cp care si-a luat-o de la 16vul lui Valentin .
                      Din start ai plecat aiurea, pentru ca nu compari 2 masuratori identice , facute cu acelasi aparat.
                      ca sa ma intelegi mai bine ,o masina de 115 cp , fara AC , fara servo si cu 200 kg mai usoara , ar trebui sa nu discute cu nici un 16v , softat sau resoftat ... fara indoiala 2-3 masini din start ar trebui sa ii dea , ori nu e asa , concluzia o tragi tu .
                      Last edited by Cristi_Xp; 6 August 2010, 12:56.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • asa e cum zici tu !

                        Comment


                        • Sunt curios sa punem masinile pe cantar...cine stie un cantar pentru masinii aici in bucuresti?

                          cand s-a dat cu valentin masina aia avea doar axa si fara soft fara nimic.....nu avea serpi nu avea soft nu avae nimic...doar axa si nu scotea pe vremea aia decat 100 CP parca asa zicea...acuma masina e foarte aranjata injectoare, corp, serpi, traseu, chiuloasa 1mm plus alezatu blocului, ( nu am mai auzit dar s-o putea) soft.....acuma masina este alta...
                          Last edited by MCD; 6 August 2010, 14:41.
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • da, si are 140 cp masurati de ei )
                            mai taie din alezatu de chiulasa ... s-a luat din bloc tocmai de aia , ca sa nu se alezeze din chiulasa.
                            cand s-au dat se incordau ca are 130 cp masina ) , asta o stiu eu sigur ,si oricum ala nu-i un dyno precis .
                            parerea mea e s-o lasati mai moale cu caii si cuplu ,important e cum ii pune masina jos si rezultatele .
                            Last edited by Cristi_Xp; 6 August 2010, 16:55.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • @mcd ..... pe la liberty center stiu eu un cantar ma vin astia cu deseuri si le cantaresc masina inainte sa o goleasca de "produse" si dupa , ca sa vada cate kg au alea
                              Interactive Design Lights & Sound <- click

                              Comment


                              • Ma eu nu am mai vb cu ei...dar ei ziceau ultima oara ca merge bine masina...
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google