Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    Eroare kilometrajului este fix 0 zero
    Sa vezi acum consum mare pe CB
    Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      vai cat e de lunga, zici ca ai cutie de dizal.
      e fix ce trebuie daca ma intrebi pe mine. pe 1 2 si 3 este pus foarte bine in valoare cuplul motorului 16v, pe 4 si 5 e mai lesinata asa...dar se intinde la vitezaaaa

      Originally posted by Fane View Post
      Sa vezi acum consum mare pe CB
      Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos
      CB ul face consumul dupa senzorul din cutie ? sau de ce ar creste ? oricum am GPL si face paienjeni la rezervor CB ul nu l am mai consultat de foarte mult

      lasa-mi un PM cu o adresa de mail saiti trimit programul Renault care arata cutiile de viteza
      Last edited by alessandro; 27 November 2012, 00:31.

      Comment


      • Vai de mine ce misto pare )
        In treapta a 5 a cat ai la 140? 2500?

        Din ce vad eu, e ca si cum ai pleca cu treapta a 2 a de pe loc.

        Comment


        • Pai se vede si treapta 5. La 140 cu a 5 a am vreo 3600 rpm fata de 4000 stock. Nu e chiar cum as pleca cu 2, a 1 a e intre 1 si 2 stock

          din pacate nu bate 100 cu a 2 a...in limitare am 96 kmh

          Comment


          • eu zic ca nu-i bine. cred ca bate la tine un 1.6 8v ca la fasole.

            Comment


            • Eu sunt curios ce consum ai acum?

              Razvane, nenea , parca se bat GTR-urile intre ele!
              Important e sa mergi cat mai ieftin!
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • Nu cred ca totul se rezuma la "liniute" . Avand in vedere ca a pus GPL cred ca il intereseaza mai mult limitarea costurilor decat sa aiba masina de "alergat".
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • Razvane eu zic sa iti pui o cutie care face 100 kmh la 6500 rpm cu a 5 a.

                  eu nu ma dau la liniute, curse, raliuri, vreau sa se intinda la drum si sa fie silentioasa...ma doare undeva ca ma bate 1.6...este ultima mea problema...grow up

                  @ matheo & GMV Like !

                  Cu prima ocazie o sa fac si un consum. Probabil va fi mai mic daca tin masina la viteza mare.
                  Last edited by alessandro; 27 November 2012, 00:37.

                  Comment


                  • Mapa stock, limitarea mutata la 7250 rpm si faci 100 cu a 2-a.
                    Acum ai o cutie etajata a la Nova GTi.
                    sigpic

                    Comment


                    • eu sa grow up? cand am pus gpl ma radea jumate de forum!!! uita-te in jur cati aveau gpl atunci ("strici masina" "nu merita""arderi uscate" etc...) si cati si-au pus acum, inclusiv tu.

                      cutiile lungi sunt apanajul motoarelor cat mai mari, cu cuplu garla. tu n-ai nici una, nici alta macar dizalu' ara in brazda, cu tr. 1. tu abia pleci cu scartz, nici nu mai cred scartz cu tr. 2....

                      daca mai studiezi masinile gpliste de la mama lor (ceva honde, subaru, etc) o sa vezi ca au cutiile mai scurte ca modelul non-gpl, ca sa suplineasca scaderea (micuta) de cuplu, si lentoarea urcarii in ture a gpl-ului (se stie ca se aprinde mai greu ca benzina, si are si nevoie de bujii/fise perfecte pentru asta).

                      ca am fost eu nebun si am pus tr. 5 lunga (cam la fel de lunga cu ce ai tu acum) ok, dar treptele 1-4 au ramas cat de cat scurte.

                      suzuki de la firma, la 130km/h are 4000rpm. atat de scurta e cutia lui. cu tr.2 nu sari de 70-80. daca vrei fac un film cu treptele si turatiile sa vezi acolo trepte scurte.

                      daca acum 2-3 toti va vaitati ce "lunga" e cutia de logan, tu ai lungit-o si mai tare.

                      aveam la munca clio 1.4 16v cu grup oricum mai scurt ca logan. a crapat grupul, si am pus de logan (la razvanypo). a devenit o chestie lenesa, care consuma mult, si demara mai slab ca 1.4 meu. concluzia: motoarele mici traiesc in ture.

                      Comment


                      • Lasa-l bre sa faca un consum si vorbim dupa.
                        Daca e multumit, sanatos sa fie.
                        Nu cred ca are rost sa vorbim despre curse, cu o masina ce e clar ca se doreste a fi plimbata si nu dusa pe la curse.

                        Comment


                        • @ razvanamza masina se misca prea frumos ca sa te cred. Pur si simplu nu ma intereseaza ce grupuri si ce cutii au alte masini... e asa greu de inteles ?

                          posturi ca ala de mai sus imi polueaza topicul...nu maajuta nici pe mine nici pe tine nici pe nimeni.

                          @ dr_mke pe la 6800 ar face 101 kmh cu a 2 a deci limitarea mutata in 7250 e ok...incepe si se gatuie cu 200-300 rpm inainte sa taie

                          Comment


                          • Pentru cei care isi dau cu parerea fara sa fi vazut masina la drum:

                            Cu cutia de SuperNova e alta masina. La schimbat normal la 3000 - 3500 rpm deja se simte ca urca in viteza. Treapta 2 urca la 50 km/h foarte lejer.

                            La mers mai dinamic - schimbat in 4500 - 5000 rpm lasa pe cel cu 1.6 mpi in spate rau de tot (ma refer in trafic, nu la liniute). Masina are cu totul alt comportament. Poti face depasiri - o tii lunga in treapta in care te aflii (2 , 3 - in functie de viteza cu care circuli) super bine. Din 4 demareaza ceva mai greu, insa la depasiri daca te duci lansat sau retrogradezi in 3 pleaca intr-un mare fel. Treapta 5 pentru autostrada, sau mers constant dupa ce ai urcat cu 3 si 4. Pentru plecari, cam obligatoriu retrogradat treapta (daca esti la 2000 - 2200 rpm sau mai jos) De preferat de urcat de la 2600 (sau 3000) rpm - pentru "decolari"

                            Cu cutia stoc... e asa de oras... mers cu tr. 5 la 65 km/h
                            Last edited by ion_R5; 27 November 2012, 01:03.

                            Comment


                            • tu vrei liniste, dar tii musai sa ai in tr.2 100km/h. 7000 de ture nu se cheama 'liniste". 2500 da. cat despre confort si silentiozitate, masina ta e 3 clase peste a mea, deci cutia n-ai modificat-o "pentru confort".

                              Comment


                              • @ Razvanamza - nici nu-i trebuie cuiva 100 km/h in treapta 2. E suficient sa urce cu a 2-a in 70 km/h si dupa aia se duce cu a 3-a in 120 km/h intr-un mare fel. Cel cu cutie stoc e deja ramas in spate. De 1.6 mpi cu cutie stoc nu mai vorbim.

                                Consumul e clar mai mic pe traseu "drumuri nationale". Pentru cine are 1.6 16V si bate tara foarte mult, este "tiuningul" ideal. (nu vorbim aici despre 1.4 sau 1.6 mpi)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google