Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai si te duceai la dezmembrari si vedeai ce si cum....pana la urma ce ai pe masina??Luck in cutie de Sachs??
    sigpic

    Comment


    • sa-l tocesti cu folos ... da-i de 2-3 ori plecare de pe loc cu tr 3 si frana de mana trasa sa se pasuiasca

      Comment


      • ? @ cosmin

        Pasuire ambreiaj cu treapta 3 si frana de mana?

        Alessandro... mergi cu ambreiajul "nepasuit", ca se aseaza el singur. Sa nu-l sperii si pe asta... ca dupa aia chiar o sa te vad adaptand vre-o combinatie de dci.

        Comment


        • pasuirea se face singura,mergi mai protejat cu el cateva zile si se "aseaza" singur
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • nu mi mai trebe liniute si boschetarii pe masina care ma plimba. se pasuieste el singur. spar sa tina mai mult ca primul

            @ golan este un valeo pe care scrie Sachs

            Comment


            • io cred ca tu esti problema la masina )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • asa ii zice lumea , da el nu si nu
                i se trag blestemele de cand i`a batut cezar pe toti atunci

                Comment


                • Marcs e baiat simpatic de felul lui, dar daca ar lasa masinuta aia in pace, cred ca ar merge perfect. Daca ma stresam asa ca el, cand a crapat chiulasa ii dadeam foc direct

                  Comment


                  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    io cred ca tu esti problema la masina )
                    flansele si rulmentii din capul amortizoarelor sunt praf capetele de bara si pivotii se misca foarte usor cu mana deci urmeaza ...

                    cand am luat masina din fabrica tragea dreapta. de 2 ori la garantie si 1 data la Autosoft. nimeni nu a putut sa o faca

                    dupa schimbul ambreiajului a pus capetele de bara la loc in fuzeta si sa vezi dracia naibii cum masina merge drept si volanul sta stramb.
                    un capat de bara nu era strans complet pe tot conul si cadrul motor era pus stramb

                    totul din fabrica, numai din fabrica. cel mai probabil masina se va vinde la anul.

                    @ razvan amza feel free sa bagi o caruta de bani in masina si sa vezi marea in poze

                    Comment


                    • Ma tu esti ghinionist,eu zic sa faci o scrisoare celor de la dacia.....Sa nu arunci ambreaju vechi,il vreau eu....macar sa il studiez putin.sau daca ai poze cu el...
                      sigpic

                      Comment


                      • numai probleme a avut masina asta din pacate. am mai zis ca este facuta la repezeala

                        nu arunc ambreiajul vechi. daca il studiezi o sa vezi ca este un Valeo de 1.6 tziganit sa intre pe 16v

                        Comment


                        • Originally posted by GOLAN91 View Post
                          Ma tu esti ghinionist,eu zic sa faci o scrisoare celor de la dacia.....Sa nu arunci ambreaju vechi,il vreau eu....macar sa il studiez putin.sau daca ai poze cu el...
                          mi l-a promis deja mie cu mult inainte sa-l dea jos. dar daca e tot Văleu, probabil o s-o studiez si eu la fel ca tine. o pun pe masina doar daca arata mai bine ca discul meu.

                          Comment


                          • nu va recomand sa folositi ambreiajul ala. discul are 5 mm si placa este decalita. si sfatul meu este sa nu mai folositi ambreuaje Valeo. cu modificari ce nu afecteaza fiabilitatea intra ambreiaje de 1.5 dci. un benzinar nu o sa poata sa crape niciodata ambreiajul ala

                            poze cu my ex la ceva vreme dupa vanzare. imi e dor de el
                            Attached Files

                            Comment


                            • ce harb mi-am dorit si eu unul toata tineretea mea. motor sportiv, consuma putin daca stiai sa te dai calumea la ea, dar iarna era terifiant de friguroasa. deh, racire cu aer si incalzire cu ulei.

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                poze cu my ex la ceva vreme dupa vanzare. imi e dor de el
                                Oltcit... La asta se schimbau vitezele la 4000 rpm fiindca asa cerea motorul...
                                dar ii si placea benzina, nevoie mare... Daca o fugareai bine si o tineai in ture, lua cam 10,5 - 11 l/100 km... Ce sa-i faci... obrazul subtire, cu cheltuiala se tine...

                                Si suspensia aia care scartaia dupa o vreme... ce masina Domnule, ce masina... (cel putin modelele frantuzesti au fost bune... Dupa 1990 am vazut cateva Oltena, de m-am crucit. Parca turnasem eu in curte blocul motor... nu stiu ce forme utilizau la turnare, dar zici ca era polizat cu flexul tot blocul motor si locasurile unde se montau bujiile... Asta nu era o masina sa o lasi "asimilata" in Romania. Tovarasii de la Citroen, chiar aveau tehnologie sa fabrice masina asta)

                                Sincer, imi placea mai mult caroseria de Citroen GSA in 4 usi.
                                Last edited by ion_R5; 8 December 2011, 19:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google