Originally posted by alessandro
View Post
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by B997NDL View Postscartaie rauuu... sa le ocolesc. ce aveai inainte?
posibil sa fi primit chiar FDB 845 B astea de 205 Gti. inca nu stiu cum sa le identific
cert este ca niciodata nu am avut frana mai ferma mai rapida si decisa in raspuns
Comment
-
pe placutele mele originale scria Ferodo. probabil FdB 178 desi ii cred in stare sa pus niste FSL uri
da primul set de 845 nu a scartait decat daca le incingeam bine. amu asta zici ca is DS uri direct asa frumos fac
P.S. am mers azi cu un Logan echipat cu placute Motrio ( facute la Fermit ). iti rupi oasele cu ele. nu stiu cat timp dureaza pana troznesti masina cu asa ceva. la a 3 a frane serioasa cedeaza si fizic si psihic, te duci gramadaLast edited by alessandro; 24 March 2012, 20:51.
Comment
-
Deci imi iau ds 2500 )) ori e de curse ori nusigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
cum se prezinta discurile dupa chin ?
@ geo sunt ok si 2500 doar ca depui efort mai mare la pedala. asta doar dimineata cand sunt reci. dupa ce mergi normal prin oras sunt prompte si eficiente
probleme mai apar cand faci 100 km pe autostrada fara sa apesi frana. se racesc si iar ca la prima frana trebuie efort suplimentar la pedala.Last edited by alessandro; 25 March 2012, 12:37.
Comment
-
test cu un termostat de 83 grade ( stock are 89 ). nu este foarte concludent pentru ca nu stiu de ce s a intrerupt inregistrarea
in oras temperatura oscileaza intre 82 si 86 grade iar in afara orasului 82-84
afara este inca rece pentru un astfel de termostat care are eficienta la peste 30 grade
mai jos este un fisier din DDT care cuprinde o plimbare normala in oras dupa ce temperatura a crescut la 4 linii. schimbari la 2800-3000 rpm
o sa fac azi maine o inregistrare mai lunga sa se observe clar regimul de temperatura. in paralel voi inregistra si un 16v cu termostat de 89 gradeAttached Files
Comment
-
nu am reusit sa surprind cele mai bune unghiuri pentru a vedea corect diametrul tevii. nu am avut subler
va spun eu....este 35 mm.
din evacuarea asta va fi pastrata doar prima parte incepand cu flansa pana cand tevile incep si coboara. va fi continuata cu tevi de 38 45 50 ( lungimi de 35 respectiv 25 cm ) care vor cobori pe sub caseta de directie si cadrul motor. de ce pastrez flansa si primele coturi ? este singura configuratie de serpi care pot functiona cu admisia stock.
prima parte a tevilor sunt indoite din scurt si totusi pastreaza diametrul pe toata raza curbei.
Comment
-
Daca faci ce vrei sa faci .....sa ii ti macar o luna pe masina )sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment