Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slabeste si restrange toate suruburile de la brate,amortizoare, planetare.Stiu pe cineva de ii batea rau pe franare, era un surub de la brat putin slabit.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • asta o sa fac dar imi este asa lene...

      in alta ordine de idei ... baietii cu fonominul sa imi faca statuie la Carol in locul farfuriei.
      mi am murdarit tapiseria mea Beige Sable de Prestige 16v...of of of ( glumim da? )
      Attached Files

      Comment


      • Perfectly, deseara la 21:00 ne vedem la kiss, intalnirea se tine la carol la rond ?
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • e bun pretu la serpi , da macar sa ramana pe masina de data asta
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • crezi ca eu nu mam saturat sa tot fac modificari si le schimb de 1000 de ori sau sa le dau jos ?
            fiindca m am grabit. voiam repede repede sa fie gata. nu...de acum inainte imi iau tot timpul din lume sa stiu exact ce am de facut.

            cel mai probabil serpii nu vor intra din cauza electromotorului. daca se intampla asta se va elimina catalizatorul si se face face un con

            am studiat aseara un pic un Megane 3 1.6 16v 110 cai. are electromotorul in fata.
            colectorul de evacuare are aceiasi forma ca la Logan 16v. deci ma gandesc ca motivul mutarii electromotorului in fata a fost altul decat spatiu pentru evacuare/catalizator

            Comment


            • Daca reusesti sa muti electromotorul in fata, faci o treaba buna - dar nu e tocmai simplu. Trebuie sa aliniezi foarte bine pinionul cu coroana si distanta dintre axe.

              Electromotorul pus acolo langa galeria de evacuare nu este o pozitie prea inspirata. Este si greu accesibila si bate si caldura de la galerie in electromotor. La Peugeot si Golf (modelele mai vechi) electromotorul era pus chiar in fata.

              Comment


              • M am tavalit ieri pe sub masina. 99% nu intra evacuarea din cauza electromotorului

                Deci se va elimina catalizatorul se se va face un con

                Electromotorul nu se poate muta un fata la motorul asta.

                Comment


                • ai pus magnetul pe ei? ...
                  pana la urma tot la sfatul meu ajungi...

                  Sent from my Optimus 2X using Forum Runner

                  Comment


                  • -nu am pus magnetul inca. i am lasat la ploiesti pana ma apuc de ei
                    -in standarde mai toti producatorii folosesc inox feritic la sisteme de esapament.
                    -inoxul asta este atras de magnet. ceilalti serpi de RS nu se lipeau de magnet deci erau cel putin inox austenitic ( nichel in loc de crom).aici intra si 304
                    - cel mai smecher este inoxul austenitic-molibden 316Ti. rezistenta la coroziune si temperaturi maxime


                    Prestige ul a primit azi curatenie de primavara

                    - degresat motor + cutie cu diluant, benzina, periuta de dinti si spray de frane
                    - aspirat interior si tapiserie 2 ore
                    - curatat tapiseria si mocheta cu spuma speciala
                    - igienizat instalatie Aer Conditionat + suflat si aspirat locul unde sta filtrul de polen
                    - degrasat geamuri cu alcool izopropilic
                    - curatat plastice si bord cu Plastik Reiniger ( arata ca noi )
                    - degresat si curatat radiatoare
                    - slabit si strans suruburile de la toata articulatia fata * aici am gasit slabite piulitele din capul planetarei. le am desfacut ne asteptat de usor. au disparut cloncanelile la plecarea de pe loc ( sper ) pana acum nu a facut

                    interiorul masinii arata si miroase ca nou ( dedicatie pentr Lau911 )
                    Attached Files

                    Comment


                    • Nu ai pus poze şi cu motorul.
                      Stai cumva în sectorul 5? Că mi se pare zona foarte familiară.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • poza este facuta in Ploiesti la curte.

                        nu am facut poze cu motorul ca a fost chin mare sa il curat. de deasupra nu se vede nimic ca oricum il tin curat mereu.

                        acum dupa degresare miroase ca atunci cand era nou. a metal incins

                        Comment


                        • Esti maniac ) dar te compatimesc, o masina asa curata ,mai rar ........
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • imi place cum ai grija de ea ... Felicitari!
                            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                            Comment


                            • la motor are secrete ... de aceea nu apar poze

                              Comment


                              • curatenia este la ordinea zilei.

                                - spalat, degresat, ceruit, interior / exterior

                                - leduri pozitii 3500k. sunt facute

                                - poza cu uleiul ELF Evolution SXR 5w40 la 6000 km. arata impecabil

                                - am vopsit radiatorul de aluminiu din fata admisiei. smirgheluit, decapat, vopsit

                                am folosit vopsea Sinto de evacuare rezistenta la 800 grade

                                - motorul a mai primit o suflare cu aer comprimat
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google