Slabeste si restrange toate suruburile de la brate,amortizoare, planetare.Stiu pe cineva de ii batea rau pe franare, era un surub de la brat putin slabit.
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
crezi ca eu nu mam saturat sa tot fac modificari si le schimb de 1000 de ori sau sa le dau jos ?
fiindca m am grabit. voiam repede repede sa fie gata. nu...de acum inainte imi iau tot timpul din lume sa stiu exact ce am de facut.
cel mai probabil serpii nu vor intra din cauza electromotorului. daca se intampla asta se va elimina catalizatorul si se face face un con
am studiat aseara un pic un Megane 3 1.6 16v 110 cai. are electromotorul in fata.
colectorul de evacuare are aceiasi forma ca la Logan 16v. deci ma gandesc ca motivul mutarii electromotorului in fata a fost altul decat spatiu pentru evacuare/catalizator
Comment
-
Daca reusesti sa muti electromotorul in fata, faci o treaba buna - dar nu e tocmai simplu. Trebuie sa aliniezi foarte bine pinionul cu coroana si distanta dintre axe.
Electromotorul pus acolo langa galeria de evacuare nu este o pozitie prea inspirata. Este si greu accesibila si bate si caldura de la galerie in electromotor. La Peugeot si Golf (modelele mai vechi) electromotorul era pus chiar in fata.
Comment
-
-nu am pus magnetul inca. i am lasat la ploiesti pana ma apuc de ei
-in standarde mai toti producatorii folosesc inox feritic la sisteme de esapament.
-inoxul asta este atras de magnet. ceilalti serpi de RS nu se lipeau de magnet deci erau cel putin inox austenitic ( nichel in loc de crom).aici intra si 304
- cel mai smecher este inoxul austenitic-molibden 316Ti. rezistenta la coroziune si temperaturi maxime
Prestige ul a primit azi curatenie de primavara
- degresat motor + cutie cu diluant, benzina, periuta de dinti si spray de frane
- aspirat interior si tapiserie 2 ore
- curatat tapiseria si mocheta cu spuma speciala
- igienizat instalatie Aer Conditionat + suflat si aspirat locul unde sta filtrul de polen
- degrasat geamuri cu alcool izopropilic
- curatat plastice si bord cu Plastik Reiniger ( arata ca noi )
- degresat si curatat radiatoare
- slabit si strans suruburile de la toata articulatia fata * aici am gasit slabite piulitele din capul planetarei. le am desfacut ne asteptat de usor. au disparut cloncanelile la plecarea de pe loc ( sper ) pana acum nu a facut
interiorul masinii arata si miroase ca nou ( dedicatie pentr Lau911 )
Comment
-
Esti maniac ) dar te compatimesc, o masina asa curata ,mai rar ........sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
imi place cum ai grija de ea ... Felicitari!
Comment
-
curatenia este la ordinea zilei.
- spalat, degresat, ceruit, interior / exterior
- leduri pozitii 3500k. sunt facute
- poza cu uleiul ELF Evolution SXR 5w40 la 6000 km. arata impecabil
- am vopsit radiatorul de aluminiu din fata admisiei. smirgheluit, decapat, vopsit
am folosit vopsea Sinto de evacuare rezistenta la 800 grade
- motorul a mai primit o suflare cu aer comprimatAttached Files- IMG00030.jpg (109.0 KB, 294 views)
- IMG00031.jpg (97.8 KB, 289 views)
- IMG00034.jpg (99.4 KB, 286 views)
- IMG00035.jpg (108.4 KB, 280 views)
- IMG00036.jpg (105.8 KB, 281 views)
- IMG00037.jpg (95.0 KB, 140 views)
- IMG00038.jpg (77.3 KB, 111 views)
- IMG00039.jpg (102.6 KB, 111 views)
- IMG00047.jpg (130.5 KB, 137 views)
- IMG00040.jpg (123.8 KB, 183 views)
- IMG00042.jpg (62.6 KB, 187 views)
- IMG00044.jpg (54.6 KB, 183 views)
- IMG00048.jpg (90.1 KB, 180 views)
- IMG00049.jpg (76.0 KB, 164 views)
- IMG00050.jpg (77.6 KB, 173 views)
Comment
Comment