Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la ceasuri
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      eu nu sunt adeptul arcurilor pe amortizoare stock. mie nu imi place comportamentul care il capata.

      este mai dura si sta mai bine dar la schimbari bruste de directie si gropi nu imi place deloc
      adica cum se comporta? dezvolta ca vad ca ai mai multe informatii si sa nu ma trezesc dupa ce le pun, ca era ceva ce nu stiam,
      cum ai facut acele sa fie rosul ala de care zici? vreau si eu .

      Comment


      • azi am gresat inca o data ( a 100 a oara ) cablul de abbreiaj si nuca

        -am observat ca in timp ce motorul merge pe la burduful care protejeaza furca se creeaza un curent de suctiune care trage aer in carterul ambreiajului.
        - odata cu aerul asta intra o gramada mizerie care duce la proasta lubrifiere a nucii pe care culiseaza furca.
        - in apropiere pe acolo se mai afla si un cablu care preseaza pe burduf, il muta de la locul lui si se creeaza o fanta pe unde intra mizerie inauntru
        - am repozitionat acel cablu ( este cablul care alimenteaza GMV si termocupla )
        - cu o seringa cu acul indoit am bagat lichid de frana pe cablu si au disparut scartaielile.
        - am gresat nuca cu o vaselina grafitata de data asta. daca nu merge ... am gasit un lubrifiant sintetic uscat pe baza de teflon si ceramica
        - am izolat cat de bine am putut gaurile dintre burduf si furca

        @ lau911 poftim pozele.
        uite si ce am aprimt cadou. un aspirator care o sa tina masina curata si impecabila mereu.
        cum se face mizerie il bagam in functiune
        Attached Files

        Comment


        • esti nebun in sensul bun al cuvantului. sincer te admir dar n-as putea s-o caut in pasa.. in halul asta. noroc ca nu stie sa citeasca pe forum ca te-ai trezi si cu masina mea la usa ca s-o rasfeti. de fapt cu ale multora de pe aici. mare rabdare si daruire trebuie sa ai. nici nu stiu de unde iti vin toate ideile astea.

          Comment


          • Pentru ca e dus cu sorcova parca te vad ,ma dau jos de la tine din masina ,scoti aspiratoru de sub scaun ,aspirator care deja e legat la 12v permanat ,imediat curata covorasu si scaunu si pe unde am atins eu ,dupa sufa pe aspirator ca in filmele Western

            Ceasurile sunt tari ,combinatia ROSU,NEGRU ,ARGINTIU
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • -problema cu pedala ambreiajului care scartaie si sacadeaza se intalneste la absolut toate Loganele.
              -nu exista, pur si simplu nu exista Logan caruia sa ii mearga uns pedala.
              - cum prind masina unui coleg prima data ma uit la ambreiaj. cum merge pedala.
              - pot sa zic ca am incercat sute de masini. toate au aceiasi buba

              - toti ung si greseaza dar scartaitul revine.

              - vreau sa cred ca exista o solutie pentru remedierea definitiva a problemei
              - m am gandit chiar la un orificiu pentru gresare. ridici capota bagi ulei pe un furtunel si rezista cateva mii de kilometri. asta in caz ca nu exista solutie permanenta, macar sa fie una foarte rapida fara murdarie pe maini si foarte mult timp alocat

              @ lau oricum fac curat o data pe zi. e suficient
              Last edited by alessandro; 4 May 2012, 22:22.

              Comment


              • Broblem la cablu nu la pedala, moncher. Greseaza frumos cablul (cu demontarea de rigoare) si tine muuuult, pe mine abia acum ma lasa si trebuie sa repet manevra, dupa cca 100.000 ?
                sigpic

                Comment


                • am mai vorbit si cu altii care spuneau ca la ei merge bine...si defapt nu ii deranja asa tare dar scartaitul si sacadatul era acolo. ceva mai discret dar era.
                  - celalalt 16v al meu are 40.000 si abia acum a inceput foarte discret sa scartaie. l am intrebat pe tata : iti scartaie pedala de ambreiaj ? R: Nu deloc
                  - depinde fiecare cum percepe si cat de mult il deranjeaza

                  - am schimbat cablul. inainte l am gresat cu veaslina. a durat 1000 km.

                  am dedicat acestei probleme zeci de ore de documentare cu manuale in fata si sute de pagini rasfoite pe Cliosport, MeganeOwners, MeganeRS si alte o gramada forumuri

                  - scartaitul vine si din cablu si din nuca pe care culiseaza furca. din amandoua
                  - de obicei avem tendinta de a umbla la cablu si de a baga vaselina pe acolo. astfel se misca furca pe nuca si mai ajunge putina vaselina acolo si se unge nuca disparand astfel scartaitul.
                  - asa se creeaza falsa impresie ca scartaitul provine din cablu ( vine si de aici in proportie de 30 % )
                  - deci de multe ori scoaterea cablului provoaca o ungere involuntara a furcii si a nucii
                  - eu am incercat sa ung doar nuca fara sa dau cablul jos si rezultatul a fost instant si perfect. a disparut scartaitul.
                  - din cauza temperaturii mari si a mizeriei care intra efectul lubrifiantului dispare

                  Laguna 1, Megane 1, Clio 2 16v toate astea cu JH3 si ambreiaj pe cablu au problema asta

                  P.S. pe 16v se potriveste si cablul Sachs care are niste frecari interne ceva mai scazute si mai durabile in timp decat cablul OEM de 16v/DCi65
                  pe Megane 1 si Laguna 1 am vazut montate de fabrica ambele tipuri de cablu

                  P.S. 2 mitul cum ca scartaitul vine din culisarea rulmentului de presiune de axul cutiei este total fals
                  Last edited by alessandro; 5 May 2012, 00:37.

                  Comment


                  • La mine la 16.000 km parcursi inca nu scartatie "ambreiajul" la apasare, dar se simte o oarecare mica frecare la apasarea pedalei, fata de atunci cand era masina noua. (totusi nu se simte o "sacadare" la apasarea ambreiajului - probabil ca asta vine ceva mai tarziu)

                    De ce nu incerci sa ungi cablul de ambreiaj cu seu de oaie? (serios, nu e o gluma, am auzit ca trebuie sa il incalzesti, il injectezi in cablu si dupa aia se raceste si ramane acolo. Dar pentru asta trebuie sa dai jos cablul de ambreiaj)

                    Comment


                    • sacadarea vine din furca

                      scartaitul vine din cablu

                      Comment


                      • aspiratorul ala = 0 , am primit cadou unul , degeaba

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          adica cum se comporta? dezvolta ca vad ca ai mai multe informatii si sa nu ma trezesc dupa ce le pun, ca era ceva ce nu stiam,
                          cum ai facut acele sa fie rosul ala de care zici? vreau si eu .
                          imi spui si mie la ce te refereai cand vorbeai de arcuri eibach cu amort stoc? nu intrebam la misto. dar chiar vreau sa pun arcuri fara sa mai sparg bani pe bielstein sau altele.

                          Comment


                          • Originally posted by cos_min_i
                            aspiratorul ala = 0 , am primit cadou unul , degeaba
                            Cand vrei iti arat ca face treaba de rupe. Aspira fara probleme in profunzime mocheta.
                            Este destul de vechi in schib da e facut ca lumea

                            Originally posted by B997NDL

                            imi spui si mie la ce te refereai cand vorbeai de arcuri eibach cu amort stoc? nu intrebam la misto. dar chiar vreau sa pun arcuri fara sa mai sparg bani pe bielstein sau altele.
                            Cu Eibach si amortizoare stoch nu am mers.
                            Am mers cu weitec + stock. Masina avea un caracter ciudat o tzopaiala ca o broasca nebuna. Prima impresie era ca este mai stabila dar la schimbari bruste de directie sau denivelari amortizoarele aveau nevoie de 2 curse sa stabilizeze masina. Imprevizibila si periculoasa daca nu esti atent.
                            Ulterior s au schimbat telescoapele cu b6 si masina statea exemplar pe drum

                            Sent from my XT311 using Forum Runner

                            Comment


                            • multumesc pt pont ! dar cum sunt b6 ? nu sunt prea dure? nu prea am obiceiul sa franez prea mult in intersectii cu tramvai si alte asemenea. intelegi tu...

                              Comment


                              • Eu zic ca sunt comfortabile, prompte, exacte.
                                Nu mai tin minte daca sunt scurtate. B8 sunt mai scurte cu 3 cm

                                Sent from my XT311 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google