Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu le dau mereu cu W40 sau ceva vaselina,si nu s-au intins,ce-i drept eu am prezoane cu cap de 17,si daca nu ma insel Dr_mke avea cum ai tu,cu cap de 19.
    Probabil sa aiba alta grupa de tratare la calire!
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • Cati km ai cu masina de ti-au ajuns asa prezoanele?! Cine ti le-a strans?
      Eu am imediat 80k km si n-au nici pe dracu'.
      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

      Comment


      • Au 60 mii si le am strans eu la coarba.

        O sa imi iau prezon - piulita.

        Am dau 150 pe amandoua Mortizoarele. Sunt noi...au 2000 km.
        Sta mult mai bine cu ele. Raspunde ferm si prompt la schimbari de directie da cel mai mult se simt la frana.

        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

        Comment


        • Butelia de 42 l are 25 kg,deci nu e tragic cat creste greutatea
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • prime impresii dupa mai bine de 300 km pe GPL

            am lasat sa se consume tot si sa treaca singura pe benzina. fac plinul 40 litri =
            120 lei

            -la ora actuala am 190 km in oras de la plin si mai am peste jumatate de rezervor. la 190 km astia s ar fi terminat benzenul de 120 lei...eu mai fac inca 180 190 km

            -mersul motorului este putin neregulat la ralanti. dupa trecerea pe GPL trebuie lasat cateva secunde sa se stabilizeze si nu mai face probleme. prin neregulat ma refer la faptul ca sta in 720-730 rpm cateva secunde dar dupa isi revine total.
            -motorul este mai silentios pe toata plaja de ture, merge mai rotund ( amestec mai omogen ), intre 1000 si 2000 rpm trage mai bine, intre 2000 si 3000 e aproximativ la fel iar pe ture mari este parca mai lenesa...dar cui ii pasa ?
            -cand este foarte cald afara, nu mai este asa pregnant fenomenul de motor lesinat. cum trage pe racoare asa trage si la cald.

            concluzia ? trebuia sa pun de acum 3 ani

            Comment


            • ai pus gpl? :| )
              MY CLA

              Comment


              • Renault / Dacia prevad strangerea buloanelor pentru jantele de aluminiu la 105 Nm. Chiar si cu cheia din dotarea masinii ajungi lejer la 150 Nm, drept urmare ajung in domeniul plastic de deformare si paaaaaaaaaaa. Sa nu mai punem la socoteala ce se intampla cand jantele sunt fierbinti si se dilata.

                Eu personal nu am strans nici o data buloanele aiurea, dar masina a fost la mine dupa 28.000 km, deci era timp sa se ocupe cineva de treaba asta. O data stranse prea mult, nu mai conteaza daca le destrangi imediat sau le lasi asa. Raul s-a produs.

                Eu am cumparat tot acelasi model, cel putin pentru moment, impreuna cu o cheie dinamometrica Proxxon. Cand oi avea timp sa ajung pe la bunul meu prieten de la DogTuning Arad, am sa ma pricopsesc cu buloane mai hoatze, asa cum aveam puse pe SupeRNova. Daca nu, mai fac o vizita la Renault si-mi comand de Clio RS, am inteles ca-s aceisi tipodimensiune, diferind insa rezistenta.

                Bine ca n-ai patit nimic, mie mi s-a intamplat la 180 pe ceas cu 2 bucati la roata dreapta fata

                PS > d-aia se inlocuiesc prezoanele chiulasei, bieletelor, etc, la fiecare demontare, pentru ca alea se strang din capul locului pana in domeniul de deformare plastica si nu elastica, asa cum se strang buloanele rotilor sau alte suruburi d-astea mai ''ordinare''.
                sigpic

                Comment


                • he he he la 180 pe ceas cand uneam frana... nu intelegeam de ce imi zboara volanul din mana . erau atat de terminate incat la mine troncaneau la gropi mai pronuntate
                  la stilul meu smuls pe curbe cine stie ce se intampla.

                  alea de pe spate erau la inceput de sfarsit. 105 Nm...coarba are 40 cm brat

                  eu o sa imi iau prezon piulita si dinamometrica.
                  Last edited by alessandro; 24 August 2012, 14:26.

                  Comment


                  • Sper ca stiti ca dinamometrica trebuie recalibrata odata la cateva luni nu?
                    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                    Comment


                    • Se tine in cutie, la temperatura constanta, pusa la zero.

                      Vis a vis de etalonare, se face dupa un anumit numar de cicluri de functionare, care la cheile de calitate buna, este un viitor indepartat pentru cat le folosim noi.

                      Legea te obliga la noi, chiar si un termometru cu alcool sa-l reetalonezi la 6 luni. Asta nu inseamna ca-i si faci ceva fizic in sensul de reglaj.

                      Pentru dinamometrice, singurul ''organ'' abilitat legal pentru reglare, este NUMAI si NUMAI producatorul.
                      sigpic

                      Comment


                      • si un consum calculat la pompa prin metoda plinului

                        plin - 190 km ( 100% oras ) - alimentat 20,2 litri pana la plin

                        20,2 / 1,9 = 10,63 litri GPL / 100 km => 4,87 % ( in oras ) echivalenta benzina

                        16v + GPL RULLZ

                        Comment


                        • Mor dizelistii de ciuda
                          sigpic

                          Comment


                          • Fiind pe gpl bineinteles ca si consumul e foarte bun,da si instalatia aia costa in jur de 5,6 sute de euro.

                            Comment


                            • Da dar buzunarul o simte din prima suta de kilometri

                              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                              Comment


                              • foarte buna investitia ;)
                                te vad des prin pantelimon si baicului
                                Last edited by Rey91; 25 August 2012, 14:14.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google