Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da-mi un tel. si rezolvam si cu RAR.ul.
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • am rezolvat deja. nu mai puteam amana nici 1 zi. trebuie sa ies din tara si nu te lasa daca nu ai instalatia omologata.

      ca unii trec si nu le vede instalatia e partea 2.

      Comment


      • in afara de plin dupa plin si kilometri facuti in nestire....plictiseala

        P.S. o metoda ingenioasa de a transporta tevi de 6m cu masina
        Attached Files

        Comment


        • Ieși din țară ?

          Republik Österreich ?
          sigpic

          Comment


          • anul asta nu.

            o sa fie doar Grecia, ale ei white sandy beaches, si febletea mea....Salonic ul. am un fetish pentru orasul asta.

            nu prea am gasit informatii despre drumul Bucuresti - Svilengrad si sunt putin stresat. trebuie sa il fac noaptea

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              nu au zis ma nimic. doar erau curiosi si tot ma intrebau cum sta pe drum. ziceau ca le place
              nu stiu sa existe vreo lege in baza careia sa se lege de susensie
              BA DA ! Se modifica inaltimea totala a carutei, care e trecuta in CI. Astfel, suspensia ar trebui trecuta in acte si modificata specificatia legata de inaltimea totala a agregatului.

              Ca se ignora total acest aspect la ITP/RAR, asta e bafta noastra.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Masina ta e albastra in carte?
                sigpic

                Comment


                • acolo la RAR venise un taxi care mai avea putin si baga sarma si in loc de prezoane la roti, sau lega capatul de bara cu sarma de portfuzeta. era o bomba pe roti...inuman

                  aluia nu i au spus nimic dar pe mine cu masina tzipla, ma controlau de folii si leduri

                  P.S. da e albastra si in carte si in talon. pot sa o fac de la bleu ciel la albastru subaru sau vRS . si acum dupa revopsire nu mai este la fel cu nuanta de fabrica. are mai multa perla si este mai deschisa...e custom
                  Last edited by alessandro; 2 September 2012, 22:08.

                  Comment


                  • Da creca n-a cunoaste ei acuma toate nuantele de culoare de pe loganuri,daca e tot un albastru nu cred ca ai sa ai probleme.

                    Comment


                    • din motive mai mult sau mai putin cunoscute, dupa 40.000 km, discurile Brembo EC HC PVT au inceput sa bata.

                      au fost inlocuite cu Ferodo Premier + placute TRW Cotec...am zis sa incerc si altceva

                      multumesc colegului Dsign pentru gazduire si pentru ajutor profi
                      Attached Files

                      Comment


                      • Probabil erau ovalizate,apropo se simte diferenta mare,mica nu conteaza de care e cu discuri ventilate fata de pline?

                        Comment


                        • Da. Se simte, in sarcina mare se incing mai greu cele ventilate (logic ).

                          Ideea e ca discurile lui Alessandro, cele pe care le-a dat azi jos, nu au nimic. Doar ca omul simtea o usoara vibratie (maxim cat vibratia unui telefon mobil uitat sub covorasul soferului) si a vrut sa fie sigur ca nu sunt probleme.

                          Asadar, discurile lui Easy Check si placutele FDB sunt la mine, intr-o stare excelenta, numai bune pt cine vrea sa treaca la ventilate. Mai trebuie de pus doar etrieri. Pret minimal !
                          Last edited by dsign; 6 September 2012, 21:08.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Ok mersi vreau sa-mi pun si eu.

                            Comment


                            • Eu am tot brembo, si mi-au batut dupa 10000 de km, dar dupaia si-au revenit Cauza necunoscuta bineinteles.
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • Haideti sa lamurim un lucru. Toate discurile din fonta BAT atunci cand ating temperaturi extreme, fara exceptie, din cauza dilatarii radiale care depaseste o anumita limita, torsionand temporar si reversibil suprafata de franare. Dupa multe tratamente de acest gen apar fisurile radiale, nepericuloase daca nu se intind pe toata suprafata sau daca nu sunt profunde. Apar tocmai pe liniile de stres maxim in momentul wharping-ului.
                                Daca dupa un asemenea episod opresti brusc sau nu mai franezi si discul se raceste prea repede, exista mari sanse sa ramana ''ovalizat'' definitiv si ireversibil.

                                La masinile scumpe exista niste ''valve'' in sistemul de franare care reduc pana la disparitie oscilatiile parazite de presiune cauzate de bataile normale ale discului.

                                In plus, Ferodo Premier FDB 845 nu au padding antivibratii, iar fenomenul este mai puternic decat la FDB 1781, de exemplu, care au un padding antivibratii sanatos reprezentat.

                                Discurile cu miez din aluminiu, datorita prinderii, se pot dilata RADIAL in buna voie, drept urmare sansele sa bata sunt minimale.

                                Alte cauze de ''ovalizare'': strangere incorecta si neuniforma a prezoanelor, montare defectuoasa pe butuc necuratat corespunzator sau prea corodat, rodaj necorespunzator . . .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google