Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pupati-as arcurile tale de "Seredac"sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postcu invatatul e ok. pe 20 fac cursurile alea...sa vedem cum o fi
ce nu inteleg....ma joc din expunere si diafragma da ? e normal sau nu sa imi arate preview pe ecranul camerei ?
oricum le as seta aceiasi imagine mi o arata. trebuie sa o iau din aroape in aproape sa iasa cum vreau
optic ti se pare la fel..desi nu este.
incearca in M un cadru cu f 5.6 si S 250, apoi un cadru cu f 5.6 si S 2000.
o sa observi diferenta grava, a2a poza o sa fie ft inchisa, shutter-ul va fi ft rapid si va intra ft putina lumina.
o sa vezi in timp diferentele
Comment
-
Nu mai are nici un farmec masina asta .De ce umbli fara capace la jante?strangi prezoanele la fiecare semafor?
Comment
-
Desi imi este o lene groaznica sa stau sa mai scriu posturi lungi de pe telefon...o fac
Varianta HR cu amortizoare stock are si partile ei proaste...mai bine zis periculoase.
Cu masina incarcata...4 pers + bagaje, la 140 150 kmh pe autostrada in zona popdurilor cu diferenta de nivel...puntea spate se comporta ceva de asemanator unei basculante.
Masina este foarte lasata, suspensia tare si comprimata. Cand iei denivelarea te arunca in sus si cand pici zici ca pici de la etajul 10. Cand te lanseaza aderenta pe puntea spate tinde spre 0
La faza asta arcurile stock taiate se pierd pe drum.
Am avut onoarea sa mi se intample asa ceva...in curba. Am franat tare inainte si am reusit sa limitez acea basculare. Masina a ramas pe curba, punte spate ricosand in cele mai ciudate moduri.
Mie acest comportament mi se pare de a dreptul periculos. Daca nu esti atent ai cele mai mari sanse sa iti rupi gatul.
Chestia asta se intampla mai ales cu incarcatura in masina. Cu 2 sau 3 persoane maxim si fara bagaje este ok. Cu 1 sau 2 persoane este perfect.
Nu stiu nici in ce masura se corecteaza acesta problema cu B8. Sunt mai dure deci lanseaza ceva mai convins. reboundul este mult mai rapid decat la amortizoare stock deci favorizeaza exinderea mai rapida a puntii ceea ce este un lucru bun.
Puntea fata se comporta ireprosabil.
Repet...daca nu intra mai mult de 2 persoane...masina se comporta perfect.
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Comment
-
La fel se comporta si puntea fata coane...
Doar ca nu ascultati. Amortizoarele stock nu lucreaza corect cand sunt in "cardasie" cu arcurile sport.
Ori le tai, fara sa intaresti nimic, si daca ai parte de un meserias bun poate poate ti le aduce la stadiul unora stock, insa scurte. Ori iti iei amortizoare cu specific.
Daca nu ma crezi ca masina se comporta prost si pe puntea fata, hai sa te dau azi in curba de intrare pe Kiseleff, unde sunt denivelari, sa vezi cum zboara de pe sosea.
Comment
Comment