Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nooo Grossglockner e pentru incepatori cand de la Davos la Stelvio ti se ridica in fata un IMPERIU: trecatoarea STELVIO. Driving heaven. o sosea construita din simturi din pasiune din emotii din nebunie...si din cel mai bun asfalt

    stelvio

    la vara ma duc pe stelvio. exista 2 variante. ori ma spovedesc inainte ori ma spovedesc la fata locului.
    vreau sa curga sange pe evacuare. am vorbit sa fac rost imprumut arcuri sport taiate, amortizoare aproape fixe, distantiere, si jante special ca ma duc aici.

    @ alexpeed Filcor da. as vrea sa mi l fac eu dar nu stiu daca pot. nici nu vreau sa aud de filtru sport.
    Attached Files
    Last edited by alessandro; 30 April 2011, 14:43.

    Comment


    • #47
      uite dracovenia de carcasa chiar am una dasta de 1310nu mai stiu exact pe unde
      te sfatuiesc sa te duci in desmembrari si sa te uitii la alte carcase pentru ca asta e prea mare e imensa are undeva la 45 cm lungime
      si o poza cu cea de zambet care e un pic mai mica cu vreo 10 cm si mai turtita

      legat de filtrele sport nici eu nu am incredere in ele prefer sa schimb pe cel original mai des

      carcasa filtrului a fie ultima problema )
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • #48
        uite si pozele
        Attached Files
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • #49
          nu se vad pozele. este o problema pentru ca vreau sa fac admisia mai intai. este low cost si nu ma impiedica nimic sa o fac. am nevoie doar de filtru tubulatura si o modalitate sa atasez filtrul la tubulatura. aa si sa nu uit de filtru mini pentru MPP

          Comment


          • #50
            of. e cam mare porcoiul ala acolo. stiu ca suna urat dar ceva gen Filcor am nevoie. sunt consteint 100% ca Filcor e departe de un filtru sport. da nici filtrul meu stock care zici ca e ghemul de lana al bunicii. nu stiu cum a bagat filcor elementul filtrant in cutie si l a strans acolo. a mai incercat cineva si s a indoit. iata :

            p.s. recunosc ca m am gandit la Filcor si suport consecintele. adica nu vreau nici ceva in genul de mai jos. o fi ea Dacie da nici chiar asa

            nu mi vine sa cred ca am zis asa ceva pe forum. sinucidere sociala
            Attached Files
            Last edited by alessandro; 30 April 2011, 14:59.

            Comment


            • #51
              Aoleeeu, te-am bagat la idei cu Filcoru') maine-poimaine il vedem la motor.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #52
                ai alta idee mai buna ? in afara de filtru sport ? sincer

                Comment


                • #53
                  Sincer nu sunt deloc fanul filtrelor sport. In cazul meu de exemplu, tot stau in dubii daca sa imi iau sau nu filtru sport green care se pune in carcasa de fabrica. Gandul mizeriei adaugate in motor ma inspaimanta, incearca sa te rezumi la ceva standard parerea mea.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #54
                    sfat : nu pune

                    Filcor este un filtru standard care lasa 1-2 % mai mult aer sa treaca. punct

                    Comment


                    • #55
                      carcasa de filtru de trabant e la fel cu cea de dacia dar mult mai mica low cost
                      cred ca fac rost de una
                      si poti so adaptezi in n moduri
                      ce zici ? e gandita de nemti deci calitate germana
                      Attached Files
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #56
                        tot ramane prea mare. eu am loc limitat acolo. cat sa intre o cola de 2.5 mai scurta.

                        Comment


                        • #57
                          tot cu gogu am rezolvat problema.

                          tubul ala mare este de Renault Espace 2 2900cc V6. pentru el exista si K&N stock replacement. este un monstru de filtru folosit cu succes pe motoarele rs de la renault
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            cat bani ai dat pe balauri ? ca vreau sa ii vand si eu pe ai mei ...
                            nu iti trebe neaparat airbox de clio v6 , poti sa iti cauti unu de RS normal .
                            Astia cu RS folosesc ala de V6 care se gaseste mai greu , si cica ar avea curba de acceleratie cea mai buna masina cu admisia respectiva ,dar de la F4R la K4M e ceva diferenta .

                            Citeste daca ai rabdare
                            Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2011, 18:33.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #59
                              se gasesc rar intradevar si box ul de F4R rs si acela de espace v6.

                              cand vine vorba de tziganeala am tot timpul din lume. am citit. am vazut ca pipercross chiar a scos ceva frumos din motor.
                              aici mai e ceva interesant http://www.bmcairfilters.com/oval-tr...r733_14_5.aspx si asta care se lauta ca maximizeaza efectul Venturi http://www.bmcairfilters.com/venturi...pr733_5_5.aspx

                              -vreau sa caut un airbox de espace v6 si sa ii pun filtru stock de hartie. sau chiar airbox de rs tot cu filtru din hartie sau ce o fi.
                              -50 eur am dat pe balauri. am de facut flansa si de apropiat un pic gurile serpilor dupa ce tai flansa asta.
                              - la catalizator nu stiu daca sa renunt sau nu. as merge pe unu sport cu 200 celule. eu mai ies din tara cu masina si daca ma prind astia pe acolo cu dejectii pe toba am pus o.
                              Last edited by alessandro; 30 April 2011, 18:47.

                              Comment


                              • #60
                                BMCul e o vrajeala care costa bani multi
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google