Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    airboxu vechi ala marele pe unde l-ai aruncat?

    Comment


    • #92
      airboxu vechi il pastrez.

      @ alexpeed montarea turbinei presupune o modificare ampla a motorului, pistoane biele etc si mai atrage si frane suspensii si toate cele. nu sunt dispus la asa ceva.

      Comment


      • #93
        arata bine masina si modificarea facuta la motor e facuta f bine.spor la modificari in continuare

        Comment


        • #94
          sper sa fie facuta bine. e in probe. pana acum a mers bine . pacat ca nu pot sa merg cu masina . am o jena

          Comment


          • #95
            ) "JENA" diseara iti pun poze cu next step

            Comment


            • #96
              da o jena. imi e rusine sa ies cu masina. astept poze

              Comment


              • #97
                @ cristixp

                tuburile alea gen ITB deja stiu unde le fac. plenumul din fibra de sticla am unde sa il fac. clapeta de F4R o alezez la 70mm si e numa' buna. senzorul de vacum il pun in plenum ca acolo va fi vacuum. senz de temperatura imediat dupa gura unui tub

                probleme :
                1. pozitionarea injectoarelor trebuie sa fie pe unde sunt punctele negre incadrate cu rosu. si acum intrebarea : in ce fel pozitionarea injectorului in admisie influenteaza dinamica jetului pulverizat si absortia benzinei de catre piston

                2. la mine se termina spatiul din cavitatea motorului pe unde am tras linia alba

                Comment


                • #98
                  arata bine se simte bine. da acum am altceva in minte.

                  am uitat sa pun poza pentru postul de mai sus
                  Attached Files
                  Last edited by alessandro; 12 June 2011, 22:21.

                  Comment


                  • #99
                    de unde ai luat tubulatura?imi place ce faci la masina...bafta!
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • pai tubulatura e teava inox 70 x 1.5 si coturile de la RacingNick iar airboxul Citroen Xantia 2.0 HDI

                      si mie imi place ce fac la masina numai ca m am grabit. acum mi am dat seama ca pot face ceva mult mai interesant cu bani putini si usor de realizat.

                      Comment


                      • n-ai zis ca ai gasit airbox de clio V6 si il pui ala ?
                        n-ai pus bine recircularea gazelor . Dupa cum ai pus`o tu ,gazele reabsorbite din motor trec prin filtru de aer si o sa ti-l murdareasca tot . Trebuia direct pe teava pus cat mai aproape de clapeta ca sa nu ramana ulei pe traseu sau sa ajunga in in carcasa cu filtru de aer ori anulat de tot in conserva.
                        Metoda lui de functionare nu e aia descrisa de tine . In capacul se acumuleaza gaze care intra iasa intra iasa . In momentul cand masina se accelereaza , vacumul produs de motor trage si gazele astea si le recircula bagandu`le din nou in admisie si le mai arde odata .Furtunul daca nu il bagi inapoi in admisie,si motorul e in stare cat de cat buna , nu o sa iti dea niciun ulei sau gaz pe afara pentru ca ii trebuie presiune destul de mare in carter ca sa scoata gazele afar .Tu bagandu`l in airbox o sa ai vacum de la motor , o sa traga gazele din motor dar o sa iti umple si filtrul de ulei.
                        Last edited by Cristi_Xp; 12 June 2011, 23:25.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • interesante ideile tale

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            n-ai zis ca ai gasit airbox de clio V6 si il pui ala ?
                            n-ai pus bine recircularea gazelor . Dupa cum ai pus`o tu ,gazele reabsorbite din motor trec prin filtru de aer si o sa ti-l murdareasca tot . Trebuia direct pe teava pus cat mai aproape de clapeta ca sa nu ramana ulei pe traseu sau sa ajunga in in carcasa cu filtru de aer ori anulat de tot in conserva.
                            Metoda lui de functionare nu e aia descrisa de tine . In capacul se acumuleaza gaze care intra iasa intra iasa . In momentul cand masina se accelereaza , vacumul produs de motor trage si gazele astea si le recircula bagandu`le din nou in admisie si le mai arde odata .Furtunul daca nu il bagi inapoi in admisie,si motorul e in stare cat de cat buna , nu o sa iti dea niciun ulei sau gaz pe afara pentru ca ii trebuie presiune destul de mare in carter ca sa scoata gazele afar .Tu bagandu`l in airbox o sa ai vacum de la motor , o sa traga gazele din motor dar o sa iti umple si filtrul de ulei.
                            am scos furtunul galben din chiuloasa cu motorul pornit si am pus mana pe stutzul unde intra. era vacum acolo. mia lipit degetul acolo. am accelerat motorul iar vacumul era si mai pronuntat.
                            inainte (stock) stutul ala intra in airbox in "amonte" de corpul clapeta acolo unde nu este vacum.
                            am stat o gramada si m am gandit care e combinatia cu recircularea aia. de un lucru sunt convins pe furtunul ala galben nu ies gaze ci trage aer.
                            cand voi desface capacul de la culbutori sa il fac frumos o sa vedem exact .
                            momentan filtrul si admisia sunt curate lacrima. nici urma de ulei

                            daca pe furtunul ala ies gaze, ele nu trec prin filtru ci pe langa el. ele ies din furtun fix langa traseul de admisie. nu am gasit o solutie mai buna pentru moment. o sa studiez de 100 ori si o sa modific o data
                            Last edited by alessandro; 13 June 2011, 00:26.

                            Comment


                            • cum ti-am zis intra iasa ... nu e tot timpul doar vacuum
                              Care-i explicatia uleiului din admisie atunci ?ai gandit prost ... la ce ar ajuta daca iti baga aer in capacul de la culbutori ? de aia se cheama recirculare , ca baga gazele nearse inapoi in admisie si le arde din nou .
                              Grija cu desfacutul capacului de culbutori , daca e ca la clio , o sa iti trebuiasca sa pui din nou axele cu came pe pozitie, pentru ca ele stau prinse in capac ,deci nu recomand pana nu-ti dai seama despre ce e voba.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • axele nu stau fixate de xureaua de distributie ?

                                pot sa ii dau putin retard la distributie doar daca dau capacul jos ? buna treaba ar merge vreo grade

                                daca bag furtunul galben un cotul ala de 90 grade e ok ? am o jena sa fac asta ca am dat 90 lei pe el.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google