Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dai , poate-l retardezi de tot
    Eu ti-am zis ca nu l-as tine acolo , in timp o sa iti stranga ulei in carcasa aia si ajunge la filtru .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • axele la 16v stau fixate de capac... da-l jos si apoi suna-ma ...da-l dracu furtunu ala galben punei un filtru dala cum ai pus la MPP si da-i drumu sa atarne

      Comment


      • daca ii dau un grad doua nu are nimic. acelasi lucru care l as face cu 150 euro pe roti dintate ajustabile.

        o sa incerc sa schimb pozitia aluia.

        Comment


        • off..ce zici tu acolo .. poti sa o faci din softul de diagnoza.. se numeste avansul

          Dar daca vrei joaca-te si o sa o scoti de la punct

          Comment


          • @ cosmin asta zic
            Attached Files

            Comment


            • am inteles..hai ca m-ai imbarligat.. o facem si pe asta vara asta

              Comment


              • nu am inventat nimic de la mine. am citit zeci de forumuri din irlanda pana in australia. trebuie doar gandita un pic.

                Comment


                • @ cosmin iti mai arat ceva si gata ca nu mai dormi la noapte

                  bineinteles. taiete un pic si modificate. eventual un singur ax pentru toate 4.
                  Attached Files
                  Last edited by alessandro; 13 June 2011, 11:21.

                  Comment


                  • tuseste de la atata aer

                    Comment


                    • ii dai benzina sa o ungi pe gat si nu mai tuseste.

                      Comment


                      • deja bati campii grav )
                        o sa ii intreci si pe aia de la BMW care pe M6 au pus clapete de 52 ,deci clapeta 52 mm pe 600 cc , tu pui clapeta de 70mm pe 400 cc
                        Last edited by Cristi_Xp; 13 June 2011, 11:46.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • mai vedem. sunt 100% convins ca admisia se poate realiza

                          nu stiu de ce esti asa transant fara sa dai o explicatie logica.

                          lasa clapetele na nu prea se pot face. daca fac o admisie si pun 1 singura clapeta de 70 mm e mult ? mai ales daca am si axe ?

                          http://www.sodemo.com/moteur-20-1.html dreapta sus uite te

                          ce e cu filtrul ala acolo ?
                          Last edited by alessandro; 13 June 2011, 11:57. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • pai una e sa ai o clapeta de 70 , eu am criticat afirmatia aia ca pui 4 clapete de 70 care mi se parea o aberatie . Se pot face multiclapete foarte usor , mai ales la motorul asta ca admisia e in fata si este ceva loc ,insa sunt mai greu de implementat comparativ cu galeria de aluminiu pe care poti pune majoritatea senzorilor .
                            Filtru ala e anulata recircularea gazelor de tot ,dar ti-am zis daca motorul nu e in stare buna pe acolo incepe sa fumege sa arunce ulei etc . Daca nu ai dus niciun furtun in admisie pe unde sa traga de acolo cand motorul face vacuum ca lumea , nu o sa iti zboare niciun ulei p`acolo ,insa cum ai pus tu o sa traga motorul din capac gazele si o sa umple si filtru de aer .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • clapeta de 70 / cilindru ? imposibil si inutil. poate 44mm ca alea de 1.4

                              sa inteleg ca pe acolo ba ie ba nu ies gaze ? nu mai inteleg. i am dat forja la motor si tragea aer rau pe furtunul ala.
                              sa inteleg ca se uzeaza motorul si incepe sa dea gaze ?

                              admisia de aluminiu/fibra o voi face cu clapeta de F4R alezata la 70

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                @ cosmin iti mai arat ceva si gata ca nu mai dormi la noapte

                                bineinteles. taiete un pic si modificate. eventual un singur ax pentru toate 4.
                                ce sa inteleg din postul asta ,ori tu uiti ce scrii cu 5 minute inainte ?dai clic si pe post sa vezi ce clapete ai pus si ce desen ai facut .
                                referitor la partea cu gazele , cum dzeu iti explici uleiul de pe clapeta de acceleratie ca tot o dai ca pe acolo motorul trage aer si nu scoate nimic afara ? aia se face in timp nu intr`o forja pe care i-ai dat`o tu pe loc fara sarcina si fara nimic , sau ai tras furtunu inauntru si ti-ai dat blana cu masina si ai concluzionat ca asa e? ) Acolo sunt vapori care se acumuleaza in timp , nu in 2 secunde de suflat in furtun ,diverse regimuri de mers al masinii , diverse temperaturi etc
                                Un motor sanatos nu prea da deloc ulei pe acolo ,dar la astea in 16v se pare ca dau si de noi .
                                Last edited by Cristi_Xp; 13 June 2011, 18:32.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google