Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atunci o sa bag furtunul mai aproape de clapeta si gata. dau o gaura in tzeava sudez o piulita izolez cu silicon si gata. am rezolvat problema

    Comment


    • pozele cu rola
      Attached Files
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • din pacate imi trebuie cealalta. INA FAG cu intinzator

        ma poate ajuta cineva cu traducerea voltajelor sondei lambda in AFR ?

        iata un log facut cu ddt ul care a inregistrat:
        -lambda 1 (amonte)
        -lambda 2 (aval)
        - MAP si TPS
        - toate in functie de regimul de turatie. vreau sa vad AFR in functie de RPM si TPS

        poate un coleg cu 16v stock stock sa faca acelasi lucru ? vreau sa vad diferente
        Attached Files

        Comment


        • A facut dr_mke ITP-ul si are niste bonuri pe care scrie AFR-ul, nu stiu la ce turatie, poate te ajuta la ceva.
          Prin oltenia nu mai vii ?
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • nu ma ajuta absolut deloc.

            eu am inregistrat valorile lambda la WOT si gradat in sarcina iar la itp se face fara sarcina. oricum asa ochiometric vad ca harta de injectie cam tine AFR ul la optim in orice fel de acceleratie.

            atasez o poza primitiva cu un grafiv care vrea sa traduca voltajul sondei.

            revin zilele urmatoare cu loguri full despre avans si timpi de injectie in toate conditiile de acceleratie si mers constant

            am constatat si 2 erori care nu pot sa le sterg poate ma lumineaza cineva:
            -panne memorise sonde tempareture air
            -penne memorise sur une entree ( sonda de temp este considerata intrare )
            de ex senzorii TPS MAP MAT sunt considerate intrari
            Attached Files

            Comment


            • am depistat azi si un avans neregulat la ralanti

              iata datele coloana 2 si ultimele doua sunt avans turatie timp injectie

              Comment


              • am uitat fisierul scuze
                Attached Files

                Comment


                • azi am terminat tot balamucul cu admisia. e gata

                  am depistat si o problema. airboxul avea o gaura in partea de jos, cea originala, care statea lipita fest pe fostul suport al bateriei.
                  i am dat azi gauri pe unde sa traga aer si masina merge altfel. trage bine pe ture si se simte foarte bine la peste 3000.
                  sunetul este de exceptie

                  am facut si recuperatorul de gaze mai omeneste. asta e pentru cristi_xp
                  Attached Files

                  Comment


                  • cred ca te pot ajuta cu semnalul lambda, dar la log-urile tale nu te ajuta. frecventa de citire e prea mica (cca o data/secunda) si sonda lambda normala merge bine intre 12:1 si 16:1, tot ce e in afara acestui interval, sonda standard nu poate arata. adica nu stie sa faca diferenta intre afr de 16 si afr de 20.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • CAN CLIP u de la Renault citeste la 0.5 secunde.

                      nu ma ajuta sa vad parametrii dar ma ajuta sa fac comparatii intre masini

                      Comment


                      • poze noi.

                        sunt un pic uimit de felul in care este facuta galeria de evacuare la 16v. la prima vedere este acelasi material ca la evacuare de Clio RS 172. acel aliaj brun galbui.

                        diametrul sarpelui este de 35 mm.
                        Attached Files
                        Last edited by alessandro; 22 July 2011, 15:04.

                        Comment


                        • acum vad.... mare diferenta nu este ... poate diametrul putin mai mare si putini mai lungi ce ar da un plus de cuplu mai sus

                          Comment


                          • da se merita toata chinuiala ?

                            diametrul unde se unesc serpii este 55 - 60 mm. adica suficient de bun. renunt la flansa sudez o teava de inox imediat dupa sonda lambda si ma duc cu ea pana in traseu eliminand catalizatoru.

                            ochiometric 16v are 80 90 % serpisori din fabrica. eventual sa fac un 421

                            peste tot pe net gasesc ca diametrul ideal la sharpe pentru 1.6 este intre 33 si 35 mm. K4M RS are serpii de 38mm

                            Comment


                            • impresionant ce galerie are 16v-le de acolo vine puterea exemplu FUG cu 16v catalizator eliminat traseu trage de rupe incearca eliminarea catalizatorului dupa
                              poate 4-2-1
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • 4-2-1 poate pentru un plus de cuplu pe ture medii.Sus nu stiu cat de mult ajuta.
                                Eu sunt de parere sa lasi galeria stock si sa elimini catalizatorul.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google