atunci o sa bag furtunul mai aproape de clapeta si gata. dau o gaura in tzeava sudez o piulita izolez cu silicon si gata. am rezolvat problema
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
din pacate imi trebuie cealalta. INA FAG cu intinzator
ma poate ajuta cineva cu traducerea voltajelor sondei lambda in AFR ?
iata un log facut cu ddt ul care a inregistrat:
-lambda 1 (amonte)
-lambda 2 (aval)
- MAP si TPS
- toate in functie de regimul de turatie. vreau sa vad AFR in functie de RPM si TPS
poate un coleg cu 16v stock stock sa faca acelasi lucru ? vreau sa vad diferenteAttached Files
Comment
-
nu ma ajuta absolut deloc.
eu am inregistrat valorile lambda la WOT si gradat in sarcina iar la itp se face fara sarcina. oricum asa ochiometric vad ca harta de injectie cam tine AFR ul la optim in orice fel de acceleratie.
atasez o poza primitiva cu un grafiv care vrea sa traduca voltajul sondei.
revin zilele urmatoare cu loguri full despre avans si timpi de injectie in toate conditiile de acceleratie si mers constant
am constatat si 2 erori care nu pot sa le sterg poate ma lumineaza cineva:
-panne memorise sonde tempareture air
-penne memorise sur une entree ( sonda de temp este considerata intrare )
de ex senzorii TPS MAP MAT sunt considerate intrariAttached Files
Comment
-
azi am terminat tot balamucul cu admisia. e gata
am depistat si o problema. airboxul avea o gaura in partea de jos, cea originala, care statea lipita fest pe fostul suport al bateriei.
i am dat azi gauri pe unde sa traga aer si masina merge altfel. trage bine pe ture si se simte foarte bine la peste 3000.
sunetul este de exceptie
am facut si recuperatorul de gaze mai omeneste. asta e pentru cristi_xp
Comment
-
cred ca te pot ajuta cu semnalul lambda, dar la log-urile tale nu te ajuta. frecventa de citire e prea mica (cca o data/secunda) si sonda lambda normala merge bine intre 12:1 si 16:1, tot ce e in afara acestui interval, sonda standard nu poate arata. adica nu stie sa faca diferenta intre afr de 16 si afr de 20.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
poze noi.
sunt un pic uimit de felul in care este facuta galeria de evacuare la 16v. la prima vedere este acelasi material ca la evacuare de Clio RS 172. acel aliaj brun galbui.
diametrul sarpelui este de 35 mm.Attached Files- DSC00070.jpg (101.1 KB, 223 views)
- DSC00071.jpg (84.7 KB, 216 views)
- DSC00077.jpg (80.6 KB, 197 views)
- DSC00073.jpg (92.4 KB, 198 views)
- DSC00079.jpg (91.3 KB, 195 views)
- DSC00080.jpg (69.0 KB, 201 views)
- DSC00081.jpg (77.7 KB, 199 views)
- DSC00082.jpg (68.6 KB, 191 views)
- DSC00083.jpg (74.2 KB, 182 views)
Last edited by alessandro; 22 July 2011, 15:04.
Comment
-
da se merita toata chinuiala ?
diametrul unde se unesc serpii este 55 - 60 mm. adica suficient de bun. renunt la flansa sudez o teava de inox imediat dupa sonda lambda si ma duc cu ea pana in traseu eliminand catalizatoru.
ochiometric 16v are 80 90 % serpisori din fabrica. eventual sa fac un 421
peste tot pe net gasesc ca diametrul ideal la sharpe pentru 1.6 este intre 33 si 35 mm. K4M RS are serpii de 38mm
Comment
-
impresionant ce galerie are 16v-le de acolo vine puterea exemplu FUG cu 16v catalizator eliminat traseu trage de rupe incearca eliminarea catalizatorului dupa
poate 4-2-1sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
4-2-1 poate pentru un plus de cuplu pe ture medii.Sus nu stiu cat de mult ajuta.
Eu sunt de parere sa lasi galeria stock si sa elimini catalizatorul.
Comment
Comment