Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    da se merita toata chinuiala ?

    diametrul unde se unesc serpii este 55 - 60 mm. adica suficient de bun. renunt la flansa sudez o teava de inox imediat dupa sonda lambda si ma duc cu ea pana in traseu eliminand catalizatoru.

    ochiometric 16v are 80 90 % serpisori din fabrica. eventual sa fac un 421

    peste tot pe net gasesc ca diametrul ideal la sharpe pentru 1.6 este intre 33 si 35 mm. K4M RS are serpii de 38mm
    hondele de 130 cp au la fel de gros ca la clio si merg de rup
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • hondele de 1.6 te referi ? ii au de 43 mm ca la clio rs ? interesant...hondele alea au o panarama de cuplu da il tin pana la 7500 rpm. dar sunt 41 sau 421 ?

      mai am timp sa ma gandesc si sa studiez. vreau sa tai o singura data.

      motoarele Renault demonstreaza contrariul. cu 421 merg mult mai bine. a se vedea 2.0 16v 182 cai si unele 1.6 16v
      totusi pe K4M RS exista si evacuari 41 si 421. toate sunt facute 41-23. evacuarea mea o pot modifica in ce fel ma taie capu. chiar si din asta stock se poate face ceva frumos.

      problema este ca: daca merg pe 41 este mult mai dificila modificarea. trebuie sa trec din diametru de 65 mm in 50mm. teava de inox de 65 nu am gasit.
      daca ii fac 421 le fac direct iesirea pe 50.
      Last edited by alessandro; 22 July 2011, 21:12.

      Comment


      • la honde de fabrica de obicei 4-1 din ce stiu eu si hond-isti ii schimba cu 4-2-1
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • nici nu mai stiu ce sa fac. cred ca aleg solutia cea mai fiabila in timp si cea mai usor de implementat. adica 421 racord flexibil fara catalizator

          Comment


          • cum nu gasesti teava de 65 ? suna la pilot si sigur au sa iti dea . Daca nu gasesti 65 poate gasesti 63 ... si oricum chiar daca e mai mica teava tot se poate trage o sudura , ca intra teava in interior si se sudeaza pe margini...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • la Stelco gasesc teava aluminizata pe 63 care se poate deschide la 66 fara probleme. acum nu stiu cat de bine se preteaza teava aluminizata la temperaturile la care vor ajunge serpii aia.

              de asta ce parere aveti ? http://www.***********.ro/lt/items/v...-60-55-50.html

              Comment


              • nu e necesar zic eu
                vezi la pilot ,imposibil sa n-aibe ce tevi vrei tu .
                Last edited by Cristi_Xp; 23 July 2011, 12:06.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Nu stai cuminte nenea, imi placee. Credeam ca te-ai lasat de meserie cand vindeai vechii serpi.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    nu e necesar zic eu
                    vezi la pilot ,imposibil sa n-aibe ce tevi vrei tu .
                    o sa intreb la pilot eventual de reductii 65 - 50. da si la stelco am vorbit si poate sa imi faca reductie din 63 deschisa da 65 pana in 50

                    m am hotarat. serpii se vor transforma in 4-2-1 urmati de o bucata de tzeava si un racord flexibil.

                    se vor modifica zilele astea. cel tarziu joi sper. urmatorul meu post va fi direct cu poze
                    Last edited by alessandro; 24 July 2011, 20:16. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • pozeee

                      masina trage atat pot sa zic.
                      serpii momentan se opresc. voi construi altii de la 0 cu lungimi si grosimi calculate, sau o serparie de Twingo RS in cel mai fericit caz
                      Attached Files

                      Comment


                      • ai pastrat flansa aia acolo pt prindere, asta e lesne de inteles, insa mai bine intrebai sau te documentai mai mult un pic.Nu este o portiune mare la lungime, insa suficienta incat sa "gatuie" un pic evacuarea.Aceasi problema a avut-o si MIU din ce stiu eu.

                        Comment


                        • da stiam. flansa din spre motor se termina in 50mm iar flansa din spre traseu se gatuie direct in 40 mm.

                          la 1.4 si 1.6 este relativ simplu de inlocuit. la 16v este spatiul de asa natura incat nu prea te lasa sa folosesti alta prindere sau sa sudezi altceva de flansa pentru ca nu vei mai putea scoate galeria de evacuare afara.

                          este foarte stramt si intortochiat spatiul acolo. daca fac sudura care e fixa si vreau sa modific ceva dupa, nici flexul nu incape sa tai

                          Comment


                          • Frumos.....loganul....bafta la modificari........!!!
                            MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                            Logan din Bicaz (Neamt)

                            Comment


                            • uite`i cum te asteapta


                              desi cu asta cred ca iesi mai ieftin in ce vrei tu sa faci http://cgi.ebay.fr/NEU-Motor-Renault...item518ca2417c
                              Last edited by Cristi_Xp; 26 July 2011, 12:03.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • nu intelegeti ... orice gatuire sau micsorare de diametru iti da cuplu si iti opreste puterea ... daca pleci de la diemetru mai mic la mare adio cuplu si ai castig de putere ...

                                daca te duceai unde trebuia iti taia la fata flansa aia si pleca direct cu 50 ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google