tu deja confunzi my rideu portofoliu de poze ?
Prestige 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cristi_Xp View Posttu deja confunzi my rideu portofoliu de poze ?
)))) facebook ))
sau pe acolo mergi cu masina
nu da quote la ultimul postLast edited by Cristi_Xp; 29 August 2011, 22:25.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
interiorul e stock de ph2 prestige. nu prea am poze.
@ cos_min masina va primi numai upgrade uri cu piese OEM. cum ar fi admisie de gordini, evacuare, etrieri discuri, grup de van, ambreiaj sport etc. costisitor dar nu ma doare capu'. mi s convins ca in romania nu ai cu cine sa faci custom
cea mai buna varianta ar fi sa iau o coaja de care nu ma doare sufletu.Last edited by alessandro; 31 August 2011, 08:11.
Comment
-
daca fac rost de etrierii aia cel mai probabil voi cere ceva la schimb pe ei.
nu am 200 cai sa am nevoie de frane de Tupolev. is foarte bune franele stock cu niste discuri si placute destepte. cel mult de van.
imi schimb lichidul zilele astea. faci un test de frana cu mine ? desi s ar putea ca motorul 1.4 sa fie insuficient de viguros sa gate franele. no offence
Comment
-
Transaplina
bucuresti - sibiu - sebes - ranca
portiunea Lac Oasa - Obarsia Lotrului este in asfaltare in rest este asfaltata oglinda. se poate totusi ajunge prin Buc- Valcea - Brezoi - Obarsia
masina s a comportat ok. am resimtit o oarecare lipsa de putere la altitudini mari datorita aerului sarac in oxigen.
la coborarea spre Ranca am pus un pic la incercare placutele Ferodo FDB 845. accelaram pe coborari si franam la liber. la capatul coborarii se inmuiase pedala dar aveam frana care facea ABS instant. nimic de reprosat.
consumul din bucuresti - bucuresti a fost 5.5 % mers normal in rand cu lumea
puneti mana si mergeti ca este un drum fabulos. nu se compara cu transfagaraseanul. nu se compara cu grossglockner din punctul meu de vedere. merita si face toti banii. deja ma gandesc cand ma intorcAttached Files- DSC02228.jpg (161.0 KB, 295 views)
- DSC02251.jpg (101.5 KB, 289 views)
- DSC02260.jpg (78.9 KB, 281 views)
- DSC02266.jpg (76.1 KB, 275 views)
- DSC02276.jpg (71.4 KB, 272 views)
- DSC02277.jpg (75.6 KB, 183 views)
- DSC02278.jpg (73.3 KB, 172 views)
- DSC02285.jpg (108.7 KB, 167 views)
- DSC02295.jpg (51.0 KB, 158 views)
- DSC02299.jpg (44.6 KB, 139 views)
- DSC02307.jpg (56.0 KB, 132 views)
- DSC02326.jpg (97.5 KB, 147 views)
- DSC02327.jpg (45.6 KB, 149 views)
Comment
-
Pe gheata oricum nu te opresti rezonabil fara cuie in anvelope. In afara de asta ? Cu roata blocata te duci pe frana mult si bine (vorbesc de asfalt acum, cristi are si un film care dovedeste asta) iar sa controlezi pedala la limita de aderenta e greu si cand iti propui, in situatiile critice cand te sui pe pedala de frana cu atat mai putin. ABS rullz oricum ai pune problema. Dai frana blana si are el grija sa franezi ~ cat mai bine posibil. Dar cum unele chestii sunt "acre"...ma gandesc ca nu or fi cretini toti dar absolut toti producatorii care echipeaza masinile cu ABS cand ar fi fost mai simplu sa nu il puna daca zici tu ca e mai eficient cu roata blocata.Last edited by Shakar; 5 September 2011, 17:07.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment